2020-01-31, 22:56
Medlem
MittNyaSalivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Kan du bakgrunden till detta? Behöll exfrun namnet Wilderäng för att senare gifta om sig med en yngre man som tog hennes efternamn Wilderäng?

Nu driftar tråden lite, men den nye är jämnårig med Sätila-Tintin. En frågeställning som inte dryftats tillräckligt är vad det är som gör att Lasse väljer, förlåt, jag menar tas om hand av sådan machokvinnor? Först en karateninja till fru och när hon drar dyker en spetznaz upp. Är det den späda pojkkroppen som väcker moderskänslor?

Efternamnsfrågan är också intressant. Att Wilderäng är en kärleksprodukt mellan Sätila-Tintin och exet är uppenbart. Lasse vägrar sedan släppa namnet och låta det dö då barnen bär det men kanske främst för att han nu är etablerad författare och föreläsare. Exet kan då inte vara sämre utan tvingar den nye att ta Wilderäng som efternamn. Hanrej frågas kom?
Senast redigerad av MittNyaSaliv 2020-01-31 kl. 22:59.
Citera
2020-02-01, 13:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av MittNyaSaliv
Nu driftar tråden lite, men den nye är jämnårig med Sätila-Tintin. En frågeställning som inte dryftats tillräckligt är vad det är som gör att Lasse väljer, förlåt, jag menar tas om hand av sådan machokvinnor? Först en karateninja till fru och när hon drar dyker en spetznaz upp. Är det den späda pojkkroppen som väcker moderskänslor?

Efternamnsfrågan är också intressant. Att Wilderäng är en kärleksprodukt mellan Sätila-Tintin och exet är uppenbart. Lasse vägrar sedan släppa namnet och låta det dö då barnen bär det men kanske främst för att han nu är etablerad författare och föreläsare. Exet kan då inte vara sämre utan tvingar den nye att ta Wilderäng som efternamn. Hanrej frågas kom?

Späd pojkkropp? Enligt egen utsago är han hela 184cm lång😁
Citera
2020-02-01, 14:04
Medlem
zlatanskusinbarns avatar
Herr Wildärpojk kan inte göra några fel.

Han köper Tesla som i den stunden blir världens bästa bil.
Han köper vissa aktie som i den stunden blir världens bästa aktier.
Han skaffar sig Revolut kort och i den stunden blir det Rysägda företaget världens bästa.
Han köper en iPhone och då blir iPhone världens bästa mobil.

Nu antar jag att Lasse har köpt på sig en hel del guld så idag är guld världens bästa valuta?

https://cornucopia.cornubot.se/2020/02/nytt-guldprisrekord-hart-nedat-pa-de.html

Människan kan inte göra några fel. Han gör allt rätt och vi andra allt fel.

Det är synd om oss alla andra som inte har en spetsnas som partner då eLena måste vara världens bästa partner?
Citera
2020-02-01, 17:37
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Undrar om han kommer att bli deprimerad när hon lämnar honom?
Citera
2020-02-01, 19:12
Medlem
Så här skrev Lasse 2015 ! Informativt, tänkvärt och med många bra tips och erfarenheter.

https://cornucopia.cornubot.se/2015/05/var-ar-basta-platsen-for-en-sommarstuge.html

Räkna gärna hur många av de som kommenterade bloggen då gör det idag ?
Citera
2020-02-02, 12:04
Medlem
Så fort han blir påkommen med att frisera fakta eller får brallorna nerdragna pga okunskap och eller tjurskallighet så kommer det ett inlägg där han i stort sett idiotförklarar dem som inte klappar honom medhårs. Så jävla barnsligt det har blivit.

Jag fattar inte hur han kan jämföra insjuknade och dödsfall ifrån en sammanfattning av ett helt år med en pågående epidemi som precis börjat!? Är han korkad eller har han en agenda?

Det är som att jämföra Polestar 2 och Tesla S och säga att den första är dålig, trots att den precis släppts till försäljning. Ja just det...... det gjorde han det också.

Varför har hans bitterhet, aggressivitet, bekräftelsebehov och snarstuckenhet börjat precis i samma veva som en annan stor grej i hans privatliv? Är det nån annan som bestämmer helt plötsligt? Vem försöker han imponera på?

Problemet är nu att han kan inte slänga ut dem som kommenterar hur som helst eftersom då förstår alla att han sorterar ut de som inte håller med honom. Behåller han dem kommer de dra ner brallorna på honom gång på gång.

