Citat:
Ursprungligen postat av
Loqita
Om den där DNA-medicinen/vaccinet blir verklighet eller inte återstår ju att se, men ifall det blir verklighet kan du ju protestera genom att avstå från att vaccinera dig i källkritikens namn.
Jag hoppas något företag får fram ett vaccin, men det är ju svårt att sia i om det går att göra överhuvudtaget och när det i så fall går plus att det ju inte går att utvärdera på bred skala, man vet inte förrän efteråt om det fanns några dolda risker.
Kommer definitivt inte ta ett Vaccin faktiskt, jag vill inte bli en styrd robot

Det finns många poddar om vaccinet och forskare som fått stå i skuggan och blivit nedtystade i USA under demokraterna men som fick tala om hur de påverka människan när trump tog över. Så ja jag är skeptiskt till att ta ett vaccin som helt plötsligt kommit fram när jag inte kan se den enorma spridning i europa på samma sätt som det ser ut att spridas varje dag i Kina. Även om det sägs dröja innan man ser något så verkar ju det öka med +2000 personer varje dag sen några dagar tillbaka right? Skulle isåfall inte ökningen skett i Europa?
Beror det på att kina stängde ner gränserna snabbt? Ja det kanske har stor betydelse samtidigt som många säger att flygen flög runt och de släppte inte nyheterna i tid osv? Jag är skeptiskt tills jag ser att ökningen sker i allafalll lite närheten än 155 fall jämfört med 20 000 fall i kina (utan mörkerantal)
Jag kanske är helt dum i huvudet men det är okej