2020-02-04, 19:43
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p125
Vem f-n skulle inte vilja ha en annan försörjning... (industriarbetare) men jag har "frivilligt" valt det.
De flesta gör ett jobb för behovet av inkomst inte för att man vill. Om man trivs på jobbet beror på vilka man möter och under vilka omständigheter. Detta borde även gälla sexarbetare.

Har du frågat snickaren om han verkligen ville bygga din altan eller om han gjorde det för pengar?

Det är dags att se sexarbete som vilket annat hantverksyrke som helst.
Om du blir bjuden mer i lön skulle du då gå över ti, l sexhandeln?

Sög fyratusen extra varje månad.
Citera
2020-02-04, 19:53
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Precis, varje vuxen människa på detta klot borde själv få avgöra om/ hur/ med vem/ när de ska ha sex.
Även kvinnor, ÄVEN den där extremt attraktiva gruppen unga kvinnor på sisådär 15-22 som så många gubbar dreglar efter, eller hur?

Men, nu ser ju inte världen ut sån, utan där är en extrem fixering vid att just äga och kontrollera kivnnors sexualitet, vare sig det nu handlar om att tvinga dem atty inte ha sex, eller tvinga dem ha sex, de inte själva är intresserade av att ha.

Och exakt därför ska vi ha en sexköpslag samt ett aktiv arbete på att få män fatta sitt mänskliga ansvar här i världen att sluta ha sex med människor som inte är sexuellt intresserade tillbaka.

För att få sexuell utlösning här och nu, behöver man faktiskt inte använda en annan människa som runkobjekt, utan man kan fixa det själv.

1. Ja, varje människa ska få välja själv. Även prostituerade. Att kriminalisera prostituerades kunder försämrar prostituerade kvinnors möjligheter att välja som de vill, och att leva sina liv som de vill. Som jag sagt flera gånger tidigare: prostituerade kvinnor hatar människor som vill kriminalisera deras kunder. Känn dig hatad.

2. Din hjärncell är uppenbarligen för korkad för att kunna skilja på två uppenbart skilda saker som sexköp och tvång/våldtäkt, vilket gör att du framstår som fullständigt hjärndöd i varenda inlägg, och varför din argumentation ständigt faller platt, samt varför du ständigt slår knut på dig själv.

3. Det handlar inte om utlösning. Att du tror det visar hur lite du begriper om män och manlig sexualitet. Tror du män är så dumma att de betalar tusentals kronor bara för att få utlösning? I så fall handlar allt sex bara om utlösning, vilket det SJÄLVKLART inte gör. Att se nakna kvinnor, att prata och interagera med nakna, snygga kvinnor, att få känna på, ta på nakna snygga kvinnor, att känna en mänsklig kropp, som man är sexuellt attraherad av, nära sin, sexuell valfrihet, osv, är vad man betalar för. Inte för en utlösning. Detta är stimulerande upplevelser för heterosexuella män med normal testosteronnivå. Detta är upplevelser många män vill ha i sina liv men ej kan få, om de inte betalar för det. Det är en flykt från den vardagliga stressen, det dämpar ångest, frustration, osv osv.

Speciellt viktigt är det när vi nu lever i ett såpass översexualiserat samhälle där vi män tvingas se sexuella syner varje dag, så fort vi slår på tv:n, så fort vi surfar in på sociala medier, så fort vi går utanför dörren. Allt pga att kvinnor har fått friheten att klä sig precis som de vill i det offentliga rummet. Speciellt viktigt är det också i ett feministiskt samhälle där män fråntagits sitt partnervärde och blivit ersatta med staten, och därmed i princip blivit värdelösa i kvinnors ögon.

Radera feminismen, återställ balansen mellan könen genom att återge männen sitt partnervärde, förbjud kvinnor att bära fittbyxor offentligt och förbjud kvinnor att vika ut sig i sociala medier. I den typen av konservativt samhälle skulle man kunna tänka sig att skippa prostitution och sexköp.

