2020-02-04, 15:20
Bannlyst
det är praktiskt att penis är formbar så man efter att ha frågat på flashback kan få den att bli precis i rätt storlek!

för om det inte vore så, då skulle ju dylika frågor vara helt meningslösa.
Citera
2020-02-04, 15:27
Medlem
Stygotiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av looknerd
till att börja med jag och min kusin gämförde storleken på våra kukar han hade större än mig så i stället för att tänka på storleken kom jag att tänka på förspel och smekningar under spelets gång så med det sagt det är inte storleken utan det är hur du använder den som räknas men förövrigt min är19-20 i givakt,,,

men du kan liksom lära dig ge brudarna fontän orgasm genom att bara använda 2 fingrar eller pippa hårdare och längre eller både pippa och smeka samtidigt jag själv gillar att smeka och suga på en bröstvårta när jag pippar då blir dom lite mer hugget,,, du kan även lära dig kamazutra ställningar

Jämförde du och din kusin era erigerade (som ju tråden handlar om) kukar?
Citera
2020-02-04, 15:40
Medlem
chiliislifes avatar
Längden har störst betydelse eftersom går den inte hela vägen in så kommer kvinnan inte stimuleras. Jag har aldrig hört om kvinnor som gillar att få sina underliv sönderspräckta och gå och ha ont i underlivet i flera dagar efter sex.
Citera
2020-02-04, 15:46
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chiliislife
Längden har störst betydelse eftersom går den inte hela vägen in så kommer kvinnan inte stimuleras. Jag har aldrig hört om kvinnor som gillar att få sina underliv sönderspräckta och gå och ha ont i underlivet i flera dagar efter sex.

Nej finns ju en gräns där. Vad är för långt? 50 cm det borde ju göra extremt ont. Vad är den perfekta längden? 30 cm kanske. Eller det mer normala 18 cm.
Citera
2020-02-04, 15:52
Medlem
chiliislifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Nej finns ju en gräns där. Vad är för långt? 50 cm det borde ju göra extremt ont. Vad är den perfekta längden? 30 cm kanske. Eller det mer normala 18 cm.
16-20cm. Alla kvinnor har inte lika djupa vaginor, men ingen har en vagina som är 30cm eller 50cm djup.
Citera
2020-02-04, 17:24
Bannlyst
Tänk en sån där linjal i trä man hade i lågskolan. Ungefär så långt måttade dom unga tjejerna med handflatorna.

Trist att beskåda givetvis!

Citat:
Ursprungligen postat av ArthurFleck
Hur lång är den? Och vilken omkrets? Många gillar ju att bli uppfyllda så för en del kanske tjockleken har betydelse, men jag tror nog att det stämmer att längden är mest viktig?
Citera
2020-02-04, 17:33
Medlem
ArthurFlecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kick88
Tänk en sån där linjal i trä man hade i lågskolan. Ungefär så långt måttade dom unga tjejerna med handflatorna.

Trist att beskåda givetvis!

Kan vi få beskåda lemmen då? Och bilda oss en egen uppfattning, så att vi lättare kan bedöma och ge dig ett svar på om den är för kort eller för tunn eller om den duger? Laddar du upp en bild nånstans och länkar här?
Citera
2020-02-04, 18:15
Medlem
Libbenlibbens avatar
Tack för alla svar. Detta kommer verkligen hjälpa. Jag har sånna hjärnspöken och tror på det skeva jag intalar mig själv. Jag tillfrdställer min flickvän på alla sätt och vis. Vi myser, har förspel (rätt långa), kysser och smeker. Vi penetrerar inte bara direkt (givetvis beroende på situation). Vi har sex rätt länge. I början kom hon typ 6 ggr på raken men nu förtiden inte lika ofta (Jag kommer göra ett nytt inlägg om det ämnet).

Vi har det väldigt bra i sängen. Jag ville bara få ut gamla hjärnspöken ur huvudet och det känns riktigt bra när jag fått gamla tankar ur huvudet. Så jag vill tacka er alla för att ni tagit er tid att svara
Citera
2020-02-04, 18:21
Bannlyst
Bild på min egen praktpjäs? Näe.. så roligt ska vi inte ha det!

Visst är den både lång och ståtlig, men någon bild vill jag inte erbjuda i dagsläget.

Det vore lite förmätet tycker jag.

Citat:
Ursprungligen postat av ArthurFleck
Kan vi få beskåda lemmen då? Och bilda oss en egen uppfattning, så att vi lättare kan bedöma och ge dig ett svar på om den är för kort eller för tunn eller om den duger? Laddar du upp en bild nånstans och länkar här?
Senast redigerad av Kick88 2020-02-04 kl. 19:06.
Citera
2020-02-04, 23:19
Medlem
chiliislifes avatar
Kvinnor har mellan 7cm-15cm djup vagina.

En man med 30cm kuk får alltså in halva eller mindre än halva beroende på vaginans djup. Alltså är det optimalt att ha en kortare kuk om man vill få in hela kuken.

Min kuk är 17cm hård och i en kvinna jag knullade en gång fick jag in 2/3 av kuken. Alltså var hennes vagina 11.3cm djup.
Senast redigerad av chiliislife 2020-02-04 kl. 23:22.
Citera
2020-02-04, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hallsakaeft
här är bästsäljaren normal kukliknande dildo på sinful (allstå ej batteridriven vibratorstav)...https://www.sinful.se/baseks-realistisk-jellydildo-med-sugpropp

här bästsäljarsökningen https://www.sinful.se/sexleksaker/favoriter/storsaljare

en ganska liten pjäs, 14 cm som är införbar längd och en diameter på 3,5 cm ... en omkrets på 9cm ...

så dom megakukar man tror är populära kan man glömma, det är medelsvensson balle som gäller

Med en diameter på 3,5 cm blir omkretsen 3,5x3,14=10,99 cm om jag inte glömt helt hur man räknar omkrets?
Finns ingen anledning till att ha nån längre eller tjockare än så enligt mitt tycke.

Måste jag tvunget välja mellan lång eller tjock, så väljer jag nog tjock framför lång, men allrahelst en kombination i stil med diameter 3 cm och längd 12-13 cm
Citera
2020-02-04, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chiliislife
Kvinnor har mellan 7cm-15cm djup vagina.

En man med 30cm kuk får alltså in halva eller mindre än halva beroende på vaginans djup. Alltså är det optimalt att ha en kortare kuk om man vill få in hela kuken.

Min kuk är 17cm hård och i en kvinna jag knullade en gång fick jag in 2/3 av kuken. Alltså var hennes vagina 11.3cm djup.

Måste bara få säga att det är trevligt att det finns någon man som har verklighetsuppfattning om kvinnors mått
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in