Även i denna tråd tycks PK eliten visa sitt fula tryne, det är synd om mördare, knarkare och övriga kriminella! Helt sjukt!!!! ( alltid retar det någon med mina utropstecken
)
Alltså dessa två vidriga föräldrar som borde ha steriliserats, lät sitt barn ligga död hemma utan att att kontakta ambulans, polis.... Alltså är man god då?
Mamman rädd för pappan, knappast! Vilken normal mamma skulle inte skydda sitt barn om pappan gjorde något mot barnet? Denna mamma hade inga känslor för barnet alls, det var enbart en göd gris!
Ett par i min stad, var ute på rån turné och blev gripna av polisen, vad de inte nämnde när de var på polisstationen i förhör var att de hade sin knappt 1- åriga dotter ensam hemma.
Tur nog beslutade poliserna att göra en husrannsakan i sökan efter stöldgods och narkotika.
Där fann de dottern i en spjälsäng i ett fruktansvärt varmt rum, med fördragna mörka gardiner, det stank oerhört!
Hon var helt apatisk!
Bajs fulla sängen och blöjan, det kröp även fluglarver i den, dessutom fann de en liten hund som var så illa däran av törst och svält att den fick avlivas. Det värsta var att dottern tidigare varit placerad hos fosterfamilj som ville adoptera henne, men sociala tillät föräldrarna återfå dottern.
När hon först kom till fosterfamiljen, hade hon en uppsvullen mage och var rejält undernärd och hade näringsbrist, i förhör berättar mamman till barnet att hon ibland fick mjölk, ingen övrig mat alls!
Hade inte polisen kommit, så hade troligtvis barnet dött?
Dessa föräldrar var också knarkare och bägge kriminella.
Vi får snart se om detta barn också försummats? Mycket troligt enligt mig?
Något ville de dölja, då de inte kontaktade någon direkt efter hennes död?
) Alltså dessa två vidriga föräldrar som borde ha steriliserats, lät sitt barn ligga död hemma utan att att kontakta ambulans, polis.... Alltså är man god då?
Mamman rädd för pappan, knappast! Vilken normal mamma skulle inte skydda sitt barn om pappan gjorde något mot barnet? Denna mamma hade inga känslor för barnet alls, det var enbart en göd gris!
Ett par i min stad, var ute på rån turné och blev gripna av polisen, vad de inte nämnde när de var på polisstationen i förhör var att de hade sin knappt 1- åriga dotter ensam hemma.
Tur nog beslutade poliserna att göra en husrannsakan i sökan efter stöldgods och narkotika.
Där fann de dottern i en spjälsäng i ett fruktansvärt varmt rum, med fördragna mörka gardiner, det stank oerhört!
Hon var helt apatisk!
Bajs fulla sängen och blöjan, det kröp även fluglarver i den, dessutom fann de en liten hund som var så illa däran av törst och svält att den fick avlivas. Det värsta var att dottern tidigare varit placerad hos fosterfamilj som ville adoptera henne, men sociala tillät föräldrarna återfå dottern.
När hon först kom till fosterfamiljen, hade hon en uppsvullen mage och var rejält undernärd och hade näringsbrist, i förhör berättar mamman till barnet att hon ibland fick mjölk, ingen övrig mat alls!
Hade inte polisen kommit, så hade troligtvis barnet dött?
Dessa föräldrar var också knarkare och bägge kriminella.
Vi får snart se om detta barn också försummats? Mycket troligt enligt mig?
Något ville de dölja, då de inte kontaktade någon direkt efter hennes död?