I dagsläget? I det feministiska, dekadenta, översexualiserade, smutssamhälle du och dina meningsfränder skapat? Haha, glöm det!
Citera
2020-02-04, 23:41
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
"Skärpa" sig hur?

Till att börja med kan de ju anstränga sig för att tillfredsställa sina män sexuellt, och sluta vara fittiga och svåra manshatare som ska ha "jämställdhet".

Citat:
Kvinnor köper också sex, ska då de civila männen också "skärpa" sig?

Lol, nej det gör dem inte. Måste man köpa sex som kvinna är man extremt oattraktiv. Detta medan de flesta män måste köpa sex på ett eller annat sätt även om de är attraktiva. Några av världens mest rika, kända och snygga män har behövt köpa sex, eller hur? Det säger en del.

Citat:
Men bara för en kort stund sedan var du ju jätteupprörd över att kvinnor initierar skilsmässor och splittrar familjer. Nu är det helt ok enligt dig att män är otrogna och köper sex och splittrar familjer.

Nej, det var jag inte det var du som var upprörd över att män splittrar familjer. Jag påpekade bara att kvinnor också gör det, troligen till och med i betydligt högre grad än män.

Citat:
Kallar mig för fittig och svår, är det bara för att jag ifrågasätter ditt människohat?

Jag pratade inte om dig.

Citat:
Män väljer sina partners själva. Ingen tvingar dem att vara tillsammans med någon med sjukligt behov av dominans.

Så gott som alla svenska kvinnor har ett sjukligt behov av dominans. Finns det ens helsvenska relationer där kvinnan inte är den som bestämmer? Jag har i alla fall inte sett någon sådan vad jag kan minnas.

Men jo, barn, hus, lån, ekonomi, osv, det finns många saker som kan mer eller mindre tvinga någon att vara kvar. Detta var kanske inte något de väntade sig men så blev verkligheten, för många. Tur man aldrig gick i den fällan.

Citat:
Här kallar du kvinnor som blir bedragna av sina sexköpande män för "feministskadade tjatmostrar". Känner du dem?

Jag känner till hur svenska kvinnor är generellt, ja. De har alla feministiskt snedvridna hjärnor likt din där allt ifrågasättande av kvinnan som enväldig härskare är kvinnohat och "genomrutten kvinnosyn". Jag har levt på den här planeten i drygt 30 år, och 28 av dessa i år i Sverige. Man får vara jävligt blind för att inte se detta. Bara det faktum att jag här föreslår att kvinnor som inte kan hålla sina män sexuellt tillfredsställda bör steppa upp bemöts ju med just "genomrutten kvinnosyn". Bara tanken får dig fullständigt att gå i taket. När könen är omvända är alla kvinnor alltid överens om att det är mannen som ska steppa upp.

Citat:
Din lösning till dessa bedragna kvinnor vars familj söndras pga mannens beteende är att kvinnorna ska ändra på sig, "bete sig mer feminint och suga av sina män dagligen". Hur vet du om de är kvinnliga eller ej? Och varför ska de rätta sig efter vad DU tycker är kvinnligt? Vad vet du om deras sexliv?

Ja, det är en bra start. Svenska kvinnor är inte kvinnliga och feminina på något sätt idag. Thailändska kvinnor t ex sopar mattan med er fullständigt när det gäller femininitet. Hur du kommer reagera på detta påstående är skrattretande förutsägbart.

Kvinnor ska rätta sig efter vad deras män tycker är kvinnligt, inte vad jag tycker. Ofta är det väl samma sak men kanske inte alltid. Vad jag vet om deras sexliv? Ja, om vi pratar om sexlivet hos ett par där mannen köper sex med jämna mellanrum kan man nog dra slutsatsen att deras sexliv inte är särskilt tillfredsställande.

Citat:
Har du funderat på att männen kanske är sexmissbrukare? En möjlig förklaring. Men nä, du vill ju spy på kvinnor, inte värt att tänka att "it takes two to tango" då.

