2020-02-06, 16:15
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myhr1
Men nu är man där igen, vad är det man skall förstå hela tiden med er kvinnor? Man kan aldrig utkräva något ansvar från er, för man måste förstå en massa hela tiden. "Du måste förstå att" - och så något random efterföljande kackel.

Jag förstår ju mycket väl att det är inte hon på Renova som skitit i att hämta mina sopor, och om så är fallet att hon har en dålig dag så är väl inte det mitt problem att hon låtit sig påverkas av X/Y. Är det någon som borde haft en dålig dag så är det väl jag, som betalt för en tjänst som uteblivet, kan du förstå det? Men jag skall försöka ge ett annorlunda perspektiv så att en simpel kvinna förstår, vad hade du tyckt om du betalade för Netflix men inte får tillgång till tjänsten?

Och ja jag pratar mycket med kvinnor, jag har haft brudar sen jag var 13, är 30+ idag. Så det har konsumerats tonvis med fitta, men ni är ju likadana allihop ni ser bara olika ut.
Ni är bara bra på att dricka kaffe vid ett middagsbord och beklaga er.

Du dömde alla kvinnor efter EN kvinna. Jag förklarade bara för dig att kvinnor är individer och kan inte stå till svars för vad andra kvinnor gör eller bemöter dig.

Precis som du inte kan stå till svars för att de flesta pedofiler är män och utnyttjar barn bara för att du bär kuk precis som dem.

Detta var tydligen jättesvårt för dig.
Citera
2020-02-06, 16:19
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Du dömde alla kvinnor efter EN kvinna. Jag förklarade bara för dig att kvinnor är individer och kan inte stå till svars för vad andra kvinnor gör eller bemöter dig.

Precis som du inte kan stå till svars för att de flesta pedofiler är män och utnyttjar barn bara för att du bär kuk precis som dem.

Detta var tydligen jättesvårt för dig.

Dömde efter en kvinna? Snarare 30+ kvinnor, jag vet precis hur ni fungerar, och eran jävla skit har aldrig fungerat på mig.
Citera
2020-02-06, 17:45
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Dömde efter en kvinna? Snarare 30+ kvinnor, jag vet precis hur ni fungerar, och eran jävla skit har aldrig fungerat på mig.

Ditt underlag duger inte.

Jag har legat med 30+ män, men jag har inte storhetsvansinne/lågbegåvad och dömer alla män efter dem. 30+ är ett alldeles för litet underlag.

Din skit fungerar inte på mig.
Senast redigerad av Jenny9 2020-02-06 kl. 17:47.
Citera
2020-02-06, 17:59
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:

Jag har legat med 30+ män, men jag har inte storhetsvansinne/lågbegåvad och dömer alla män efter dem. 30+ är ett alldeles för litet underlag.

Nej givetvis inte för du tycker det, men jag får bara mer vatten på min kvarn, allt det du kacklar om är sånt jag hört innan. Jag har bara konstaterat att kvinnor är som fiskstim, fenomenet "garagedrickande" bland män har kvinnor gett upphov till. För ni alla maler bara på.
Citera
2020-02-06, 18:08
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Nej givetvis inte för du tycker det, men jag får bara mer vatten på min kvarn, allt det du kacklar om är sånt jag hört innan. Jag har bara konstaterat att kvinnor är som fiskstim, fenomenet "garagedrickande" bland män har kvinnor gett upphov till. För ni alla maler bara på.

Ok du.
Citera
2020-02-06, 20:50
Medlem
Sankronizers avatar
Feminism är en produkt av ett dekadent samhälle, ditstyrt av människor med intresse av att försvaga samhället för att lättare kunna styra.
Resurserna som läggs ned medialt för att styra folket dit vi är idag, hade nog räckt för att hitta botemedel mot alla cancerformer 500 gånger om.. typ.
Ideal, porr och hyllande för singelliv / dejtingliv mot familjeliv har gjort sitt jobb senaste 20 åren i vårt en gång så stolta land.
Sen tror folk att ni kan knulla runt ända fram till 35+ års åldern, känna att man nu lekt klart, och är beredd att starta familj. Men ert dekadenta levnadssätt har redan förstört eran själ, självbild och syn på kärlek, så folk kommer i stor mängd sluta upp ensamma, deprimerade och bittra.
Det är priset för att leta kortsiktig lycka.

