Citat:
Ursprungligen postat av
Sankronizer
Feminism är en produkt av ett dekadent samhälle, ditstyrt av människor med intresse av att försvaga samhället för att lättare kunna styra.
Resurserna som läggs ned medialt för att styra folket dit vi är idag, hade nog räckt för att hitta botemedel mot alla cancerformer 500 gånger om.. typ.
Ideal, porr och hyllande för singelliv / dejtingliv mot familjeliv har gjort sitt jobb senaste 20 åren i vårt en gång så stolta land.
Sen tror folk att ni kan knulla runt ända fram till 35+ års åldern, känna att man nu lekt klart, och är beredd att starta familj. Men ert dekadenta levnadssätt har redan förstört eran själ, självbild och syn på kärlek, så folk kommer i stor mängd sluta upp ensamma, deprimerade och bittra.
Det är priset för att leta kortsiktig lycka.
Jag är 36 år och har gett upp hoppet om att hitta en fin svensk kvinna jag respekterar och få ro om, så jag har bestämt mig för att leta utanför sveriges gränser, men för dom kommande barnen så finns fortfarande hoppet att få växa upp i ett land som förespråkar riktig kärlek och kärnfamilj framför dekadens. Men då behöver radikala saker ske omgående.
Håller med om det du skriver, man är ju en produkt av tiden man lever i med anpassning. Och det är ju tråkigt för ingen skall behöva sitta och trycka ensam, alla mår bra av och behöver närhet. Men efter 30 så är ju nästan alla dom bra brudarna upptagna, men dom finns.
Män får ju inte prata om kvinnor men jag skulle hävda att det finns två sorts brudar, man har dom brudarna som har tagit många olika kukar, dom är högljudda,gnälliga,jobbiga och anser sig vara berättigade en massa skit, men dom är också lättast att känna igen och dom skall man undvika om det inte är lite fitta man är ute efter.
Sen brud nummer 2, det är dom som tagit en och samma kuk länge, dom är bättre mer ordning och reda med dom, men dessa känner man inte igen lika lätt, där måste man bara ha flyt.
Eller så letar man utanför Sverige, där dom kommer till en.