Kan hända, men det kan också vara så att svenska kvinnor inte står sig i jämförelsen med de kvinnor som finns på bordell och i Thailand. Har du funderat på det? Eller att svenska kvinnor vägrar tillfredsställa sina män sexuellt. Är det en tanke som slagit dig?

Citat:
Tror du det är kul för en kvinna att suga av sin man när han precis varit på bordell? Eller att göra det dagligen för annars hotar han med bordellen? Så deras äktenskap handlar om hur många gånger han kan bli avsugen? Då förstår jag definitivt varför hon tar ut skilsmässa.

Du skulle kanske ha sugit av honom innan så hade han kanske inte ens kommit på tanken att besöka en bordell.

Deras äktenskap/relation handlar delvis om att mannen ska bli sexuellt tillfredsställd, ja. Hur kul tror du det är att ha en fru som vägrar tillfredsställa sin man sexuellt? Har man en sådan fru förstår jag definitivt varför man åker till bordell och köper sex.

Citat:
Du kallar kvinnor för det ena och andra och klistrar på dem ett beteende som du fantiserat ihop. Män betraktar du tydligen som rena skitstövlar som gifter sig och skaffar barn bara för att kunna kräva dagliga avsugningar, annars går han på bordell och skiter tydligen fullständigt i konsekvenserna för sin familj, bara kuken får sitt.

Du betraktar, som alla svenska kvinnor gör, män som lydiga små slavar som efter att de lurats i fällan att gifta sig, köpt hus och skaffat barn bara ska hålla käften och betala livet ut, utan några som helst förväntningar på att kvinnan han gift sig med ska hålla honom sexuellt tillfredsställd. Kvinnor betraktar du tydligen som rena skitstövlar som gifter sig och skaffar barn bara för att kunna kräva pengar av en kastrerad man livet ut. Om ett gift par bara har sex 1 gång i månaden, för att hon typ aldrig vill, vad ska mannen göra då tycker du? Ska han bara acceptera att leva så livet ut som en kastrerad hankatt? Antingen det eller "splittra familjen". Tänk att sätta den hållhaken. "Jag tänker inte suga av dig men om du låter någon annan göra det så skiljer jag mig och då är det ditt fel att familjen splittras och barnen blir traumatiserade, så var nu en duktig slav, håll käften och fortsätt finansiera mitt och barnens liv, annars är du ett själviskt svin".

Seriöst, vad fan är det för en jävla fru som vägrar ge sin man en avsugning om dagen? Som tycker DET är för mycket begärt? Det är bara rejält jävla feministskadade kvinnor som ens kan tänka i de banorna. Detta är något som män begriper när de flyttar utomlands, och kvinnor plötsligt flockas runt dem i hopp om att få bli deras fru. Dagliga avsugningar eller vad mannen nu vill ha sexuellt är så basic som det bara kan bli. Men inte i Sverige, där är bara tanken "genomrutten kvinnosyn" Varför i helvete skulle någon man vilja ha en sådan kvinna med såna idéer?
Citera
2020-02-05, 11:29
Medlem
Citat:
Den av oss som mest uppenbart just HAR svårigheter att hålla isär kategorier är du.
Du klarar fortfarande inte av att titta på denna sak, eller mer tydligt, svara för denna sak från sexKÖPARENS sida.

Och så länge du inte klarar detta utan att ständigt ramla över på sexsäljaren, så blir det ju helt meningslös diskutera sexköpslagen med dig, eller denna TS som alltså handlar om varför feminister vill förbjuda SEXKÖP och inget annat.

Varför inte om mannen köper en myndig kvinna. Som skälv kan ta ansvar för sin handlande?

Jag har inga problem med de alls. Och frågar du kvinnor som gör de under dom premisserna så skulle dom hålla med mej.

Som sagt tycker jag inte ens att sex i utbyte mot pengar är ett problem om kvinnan upplever obehag under samlaget. men som du säger så kan man fokusera på mannen som gör de med kvinna som upplever obehag under samlaget.