Jag är 36 år och har gett upp hoppet om att hitta en fin svensk kvinna jag respekterar och få ro om, så jag har bestämt mig för att leta utanför sveriges gränser, men för dom kommande barnen så finns fortfarande hoppet att få växa upp i ett land som förespråkar riktig kärlek och kärnfamilj framför dekadens. Men då behöver radikala saker ske omgående.
Citera
2020-02-06, 21:17
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sankronizer
Feminism är en produkt av ett dekadent samhälle, ditstyrt av människor med intresse av att försvaga samhället för att lättare kunna styra.
Resurserna som läggs ned medialt för att styra folket dit vi är idag, hade nog räckt för att hitta botemedel mot alla cancerformer 500 gånger om.. typ.
Ideal, porr och hyllande för singelliv / dejtingliv mot familjeliv har gjort sitt jobb senaste 20 åren i vårt en gång så stolta land.
Sen tror folk att ni kan knulla runt ända fram till 35+ års åldern, känna att man nu lekt klart, och är beredd att starta familj. Men ert dekadenta levnadssätt har redan förstört eran själ, självbild och syn på kärlek, så folk kommer i stor mängd sluta upp ensamma, deprimerade och bittra.
Det är priset för att leta kortsiktig lycka.

Jag är 36 år och har gett upp hoppet om att hitta en fin svensk kvinna jag respekterar och få ro om, så jag har bestämt mig för att leta utanför sveriges gränser, men för dom kommande barnen så finns fortfarande hoppet att få växa upp i ett land som förespråkar riktig kärlek och kärnfamilj framför dekadens. Men då behöver radikala saker ske omgående.

Håller med om det du skriver, man är ju en produkt av tiden man lever i med anpassning. Och det är ju tråkigt för ingen skall behöva sitta och trycka ensam, alla mår bra av och behöver närhet. Men efter 30 så är ju nästan alla dom bra brudarna upptagna, men dom finns.

Män får ju inte prata om kvinnor men jag skulle hävda att det finns två sorts brudar, man har dom brudarna som har tagit många olika kukar, dom är högljudda,gnälliga,jobbiga och anser sig vara berättigade en massa skit, men dom är också lättast att känna igen och dom skall man undvika om det inte är lite fitta man är ute efter.
Sen brud nummer 2, det är dom som tagit en och samma kuk länge, dom är bättre mer ordning och reda med dom, men dessa känner man inte igen lika lätt, där måste man bara ha flyt.

Eller så letar man utanför Sverige, där dom kommer till en.
Citera
2020-02-06, 22:38
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Pratade men kvinna på Renova förra vecka angående utebliven sophämtning och ett sönder blåst tidningskärl, där jag bara ifrågasatte. Men hon mådde illa av det samtalet, då tyckte jag att hon får väl sjukskriva sig och gå hem då.

Men jag undrar, kvinnor är ömma som porslin, vad är det för fel på er?

Måste det vara något fel?
Det är också lustigt. Det klagas hej vilt på kvinnor som "försöker vara män", men när en kvinna då är vad som anses typiskt kvinnligt då enligt er, så är det fel.
Jag undrar om ni själva vet vad ni vill ha och inte.
Citera
2020-02-06, 22:51
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:

30+!?!?!!
Ta skydd, snart fryser helvetet till is här
Citera
2020-02-06, 22:57
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Håller med om det du skriver, man är ju en produkt av tiden man lever i med anpassning. Och det är ju tråkigt för ingen skall behöva sitta och trycka ensam, alla mår bra av och behöver närhet. Men efter 30 så är ju nästan alla dom bra brudarna upptagna, men dom finns.

Män får ju inte prata om kvinnor men jag skulle hävda att det finns två sorts brudar, man har dom brudarna som har tagit många olika kukar, dom är högljudda,gnälliga,jobbiga och anser sig vara berättigade en massa skit, men dom är också lättast att känna igen och dom skall man undvika om det inte är lite fitta man är ute efter.
Sen brud nummer 2, det är dom som tagit en och samma kuk länge, dom är bättre mer ordning och reda med dom, men dessa känner man inte igen lika lätt, där måste man bara ha flyt.

Eller så letar man utanför Sverige, där dom kommer till en.

Men om du känner igen den ena sorten sådär jättelätt så borde du veta lika lätt vilka de andra brudarna är. Eftersom det bara finns två sorter.
Citera
2020-02-06, 22:59
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Måste det vara något fel?
Det är också lustigt. Det klagas hej vilt på kvinnor som "försöker vara män", men när en kvinna då är vad som anses typiskt kvinnligt då enligt er, så är det fel.
Jag undrar om ni själva vet vad ni vill ha och inte.

"Women aren’t men though", men du har rätt i det du skriver, min analys kanske en generations grej? en långtgående infantiliseringen av människor idag?
Citera
2020-02-06, 23:06
Medlem
Myhr1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Men om du känner igen den ena sorten sådär jättelätt så borde du veta lika lätt vilka de andra brudarna är. Eftersom det bara finns två sorter.

Jag vet i vilka miljöer brud 1 rör sig i, brud 2 har vettigare och sundare saker för sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in