Det är humor med hans ryss skräck och samtidig vurma för Revolut!
Citera
2020-02-02, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CamLem
Så fort han blir påkommen med att frisera fakta eller får brallorna nerdragna pga okunskap och eller tjurskallighet så kommer det ett inlägg där han i stort sett idiotförklarar dem som inte klappar honom medhårs. Så jävla barnsligt det har blivit.

Jag fattar inte hur han kan jämföra insjuknade och dödsfall ifrån en sammanfattning av ett helt år med en pågående epidemi som precis börjat!? Är han korkad eller har han en agenda?

Det är som att jämföra Polestar 2 och Tesla S och säga att den första är dålig, trots att den precis släppts till försäljning. Ja just det...... det gjorde han det också.

Varför har hans bitterhet, aggressivitet, bekräftelsebehov och snarstuckenhet börjat precis i samma veva som en annan stor grej i hans privatliv? Är det nån annan som bestämmer helt plötsligt? Vem försöker han imponera på?

Problemet är nu att han kan inte slänga ut dem som kommenterar hur som helst eftersom då förstår alla att han sorterar ut de som inte håller med honom. Behåller han dem kommer de dra ner brallorna på honom gång på gång.

Det är humor med hans ryss skräck och samtidig vurma för Revolut!

Han är förvisso nygift men de har varit ihop flera år.
Citera
2020-02-02, 23:32
Medlem
Hm, ännu mer intressant. Har inte noterat så många inlägg om henne innan giftermålet (nått enda?)
Jag kan ha fel men jag tycker det stämmer i tid.
Citera
2020-02-06, 08:21
Medlem
Mannen verkar ha hybris. Det här skrev han på Twitter.

”Nej, skicka inte saker till mig via posten i omärkta försändelser, och utan att meddela mig detta innan. De öppnas inte utan destrueras.”

Han är tydligen så viktig att han måste akta sig för brevbomber. Snacka om att överskatta sin betydelse.
Citera
2020-02-06, 08:23
Medlem
moralhoras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trid3nt
Mannen verkar ha hybris. Det här skrev han på Twitter.

”Nej, skicka inte saker till mig via posten i omärkta försändelser, och utan att meddela mig detta innan. De öppnas inte utan destrueras.”

Han är tydligen så viktig att han måste akta sig för brevbomber. Snacka om att överskatta sin betydelse.

"Destrueras"... jösses. Jag kan väl förstå om han inte hämtar ut stora paket på posten som han inte själv beställt, men drama queen much.
Citera
2020-02-06, 11:00
Medlem
'Experten' Wilderräng uttalar sig
Lars Wilderäng menar att de som stulit fordonen redan har en plan. I bästa fall ska fordonen fraktas utomlands och styckas upp för reservdelar, men i sämsta fall ska de användas till grova brott i Sverige, menar Wilderäng.

– Främmande makt kan ha nytta av dem om det finns känslig utrustning i dem. Annars kan de användas till exempel rån. De är ju pansarfordon och det finns få vapen som kan stoppa dem, säger Lars Wilderäng.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/frammande-makt-kan-ha-nytta-av-fordonen
Citera
2020-02-06, 15:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
'Experten' Wilderräng uttalar sig
Lars Wilderäng menar att de som stulit fordonen redan har en plan. I bästa fall ska fordonen fraktas utomlands och styckas upp för reservdelar, men i sämsta fall ska de användas till grova brott i Sverige, menar Wilderäng.

– Främmande makt kan ha nytta av dem om det finns känslig utrustning i dem. Annars kan de användas till exempel rån. De är ju pansarfordon och det finns få vapen som kan stoppa dem, säger Lars Wilderäng.
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/uppsala/frammande-makt-kan-ha-nytta-av-fordonen

Enligt experten har det framkommit att det är pundare som har varit i farten. Så experten lanserar modifierad version idag på Twitter.

”Idé: Främmande makt betalar pundare för att stjäla tgb 16 i utpekat förråd. Detta för att minska #svfm trovärdighet och etablera gråzonsproblematik - "kan pundare få tag på pansarfordon kan även 'oroade medborgare' i gröna kläder göra det". Så man kan hävda "artigt folk".”

Jisses, vilka teorier. Skulle ryssen springa omkring och värva pundare, så skulle Säpo veta det innan experten hinner säga främmande makt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in