Jag tycker de hemskt beteende att ha den inställning till andra människor. Dvs att man gillar de skälv men motparten gör de inte men man skiter i dennas uppleves. Eller kanske till och med gillar att hon gillar de.

men de byter inte att de ska va olagligt eller att hela saken inte gynnar kvinna som får pengar i utbyte mot sexet och kan acceptera att de är obehagligt.

Sen tror jag att dom flesta kvinnor som säljer sex fixar klienter i sin egen klass och dom flesta gillar att ha sex. Så jag skulle tro att dom flesta prostituerade gillar sitt jobb.

Sen finns de naturligtvis dom som inte gör de till exempel sexslavar osv, Men de är en marginell företeelse. Som du inte göra något åt de genom att förbjuda vanlig sexköp. Snarast ställer du till de för kvinnor som försörjer sej på vanliga sexköp. Att du gör de är antagligen värre för dom männen.

Du borde också reflektera över din egen moralism. Och inte minst din paternalistiska inställning till kvinnor som säljer sex
Citera
2020-02-05, 11:40
Medlem
Med en kriminalisering av sexköparen gör man ju att klientelet blir mindre rumsrent, dvs en del vanliga karlar drar sig nog och fler män med "alternativ" livsstil köper. Tro inte att det är omtanke om sexsäljaren bakom denna medeltida morallag.
Citera
2020-02-05, 12:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ki
Citat:
Varför inte om mannen köper en myndig kvinna. Som skälv kan ta ansvar för sin handlande?

Återigen VARFÖR?
Varför ska vi tycka att det är moraliskt rätt att ha sex med någon som inte vill ha sex med en?
Hur myndig denne person nu än är?

Hur mycket skit i denna värld tycker du inte denna syn: jag har rätt köra kuken i andra människor fast de inte vill, har skapat?

Jag har inga problem med de alls. Och frågar du kvinnor som gör de under dom premisserna så skulle dom hålla med mej.

Som sagt tycker jag inte ens att sex i utbyte mot pengar är ett problem om kvinnan upplever obehag under samlaget. men som du säger så kan man fokusera på mannen som gör de med kvinna som upplever obehag under samlaget.

Jag tycker de hemskt beteende att ha den inställning till andra människor. Dvs att man gillar de skälv men motparten gör de inte men man skiter i dennas uppleves. Eller kanske till och med gillar att hon gillar de.

men de byter inte att de ska va olagligt eller att hela saken inte gynnar kvinna som får pengar i utbyte mot sexet och kan acceptera att de är obehagligt.

Sen tror jag att dom flesta kvinnor som säljer sex fixar klienter i sin egen klass och dom flesta gillar att ha sex. Så jag skulle tro att dom flesta prostituerade gillar sitt jobb.

Sen finns de naturligtvis dom som inte gör de till exempel sexslavar osv, Men de är en marginell företeelse. Som du inte göra något åt de genom att förbjuda vanlig sexköp. Snarast ställer du till de för kvinnor som försörjer sej på vanliga sexköp. Att du gör de är antagligen värre för dom männen.

Du borde också reflektera över din egen moralism. Och inte minst din paternalistiska inställning till kvinnor som säljer sex

1) Nej sexslavar är ingen "marginell företeelse" dessa beräknas idag uppgå till ca 7 miljoner i "branschen" men är förmodligen betydligt fler än så. Och ska vi lägga till ex. sexslavar i krig, sexslaveri i gravt patriarkala länder där kivnnor tvingas gifta sig mot sin vilja ex. så uppgår fenomenet förmodligen till extrema siffror.

Tycker du fortfarande det ska vara lagligt att bete sig mot andra på detta sättet?

Min egen moralism är att sex bör vara frikopplat från pengar. Och att människor som äger en sexualitet ska respektera andras sexualitet och inte "trampa på den" (vilket är vad paternalism betyder) som man alltså gör via att köpa någons sexuella vilja.

Och det är vad jag agerat under hela mitt liv, samt större delen av världens befolkning misstänker jag, utan problem.

men din moral säger dig alltså att det ska vara ok, och laglgit att skapa "obehag" för andra.

