2020-02-05, 13:36
Medlem
Scott Danielss avatar
Vet någon vad som har hänt med Bordsguld? Jag har tittat i tre Lidl-butiker, men slut och personalen vet inget.
Citera
2020-02-05, 19:20
Medlem
Isnatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scott Daniels
Vet någon vad som har hänt med Bordsguld? Jag har tittat i tre Lidl-butiker, men slut och personalen vet inget.
Slut i min butik med. En av dom varor jag alltid köper på lidl.
Citera
2020-02-05, 19:24
Medlem
BonitaPietilas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelpump61
Här finns fortfarande mycket kvar från "Alpenfest"

Tack, smet förbi o fick tag på två schweinehaxe. Nu går sökandet vidare
Citera
2020-02-06, 03:47
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scott Daniels

Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt

Är på sin vanliga plats brevid bregottet i min butik iaf.
Citera
2020-02-06, 09:20
Medlem
WhenAllLightDiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelpump61
Jag tycker de asiatiska veckorna är lite tama. Nästa gång vill jag ha orm från Kina.

Närmsta från Kina du kommer på Lidl är väl allt annat än mat, det är väl snarare vi här som exporterar mat dit. Kineserna är hungriga, och många.

Finns det någon produkt i matväg överhuvudtaget som kommer ifrån Kina?
Citera
2020-02-06, 12:27
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhenAllLightDies
Närmsta från Kina du kommer på Lidl är väl allt annat än mat, det är väl snarare vi här som exporterar mat dit. Kineserna är hungriga, och många.

Finns det någon produkt i matväg överhuvudtaget som kommer ifrån Kina?

Bla Vitlök, Ris, Te och Bambuskott är ganska ofta från Kina.
Senast redigerad av Sereena 2020-02-06 kl. 12:30.
Citera
2020-02-06, 18:11
Medlem
Elementarts avatar
Nästa vecka kommer Lidl ha Fazer glass för 29.90 kronor, är dessa goda och är det ett bra pris? Finns smakerna Dumle, Geisha, Tyrkisk Peber och Tutti Frutti.
Senast redigerad av Elementart 2020-02-06 kl. 18:14.
Citera
2020-02-06, 18:34
Medlem
Scott Danielss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isnatt

Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
Är på sin vanliga plats brevid bregottet i min butik iaf.

Idag var Bordsguld tillbaka i affären. Fick beskedet om att det har varit leveransproblem hos leverantören de senaste två veckorna, vilket har begränsat mängden Bordsguld ut till butikerna.
Citera
2020-02-20, 16:09
Medlem
don tonys avatar
Ett varningens finger för deras frysta mikro-rätt "Culinea pasta med skinka och ostsås". Smakade bara bechamelsås.
Citera
2020-02-23, 19:11
Medlem
Ser att lidl säljer en hår och skäggtrimmer för 99.90 nästa vecka. Nån här som har eller har haft en sådan? Är den nåt att ha?
Citera
2020-02-23, 19:22
Medlem
godboys avatar
-Köpte porterstek i veckan. 89.90 kg.och biten jag gjorde var på runt 1,2 kg. Gjorde gryta med den. Blev kanon, hade i morötter, palsternacka, lök, rödbetor mm.

Dessutom är Lidl.s sylter och marmelader bra. Bra mycket bättre pris än övriga butiker och okej bärmängd med. Finns en hel del bra grejer på Lildl. Det enda sega är att det kan vara kassaköer ibland, sen skiljer det sig rätt friskt från butik till butik både med hur personal är och f f a ordningen i butiken.
Citera
2020-02-25, 11:12
Medlem
Lidl i Skärholmen (Stockholm) säljer fem paket kaffe för 100 kr. Man får välja fritt bland Arvid Nordquist Classic, Gevalia, Löfbergs och Zoégas (inga övriga köpkrav krävs). Gäller t.o.m. söndag 1 mars.

Dessutom får man tio procent rabatt på hela köpet om man handlar för minst 300 kr (finns ingen information om detta i något reklamblad).
Troligtvis gäller detta t.o.m. söndag 1 mars.
Senast redigerad av Nolltaxerik 2020-02-25 kl. 11:37. Anledning: Stavfel och förtydligande
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in