Citat:
Ursprungligen postat av
Mrjobi
All denna information är 90% av det du skriver baserat på känslor. Du styrs ofta av känslor va?
Nej, det är fakta. För övrigt är känslor mycket viktigt just när det gäller nyförlösta kvinnor och nyfödda bebisar. Det är skört - det är mycket som kan gå snett. Och bli livsavgörande för barnet. Men det här kan du inte förstå, om du saknar erfarenheten av att ha fött barn.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mrjobi
Skulle du själv om du var en av personerna som kom ifrån wuhan, vilja att 10 miljoner människor vet exat vart du befinner dig?
Nej, men jag skulle ha velat se dem i en säker karantän. Och hade jag varit en av de evakuerade, så hade jag också VELAT sitta i en säker karantän. För allas skull. Två veckor och sedan hade det varit över.
Citat:
Ursprungligen postat av
hagelskur
de kikar förhoppningsvist in här
Ja, Anders och Malin bör läsa här, och lära sig lite sunt förnuft, tror jag... Men alltså - Anders sitter alltså och väntar på att de ska ringa från Bryssel? Och under tiden vidtar han inga åtgärder med svenskarna som han har det yttersta ansvaret för?
Citat:
Ursprungligen postat av
Lyzza
Nu kryllar det av stora kråkor i Wuhan och moskiter.
Crows Over China While Water Turns Blood Red In Russia
22 718 visningar
•Livestreamade för 7 timmar sedan
https://youtu.be/Nz7JeN_kwDw?t=826
Det tyder ju på att det ligger döda människor alternativt djur ute, som kråkorna kan komma åt..?