Nice!
Citera
2020-02-05, 12:05
Medlem
GaylordYankers avatar
Citat:
1) Nej sexslavar är ingen "marginell företeelse" dessa beräknas idag uppgå till ca 7 miljoner i "branschen" men är förmodligen betydligt fler än så. Och ska vi lägga till ex. sexslavar i krig, sexslaveri i gravt patriarkala länder där kivnnor tvingas gifta sig mot sin vilja ex. så uppgår fenomenet förmodligen till extrema siffror.

Tycker du fortfarande det ska vara lagligt att bete sig mot andra på detta sättet?

Min egen moralism är att sex bör vara frikopplat från pengar. Och att människor som äger en sexualitet ska respektera andras sexualitet och inte "trampa på den" (vilket är vad paternalism betyder) som man alltså gör via att köpa någons sexuella vilja.

Och det är vad jag agerat under hela mitt liv, samt större delen av världens befolkning misstänker jag, utan problem.

men din moral säger dig alltså att det ska vara ok, och laglgit att skapa "obehag" för andra.

Nice!
Skapa obehag?
Du skulle bara veta vad folk kan tänka sig att göra för pengar.
Eller för den delen ära, se #metoo

Men vänd på det, visste du att det finns en massa män och kvinnor som inte får sex alls om det inte vore för deras pengar eller sociala status?

Sen vill jag gärna se dina källor på "sexslavar". Jag har en känsla av att det är ett av dina klassiska känsloargument du kokat ihop i din egen hjärna och bygger på alla andra lögner och inbillningar du programmerats med.
Citera
2020-02-05, 12:49
Medlem
Citat:

Nice!

Ja, varför skulle de va problematiskt att göra något som är obehagligt mot pengar eller att göra något som någon annan, som givit samtycke, upplever som obehagligt och i gengäld ge dom pengar? De där håller inte de bara för att du har en moraliserande sexualmoral som du kommer fram till att de inte är ok.

Ta tillexempel kvinnan som städar någons toalett (Eller för all del den offentliga toalett som hon/han använder). De är rimligtvis extrem obehagligt att torka upp andras avföring osv. Men ingen skulle säga att de fel att utsätta henne för de och i gengäld ge henne pengar.

Skulle gärna vilja vete vad skillnaden på detta. Och förseelsen med att de finns prostituerade kvinnor som inte gillar de men i alla avsände gör de frivilligt? Du måste skilja denna fråga ifrån div moraliska omdömen om mannen som kan tänka ej att ligga med en kvinna under dom premisserna.

Tror inte de finns särskilt många offer för trafficking i Sverige. Om en kvinna är myndig så är de dessutom i de flesta fall löjligt att kalla henne för ett offer. Där emot skulle de väll av schyst om hon fick bättre arbetsvilkor osv.

Hur som helst hur hemsk denna företeelse än må vara så kan du inte 1. göra något åt den genom att förbjuda alla sexköp och 2. företesen har ingenting med den form av sexköp som förmedlas mellan en normal begåvad myndig Svensk kvinna och en man som är villiga att betala för att ha sex med henne.

Som jag va inne på innan så är skillnaden mellan att våldtaga med ett barn som offer för trafficking och att ligga med en prostituerad milvis! Att ligga med en prostituerad under premisserna har mer gemensamt med att ha sex med tider ligg än den typ av prostitution du ständigt refererar till för att belägga av hemskt de är med prostitution.

Att du relativiserar på de här sättet och jämför våldtäkt av barn med vanlig prostitution (eller anse att dom till hör samma kategori) är helt sinnes sjukt. Men som sagt finns de ju exempel på folk som tycker att sexuella verbala kränkningar är att jämställa med våldtäkt (Ja, de är faktiskt sant). Så de är kanske inte att undra på.
Senast redigerad av Ki 2020-02-05 kl. 13:23.
Citera
2020-02-05, 13:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Du kommer ofta med sådana påståenden när jag inte ger det svar du vill ha men vill du ha ditt svar får du fråga dig själv och inte mig för jag ger inte sådana korkade svar.

