2020-02-06, 17:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Det är det som är meningen med dessa fake news.
Att folk ska gå på dessa.
Exempelvis när Q postade till länkar om Planned Parenthood och att de säljer foster. etc.
Det var från Indien, där för tidigt födda eller döda + aborterade får en begravning.

Ett verkligt bombnedslag av Trump och Vita Huset, hade varit om de tagit fram alla bevisen.
Och visat vad som sagts och skrivits.
BOOOOOOOOOOM!

Ja det är klart att Q är en cold reading. Kastar man tillräckligt med gyttja på väggen så fastnar alltid något.
Jag vet inte varför Qanon ändå intresserar mig.
Citera
2020-02-06, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nerdnerd
Fake News, som i stort sett allt annat från ditt läger.

https://www.factcheck.org/2020/02/viral-photo-doesnt-show-schiff-with-whistleblower/

Det som är lite intressant är att historien om Alexa Schiff och Eric figurerar i amerikanska motsvarigher till "Se och Hör" (eller vad skvallertidningen nu heter). Så det är inte bara konspirationsteoretiker med flera foliehattar som sprider teorin. Säger en hel del om misinformationsspridningen i USA.
Citera
2020-02-06, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gusphase
Ja det är klart att Q är en cold reading. Kastar man tillräckligt med gyttja på väggen så fastnar alltid något.
Jag vet inte varför Qanon ändå intresserar mig.

Kanske hoppet om en bättre värld?
Utan korruption etc?
Enkla svar?
Citera
2020-02-06, 22:23
Medlem
BeatriceCencis avatar
Citat:
Fake News, som i stort sett allt annat från ditt läger.

https://www.factcheck.org/2020/02/viral-photo-doesnt-show-schiff-with-whistleblower/

Eftersom det inte finns någon visselblåsare annat än i fantasin på korrupta demokrater som konstruerat ett brott som aldrig begåtts, så har den judiskägda NGO-sajten factcheck.org fel. De påstår att pojkvännen inte är visselblåsaren, eftersom ingen vet vem visselblåsaren är. Det finns ingen visslblåsare eftersom Ukrainas president redan bekräftat att det inte skedde några olagliga villkorade påtryckningar från Trumps sida.

Citat:
Ursprungligen postat av Gusphase
Hm: Jag gick i så fall på den. Men även om Eric inte är dotterns pojkvän har de en koppling i Sean Misko.

Vadå "som i stort sett allt annat från ditt läger"? Det var ju bra att du fångade upp felet.

Den där sajten factcheck.org ska tas med en stor nypa salt. Den är en av alla dessa så kallade non-profit non-government organizations (NGOs) som ägs av judiska globalisterna i Annenberg Foundation. Varför tror du att de driver en organisation som kostar miljontals dollar att driva med pengar ur egna fickor för att "debunka" fakta? Varför betalar de en massa folk för att sitta och nysta i saker som går emot deras intressen?

Detta kan ju Schiff skriva själv på sitt twitter, eller hur? Grejen är, att skapa en non-profit organization för att få det att se oberoende ut. Dessa judiska globalister som äger factcheck.org är inte oberoende. Låt er inte luras av dem.

Vi vet ju med säkerhet att det är Joe Biden och hans son Hunter Biden som är de korrupta i Ukraina-affären.
Citera
2020-02-06, 22:24
Medlem
Citat:
Kanske hoppet om en bättre värld?
Utan korruption etc?
Enkla svar?

Jag kom in när helikoptern krockade med en Cessna och jag är fortfarande nyfiken på vad bunker apple yellow sky betyder.

Men alltså jag tror inte på project looking glass (att Trump kan se in i framtiden) men jag kan tänka mig att Q har insyn i planeringen. Jag tror Q läcker ledtrådar som Trump vill att folk ska forska i (utan att läcka på riktigt; för det vore olagligt).

Därför är det intressant och spännande. Om jag fått en kick av att debunka konspirationsteorier hade jag hållit på med det.
Citera
2020-02-07, 09:27
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Eftersom det inte finns någon visselblåsare annat än i fantasin på korrupta demokrater som konstruerat ett brott som aldrig begåtts, så har den judiskägda NGO-sajten factcheck.org fel. De påstår att pojkvännen inte är visselblåsaren, eftersom ingen vet vem visselblåsaren är. Det finns ingen visslblåsare eftersom Ukrainas president redan bekräftat att det inte skedde några olagliga villkorade påtryckningar från Trumps sida.

Den där sajten factcheck.org ska tas med en stor nypa salt. Den är en av alla dessa så kallade non-profit non-government organizations (NGOs) som ägs av judiska globalisterna i Annenberg Foundation. Varför tror du att de driver en organisation som kostar miljontals dollar att driva med pengar ur egna fickor för att "debunka" fakta? Varför betalar de en massa folk för att sitta och nysta i saker som går emot deras intressen?

Detta kan ju Schiff skriva själv på sitt twitter, eller hur? Grejen är, att skapa en non-profit organization för att få det att se oberoende ut. Dessa judiska globalister som äger factcheck.org är inte oberoende. Låt er inte luras av dem.

