2020-02-04, 10:09
Medlem
tuggishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KMorgon
Den främsta funktionen med en gedigen medlem är inte att tillfredsställa kvinnor. Det handlar om att tillfredsställa värden. Min läm tillfredställer först och främst mig, på ett andligt plan. Jag vet att jag har störst kuk i rummet. Detta ger mig självförtroende som återspeglas i pondus.

På ett andligt plan

Av egen erfarenhet så tror jag inte kukens storlek spelar så stor roll. Kvinnor har en mental bild av din kuk. Är hon kåt på dig är din kuk stor i hennes huvud. Den kan dock krympa om hon blir arg.

Tänk dig från hennes perspektiv. Hon är helnöjd med din kuk. Men du sitter och tvekar/nojar. Hur tror du din noja påverkar din manlighet och hennes mentala bild av din kuk? Den krymper.

Vårda din mentala bild så sköter kuken sitt.
Citera
2020-02-04, 12:32
Medlem
jewclaws avatar
En tumregel brukar ju vara att om hon har svårigheter att få in kuken i käften och ner i halsen - ja, då har du ett bra standard-mått.
Om inte så får du leva med att du har en liten kuk och försöka väga upp detta med grymt fittslickeri.
Citera
2020-02-04, 12:52
Medlem
Just i hänseendet med erotik spelar det väl ingen roll bara din partner är nöjd med ert samliv.
Den kan jag bara inse 2 bekymmer med storleken på organet.
1: Är den för stor kan jag tänka mig att det kan bli problem med kläsel och då den är rätt känslig att det gör ont när den tar i.
2: När man skall pissa speciellt i kallt väder att få tag på den så man kan rikta strålen för att undvika att få kiss på sig själv.

Sen personligen hade jag lite bekymmer med kompisar på mellan och högstadiet då jag var tidigt utvecklad och fick en del öknamn, men inte i vuxen ålder men jag upplever nog mest att den är i normalstorlek för en vuxen karl men större än genomsnittliga 12 åriga pojkar.
Förövrigt så verkar din beskrivning indikera ett ganska normal manligt organ, tycker du den är för liten har du nog sett för mycket porrfilm.
Citera
2020-02-04, 13:04
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Libbenlibben
Min storlek i erektion (den är hälften så liten slak): 18 cm längd (7.1 inches) och 13 cm omkrets (5.1 inches girth). Jag förstår om folk här skulle tycka att jag är löjlig som tar upp detta men jag känner mig verkligen påverkad av det som sades när jag var mindre.
Alltså, du har ju ingen mikropenis men samtidigt förstår jag om du känner dig lite besvärad över storleken. En undersökning här på Flashback visade att ingen av killarna hade under 25 cm/10 tum. Och din är närmare 7 cm kortare. De undersökningar över medlet du hänvisar till visar fel värde från början då man tog med hela svenska befolkningen, även kvinnor. Vilket givetvis innebär att medelvärdet är cirka 30 cm på en erigerad penis.

Nu ska jag inte vara alltför negativ dock då det finns operationer man kan göra som minskar spänningarna i fästet och låter penisen sticka fram några cm extra. Kanske kan du få hjälp av sjukvården om du upplever situationen som väldigt besvärande?
Citera
2020-02-04, 14:20
Bannlyst
Lång eller tjock kuk?

Hej,

Det är ett ämne som jag funderat på. Min är lite kort i längden. Önskar den vore lite längre.

Jag kollade på Youtube där tjejerna sa att längden är mer betydelsefull än tjockleken.

Helt emot mina tankar om vad tjejer tycker om den här enormt känsliga frågan bland oss män.

Låter det rimligt? Det var tjejer från Australien för övrigt!
Senast redigerad av Kick88 2020-02-04 kl. 14:54.
Citera
2020-02-04, 14:25
Medlem
Min är inte så stor men perfekt anser tjejerna. Ett plus om den inte är så tjock är att man får knulla mycket röv. Nu är jag gift och det blir mest mest lite mer kinky bondagegrejer med hjälpmedel och sånt samt mycket oralt.
Citera
2020-02-04, 14:27
Medlem
Hellre grov än lång.
Citera
2020-02-04, 14:36
Medlem
Zaedrewss avatar
Tror de ljuger. Alltså de kvinnor som säger att storleken inte spelar roll. Om de skulle stå i en affär och köpa en dildo skulle de köpa den längsta och mest grova som fanns.
Citera
2020-02-04, 14:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mittra
Hellre grov än lång.

Då är jag med dig!
Citera
2020-02-04, 15:02
Medlem
Hallsakaefts avatar
här är bästsäljaren normal kukliknande dildo på sinful (allstå ej batteridriven vibratorstav)...https://www.sinful.se/baseks-realistisk-jellydildo-med-sugpropp

här bästsäljarsökningen https://www.sinful.se/sexleksaker/favoriter/storsaljare

en ganska liten pjäs, 14 cm som är införbar längd och en diameter på 3,5 cm ... en omkrets på 9cm ...

så dom megakukar man tror är populära kan man glömma, det är medelsvensson balle som gäller
Citera
2020-02-04, 15:15
Medlem
sb1231s avatar
Tjockleken gör ju allting, då känner man den mer och det blir över najs. Men såklart lång ska den också va, så den iaf kommer in :’)
Citera
2020-02-04, 15:19
Medlem
ArthurFlecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kick88
Hej,

Det är ett ämne som jag funderat på. Min är lite kort i längden. Önskar den vore lite längre.

Jag kollade på Youtube där tjejerna sa att längden är mer betydelsefull än tjockleken.

Helt emot mina tankar om vad tjejer tycker om den här enormt känsliga frågan bland oss män.

Låter det rimligt? Det var tjejer från Australien för övrigt!

Hur lång är den? Och vilken omkrets? Många gillar ju att bli uppfyllda så för en del kanske tjockleken har betydelse, men jag tror nog att det stämmer att längden är mest viktig?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in