Jag ställer helt normala tydliga frågor till dig som du inte svarar på. Ska folk inte kunna ställa frågor på det som du skriver/påstår här på forumet?

Tex så påstod du för ett tag sedan att kvinnliga medlemmar skrivit nedvärderande saker om thailändska kvinnor. Jag bad dig då komma med exempel på detta. En helt normal förfrågan jag gjorde för att veta vad det är du menar och vad det är vi diskuterar. Några exempel har jag fortfarande inte fått.

I denna tråden ställde jag en följdfråga till dig angående det du skrev, då börjar du skriva om invandringspolitiken. Så den frågan har jag inte heller fått svar på. Du byter ämne och skriver om något helt annat.

Ställer inte du följdfrågor till andra medlemmar här för att klargöra vad de menar?
Citera
2020-02-05, 13:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa
Till att börja med kan de ju anstränga sig för att tillfredsställa sina män sexuellt, och sluta vara fittiga och svåra manshatare som ska ha "jämställdhet".

Lol, nej det gör dem inte. Måste man köpa sex som kvinna är man extremt oattraktiv. Detta medan de flesta män måste köpa sex på ett eller annat sätt även om de är attraktiva. Några av världens mest rika, kända och snygga män har behövt köpa sex, eller hur? Det säger en del.

Nej, det var jag inte det var du som var upprörd över att män splittrar familjer. Jag påpekade bara att kvinnor också gör det, troligen till och med i betydligt högre grad än män.

Jag pratade inte om dig.

Så gott som alla svenska kvinnor har ett sjukligt behov av dominans. Finns det ens helsvenska relationer där kvinnan inte är den som bestämmer? Jag har i alla fall inte sett någon sådan vad jag kan minnas.

Men jo, barn, hus, lån, ekonomi, osv, det finns många saker som kan mer eller mindre tvinga någon att vara kvar. Detta var kanske inte något de väntade sig men så blev verkligheten, för många. Tur man aldrig gick i den fällan.

Jag känner till hur svenska kvinnor är generellt, ja. De har alla feministiskt snedvridna hjärnor likt din där allt ifrågasättande av kvinnan som enväldig härskare är kvinnohat och "genomrutten kvinnosyn". Jag har levt på den här planeten i drygt 30 år, och 28 av dessa i år i Sverige. Man får vara jävligt blind för att inte se detta. Bara det faktum att jag här föreslår att kvinnor som inte kan hålla sina män sexuellt tillfredsställda bör steppa upp bemöts ju med just "genomrutten kvinnosyn". Bara tanken får dig fullständigt att gå i taket. När könen är omvända är alla kvinnor alltid överens om att det är mannen som ska steppa upp.

Ja, det är en bra start. Svenska kvinnor är inte kvinnliga och feminina på något sätt idag. Thailändska kvinnor t ex sopar mattan med er fullständigt när det gäller femininitet. Hur du kommer reagera på detta påstående är skrattretande förutsägbart.

Kvinnor ska rätta sig efter vad deras män tycker är kvinnligt, inte vad jag tycker. Ofta är det väl samma sak men kanske inte alltid. Vad jag vet om deras sexliv? Ja, om vi pratar om sexlivet hos ett par där mannen köper sex med jämna mellanrum kan man nog dra slutsatsen att deras sexliv inte är särskilt tillfredsställande.

Kan hända, men det kan också vara så att svenska kvinnor inte står sig i jämförelsen med de kvinnor som finns på bordell och i Thailand. Har du funderat på det? Eller att svenska kvinnor vägrar tillfredsställa sina män sexuellt. Är det en tanke som slagit dig?

Du skulle kanske ha sugit av honom innan så hade han kanske inte ens kommit på tanken att besöka en bordell.