Vi vet ju med säkerhet att det är Joe Biden och hans son Hunter Biden som är de korrupta i Ukraina-affären.
Får du själv betalt för att sitta här och sprida.. hmm.. vi kan väl kalla det för "information" om Q och den kommande "stormen" etc? Om du och ni andra som gör det inte har betalt av stater eller stora företag så ÄR ni själva en NGO. QAnon är en sorts NGO, dvs om det nu inte skulle vara så att det finns kopplingar till tRump och hans regim.

Annars är det iofs najs att du än en gång gör klart vilka läskiga judehatare ni är egentligen. Vem vill liksom ha en repris på Nazityskland, fast kanske i USA denna gång? Att du hatar faktakollar överraskar inte heller.
Citera
2020-02-07, 10:10
Medlem
Q post #3835

Citat:
Feb 6 2020

https://www.washingtonexaminer.com/politics/confidential-banking-records-related-to-hunter-biden-in-senate-hands-report

Read carefully _ big development.
Senate back to work?
Impeachment goal was to delay?
Witness requests meant to delay?
Will they try again?
Accountability is coming.
Q

Trump har varit under utredning tre år. Nu är det dags börja utreda DNC politiker, Biden(s) bland andra..

https://www.youtube.com/watch?time_continue=30&v=UXA--dj2-CY&feature=emb_logo
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=g51dwY0wuak&feature=emb_lo go
Citera
2020-02-07, 10:18
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Q post #3835

Trump har varit under utredning tre år. Nu är det dags börja utreda DNC politiker, Biden(s) bland andra..

https://www.youtube.com/watch?time_continue=30&v=UXA--dj2-CY&feature=emb_logo
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=g51dwY0wuak&feature=emb_lo go
Det finns mycket kvar att utreda om tRump, oroa dig inte inte för det. Han har kanske redan gjort något nytt hyss, precis som att han hade sitt "perfekta" samtal direkt efter Muellerraoporten? Nu har han ju fått sina lakejer i Senaten att visa att det inte finns något som de skulle ställa honom till svars för. Bananrepublikanarna har fått sin kung. Hail kung tRump!
Citera
2020-02-07, 18:51
Medlem
Citat:
Det finns mycket kvar att utreda om tRump, oroa dig inte inte för det. Han har kanske redan gjort något nytt hyss, precis som att han hade sitt "perfekta" samtal direkt efter Muellerraoporten? Nu har han ju fått sina lakejer i Senaten att visa att det inte finns något som de skulle ställa honom till svars för. Bananrepublikanarna har fått sin kung. Hail kung tRump!
Q och Qanons vill absolut inte utreda Trump.
Alla andra ska utredas, men inte Trump.
Jag börjar undra om Q startades just för detta, att ta bort fokuset från Trump och co's gärningar?
Citera
2020-02-07, 19:30
Medlem
Citat:
Jag börjar undra om Q startades just för detta, att ta bort fokuset från Trump och co's gärningar?

Garanterat ett av målen. Oavsett vem eller vilka som är bakom Q så vill de iaf få det att framstå som att Q stöttar DJT.

Jag undrar också vad syftet med riksrätten var, jag har svårt att tro att Pelosi & Co skulle dra igång det hela om de inte på goda grunder förväntade sig något annat än en skenrättegång i senaten. Dvs något har ändrats bakom kulliserna. Om Parnas, Bolton, etc hade vittnat i senaten skulle det politiska landskapet se ganska annorlunda ut tror jag.

Nu är alla stakes högre, och DJT & Co går efter Pelosi & Co (ink Bidens etc), som garanterat har gjort en del fulheter som kan komma upp till ytan. Men det är lite sotaren som kallas sophämtaren för smutsig, det är ganska skrattretande om man backar några steg.

Ja, det finns korrupta rötägg på båda sidorna, men jag tror inte för en sekund än det finns någon ruttnare än DJT.
Citera
2020-02-07, 23:19
Medlem
Citat:
Q och Qanons vill absolut inte utreda Trump.
Alla andra ska utredas, men inte Trump.

Jag kan tänka mig att Trump undanhållit en cent i skatt och att han raggat brudar med makt snarare än skönhet. Senaten har dock precis beslutat att Trump är ren som en snö. Han är friad från alla (två) åtalspunkter.

Förslösat tillfälle av de synbarligen odugliga demokraterna.

Många tror Q startades av amerikansk militär som inte kunde förlika sin egen ed att försvara konstitutionen med vad korrupta politiker, ej edsvurna, gjorde för egen vinnings skull.

Jag tror det är Barrons anteckningar från pappas möten.
Citera
2020-02-07, 23:45
Medlem
Citat:
Annars är det iofs najs att du än en gång gör klart vilka läskiga judehatare ni är egentligen. Vem vill liksom ha en repris på Nazityskland, fast kanske i USA denna gång? Att du hatar faktakollar överraskar inte heller.

Qanon är inte antisemitisk eller antisionistisk. Qanon är pro USA och pro Israel (minus deep state i båda länderna) och konflikten är med Kina, Iran och Ryssland.

Allt kokar ner till judar mot perser. Där hittar vi konfliktlinjen. Republikanerna är på judarnas sida och demokraterna på persernas sida.

Sverige exempelvis är på persernas sida.

Brasklapp:
Nu kanske man vill hävda att jag är emot Iran. Inte alls. Jag har inget emot varken Iran eller Israel och har inte investerat ett vitten i endera lägret. Jag vill bara förstå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in