Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
"Skärpa" sig hur?
Till att börja med kan de ju anstränga sig för att tillfredsställa sina män sexuellt, och sluta vara fittiga och svåra manshatare som ska ha "jämställdhet".
Citat:
Kvinnor köper också sex, ska då de civila männen också "skärpa" sig?
Lol, nej det gör dem inte. Måste man köpa sex som kvinna är man extremt oattraktiv. Detta medan de flesta män måste köpa sex på ett eller annat sätt även om de är attraktiva. Några av världens mest rika, kända och snygga män har behövt köpa sex, eller hur? Det säger en del.
Citat:
Men bara för en kort stund sedan var du ju jätteupprörd över att kvinnor initierar skilsmässor och splittrar familjer. Nu är det helt ok enligt dig att män är otrogna och köper sex och splittrar familjer.
Nej, det var jag inte det var du som var upprörd över att män splittrar familjer. Jag påpekade bara att kvinnor också gör det, troligen till och med i betydligt högre grad än män.
Citat:
Kallar mig för fittig och svår, är det bara för att jag ifrågasätter ditt människohat?
Jag pratade inte om dig.
Citat:
Män väljer sina partners själva. Ingen tvingar dem att vara tillsammans med någon med sjukligt behov av dominans.
Så gott som alla svenska kvinnor har ett sjukligt behov av dominans. Finns det ens helsvenska relationer där kvinnan inte är den som bestämmer? Jag har i alla fall inte sett någon sådan vad jag kan minnas.
Men jo, barn, hus, lån, ekonomi, osv, det finns många saker som kan mer eller mindre tvinga någon att vara kvar. Detta var kanske inte något de väntade sig men så blev verkligheten, för många. Tur man aldrig gick i den fällan.
Citat:
Här kallar du kvinnor som blir bedragna av sina sexköpande män för "feministskadade tjatmostrar". Känner du dem?
Jag känner till hur svenska kvinnor är generellt, ja. De har alla feministiskt snedvridna hjärnor likt din där allt ifrågasättande av kvinnan som enväldig härskare är kvinnohat och "genomrutten kvinnosyn". Jag har levt på den här planeten i drygt 30 år, och 28 av dessa i år i Sverige. Man får vara jävligt blind för att inte se detta. Bara det faktum att jag här föreslår att kvinnor som inte kan hålla sina män sexuellt tillfredsställda bör steppa upp bemöts ju med just "genomrutten kvinnosyn". Bara tanken får dig fullständigt att gå i taket. När könen är omvända är alla kvinnor alltid överens om att det är mannen som ska steppa upp.
Citat:
Din lösning till dessa bedragna kvinnor vars familj söndras pga mannens beteende är att kvinnorna ska ändra på sig, "bete sig mer feminint och suga av sina män dagligen". Hur vet du om de är kvinnliga eller ej? Och varför ska de rätta sig efter vad DU tycker är kvinnligt? Vad vet du om deras sexliv?
Ja, det är en bra start. Svenska kvinnor är inte kvinnliga och feminina på något sätt idag. Thailändska kvinnor t ex sopar mattan med er fullständigt när det gäller femininitet. Hur du kommer reagera på detta påstående är skrattretande förutsägbart.
Kvinnor ska rätta sig efter vad deras män tycker är kvinnligt, inte vad jag tycker. Ofta är det väl samma sak men kanske inte alltid. Vad jag vet om deras sexliv? Ja, om vi pratar om sexlivet hos ett par där mannen köper sex med jämna mellanrum kan man nog dra slutsatsen att deras sexliv inte är särskilt tillfredsställande.
Citat:
Har du funderat på att männen kanske är sexmissbrukare? En möjlig förklaring. Men nä, du vill ju spy på kvinnor, inte värt att tänka att "it takes two to tango" då.
Kan hända, men det kan också vara så att svenska kvinnor inte står sig i jämförelsen med de kvinnor som finns på bordell och i Thailand. Har du funderat på det? Eller att svenska kvinnor vägrar tillfredsställa sina män sexuellt. Är det en tanke som slagit dig?
Citat:
Tror du det är kul för en kvinna att suga av sin man när han precis varit på bordell? Eller att göra det dagligen för annars hotar han med bordellen? Så deras äktenskap handlar om hur många gånger han kan bli avsugen? Då förstår jag definitivt varför hon tar ut skilsmässa.
Du skulle kanske ha sugit av honom innan så hade han kanske inte ens kommit på tanken att besöka en bordell.
Deras äktenskap/relation handlar delvis om att mannen ska bli sexuellt tillfredsställd, ja. Hur kul tror du det är att ha en fru som vägrar tillfredsställa sin man sexuellt? Har man en sådan fru förstår jag definitivt varför man åker till bordell och köper sex.
Citat:
Du kallar kvinnor för det ena och andra och klistrar på dem ett beteende som du fantiserat ihop. Män betraktar du tydligen som rena skitstövlar som gifter sig och skaffar barn bara för att kunna kräva dagliga avsugningar, annars går han på bordell och skiter tydligen fullständigt i konsekvenserna för sin familj, bara kuken får sitt.
Du betraktar, som alla svenska kvinnor gör, män som lydiga små slavar som efter att de lurats i fällan att gifta sig, köpt hus och skaffat barn bara ska hålla käften och betala livet ut, utan några som helst förväntningar på att kvinnan han gift sig med ska hålla honom sexuellt tillfredsställd. Kvinnor betraktar du tydligen som rena skitstövlar som gifter sig och skaffar barn bara för att kunna kräva pengar av en kastrerad man livet ut. Om ett gift par bara har sex 1 gång i månaden, för att hon typ aldrig vill, vad ska mannen göra då tycker du? Ska han bara acceptera att leva så livet ut som en kastrerad hankatt? Antingen det eller "splittra familjen". Tänk att sätta den hållhaken. "Jag tänker inte suga av dig men om du låter någon annan göra det så skiljer jag mig och då är det ditt fel att familjen splittras och barnen blir traumatiserade, så var nu en duktig slav, håll käften och fortsätt finansiera mitt och barnens liv, annars är du ett själviskt svin".
Seriöst, vad fan är det för en jävla fru som vägrar ge sin man en avsugning om dagen? Som tycker DET är för mycket begärt? Det är bara rejält jävla feministskadade kvinnor som ens kan tänka i de banorna. Detta är något som män begriper när de flyttar utomlands, och kvinnor plötsligt flockas runt dem i hopp om att få bli deras fru. Dagliga avsugningar eller vad mannen nu vill ha sexuellt är så basic som det bara kan bli. Men inte i Sverige, där är bara tanken "genomrutten kvinnosyn"

Varför i helvete skulle någon man vilja ha en sådan kvinna med såna idéer?