Deras äktenskap/relation handlar delvis om att mannen ska bli sexuellt tillfredsställd, ja. Hur kul tror du det är att ha en fru som vägrar tillfredsställa sin man sexuellt? Har man en sådan fru förstår jag definitivt varför man åker till bordell och köper sex.

Du betraktar, som alla svenska kvinnor gör, män som lydiga små slavar som efter att de lurats i fällan att gifta sig, köpt hus och skaffat barn bara ska hålla käften och betala livet ut, utan några som helst förväntningar på att kvinnan han gift sig med ska hålla honom sexuellt tillfredsställd. Kvinnor betraktar du tydligen som rena skitstövlar som gifter sig och skaffar barn bara för att kunna kräva pengar av en kastrerad man livet ut. Om ett gift par bara har sex 1 gång i månaden, för att hon typ aldrig vill, vad ska mannen göra då tycker du? Ska han bara acceptera att leva så livet ut som en kastrerad hankatt? Antingen det eller "splittra familjen". Tänk att sätta den hållhaken. "Jag tänker inte suga av dig men om du låter någon annan göra det så skiljer jag mig och då är det ditt fel att familjen splittras och barnen blir traumatiserade, så var nu en duktig slav, håll käften och fortsätt finansiera mitt och barnens liv, annars är du ett själviskt svin".

Seriöst, vad fan är det för en jävla fru som vägrar ge sin man en avsugning om dagen? Som tycker DET är för mycket begärt? Det är bara rejält jävla feministskadade kvinnor som ens kan tänka i de banorna. Detta är något som män begriper när de flyttar utomlands, och kvinnor plötsligt flockas runt dem i hopp om att få bli deras fru. Dagliga avsugningar eller vad mannen nu vill ha sexuellt är så basic som det bara kan bli. Men inte i Sverige, där är bara tanken "genomrutten kvinnosyn" Varför i helvete skulle någon man vilja ha en sådan kvinna med såna idéer?

Jag kan bara konstatera att du och jag inte har samma syn på våra medmänniskor och på hur man jobbar på en relation två vuxna människor sinsemellan.
Citera
2020-02-05, 13:46
Medlem
Flickpojkens avatar
Kvinnor kollektivistiska och kan bli pålurade lite allt möjligt. Vilket skapar mycket problem mellan könen.

I långvariga relationer över lag (giftermål) så tycker jag att kvinnor verkar bete sej som riktiga våp. Skulle aldrig ställa upp på en sådan relation. Och om en man som tvingas ingå i en köper sex är inte de minsta konstigt.

Feminister som Terapi klamra sej fast vid nuvarande sexköpslagstiftning därför att kvinnor ska få ha kvar den sexuella makten. Dom vet att dom flesta män hellre skulle har sex med en het 20-åring än med sin gnälliga 35-åriga fru. Och om de kunde ha de utan massa moralism skulle dom antagligen dumpa sin fru, och befria sej från sitt destruktiva förhållande. Där dom blir känslomässigt och ekonomiskt utsugna.

Alla män lever inte under sådan villkor eftersom alla kvinnor inte är idioter. Men ska man verkligen ha ett längre förhållande måste man välja noga. Många kvinnor är fullständigt tokiga, gnäller, är manipulativa har fruktansvärda menstruationer. Och många kvinnor gillar faktiskt inte sex och kan tillexempel på ont av de.

Väldigt få kvinnor duger om man ska ett längre förhållande.
Senast redigerad av Flickpojken 2020-02-05 kl. 14:14.
Citera
2020-02-05, 14:02
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Återigen jag har inte begärt att andra ska dela mina åsikter.

Vilket nummer har inlägget där du ger exempel på nedsättande yttranden om thailändska kvinnor som kvinnliga medlemmar här har gjort?

Då borde du som sagt blivit nöjd för länge sedan med dina frågor om sex med flyktingpojkar.

De värsta nedsättande kommentarerna m thaitjejer som Moment gjorde skedde för någon månad sedan och du var närvarande i debatten då i den tråd det skedde i. Att du inte tog notis om det visar att du inte hade några bekymmer med sådana uttalanden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in