2020-02-03, 22:37
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reviews
En barnslig man känner ett tvingande behov av att få bekänna sin fäbless för... stenar: https://coord.info/GLVM9PT2
Ja, och/eller sin fäbless för... att runka i Guds, förlåt Yodas, fria natur. En tolkningsfråga - och återigen den här gamängliknande dubbeltydigheten.

Dykaren Yoda (28 år): "Jag vill alltid vara värst!" - "jag vill alltid vara coolast"
Citera
2020-02-03, 22:50
Medlem
Snor-Johans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Som jag har förstått det gled UW och LW isär. Detta måste ha skett när småbarnsåren var över. Inget ovanligt tror jag. UW träffade sedan en ny kvinna och gifte om sig. Om jag förstått andra rätt så skilde han sig snart från denna kvinna och ingen jag lyssnat på har kunnat förklara varför. Det lilla jag hört om den kvinnan är att hon ska ha varit trevlig.

UW är tydligen en mjukis både gentemot barn, LW och andra. En bekant till mig trodde att LW fortfarande styrde honom som om dom var gifta. Sonen och mammans konflikter ska ha berott på att LW var en mamma som styrde barnen med järnhand, enligt sonens egna berättelser. Det ska ha varit handgemäng och inlåsningar.

Att UW är en mjukis är intressant såtillvida att även han på sin blogg upprörs över hur LW lämnade bort sina barn när hon ville tillfredställa viktigare behov än barnens.

F.ö.vr var medgörares mesighet en förutsättning att LWs negligerande av sina barns behov kunde fortgå. Det finns dock indikationer att UW stod för polisanmälan mot sina barns mamma.

Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
Även hos LW ska det ha brunnit i köket en natt.
Barnen ensamma hemma och LW ute för geocache.
Åtminstone om man ska tro sonen.
Hur i H-E kan vuxna människor bete sig på detta sätt. Varför har inte nugon vuxen tagit sitt ansvar och gjort något. Vilka förebilder för barnen
Senast redigerad av Snor-Johan 2020-02-03 kl. 23:01.
Citera
2020-02-03, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av letsdoit
Här har det försvunnit bilder igen, men mobilen är inlämnad hos IT-forensiker (tillika vän med både CO och MGM):
171008 https://coord.info/GLTE1B40

Ett år dessförinnan; 161014, hade alla bilder raderats:
https://coord.info/GLPH0GR9

Just ja, uppdraget att återskapa bilder gavs till Dykar- och GC-polaren som är Krimtekniker med IT-forensik och främst Blod som specialområde. Vännen Ton* Mö*rk kanske är den som fäller SD med analyser av en bloddroppe?
Citera
2020-02-03, 23:14
Medlem
letsdoits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulanna
Just ja, uppdraget att återskapa bilder gavs till Dykar- och GC-polaren som är Krimtekniker med IT-forensik och främst Blod som specialområde. Vännen Ton* Mö*rk kanske är den som fäller SD med analyser av en bloddroppe?
Eller också ville MGM veta lite mer om det här med återskapning av bilder mm. - Återstår att se vilka som varit inblandade på den tekniska sidan - och vilka blodanalyser som gjorts.
Citera
2020-02-04, 01:53
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Att UW är en mjukis är intressant såtillvida att även han på sin blogg upprörs över hur LW lämnade bort sina barn när hon ville tillfredställa viktigare behov än barnens.

F.ö.vr var medgörares mesighet en förutsättning att LWs negligerande av sina barns behov kunde fortgå. Det finns dock indikationer att UW stod för polisanmälan mot sina barns mamma.

Hur i H-E kan vuxna människor bete sig på detta sätt. Varför har inte nugon vuxen tagit sitt ansvar och gjort något. Vilka förebilder för barnen

Extradottern jobbade ju på soc.
Hon borde väl ha hjälpt barnen och UW?
Eller skyddade hon LW?
Citera
2020-02-04, 06:36
Medlem
Rosamunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Extradottern jobbade ju på soc.
Hon borde väl ha hjälpt barnen och UW?
Eller skyddade hon LW?

Arbetade hon på familjeenheten på Soc. i Örebro?
Citera
2020-02-04, 07:26
Medlem
hoppsanns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Men har du inte fattat att UW:s blogg var fejkad i efterhand?
Tidsstämpeln på filerna stämde inte med när den skulle ha varit skriven.
Det har påpekats rätt många gånger.
Det finns ingenting som pekar på att UW skulle ha skrivit den.
Citera
2020-02-04, 07:28
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosamund
Arbetade hon på familjeenheten på Soc. i Örebro?

Hon har arbetat som
Familjehemssekreterare på Familjehem
Socialtjänsten Örebro, enligt hennes FB.
Jan 2016 - Jan 2017.
Citera
2020-02-04, 07:40
Medlem
Citat:
Hon har arbetat som
Familjehemssekreterare på Familjehem
Socialtjänsten Örebro, enligt hennes FB.
Jan 2016 - Jan 2017.
Har det framkommit namn i tråden på "extradottern"?
Citera
2020-02-04, 07:52
Medlem
Citat:
Det kanske inte var barnen som var
problemet utan barnens mamma?
MH gifte sig med UW. Inte med LW.
Om UW inte klarade av att sätta gränser
mot LW så kan man förstå att MH blev
irriterad.
Om alla skulle rätta sig efter LWs behov
och ställa upp på att ändra barntider efter
vad som passade henne så är det inte
konstigt om det blev konflikter.
MH hade ingen anledning att curla för LW.

UW blev antagligen tvungen att välja
mellan MH och LW och han valde LW.
Att få ihop två familjer med ett antal barn vardera kan inte vara lätt!
MH gifte sig med UW som hon visste hade tre barn och naturligtvis hade kontakt med mamman till dessa barn.
Att föräldrar hjälper varandra ska man bara vara tacksam för. Förmodligen fick även UW hjälp av LW så tider ska passa alla. Misstänker att MH inte skrivit något om det isf när det passade hennes schema och umgänge med UW.

Jag tror inte att UW valde LW... tror mer att han valde bort MH och detta innan de ens hunnit flytta ihop!
Citera
2020-02-04, 08:24
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Att få ihop två familjer med ett antal barn vardera kan inte vara lätt!
MH gifte sig med UW som hon visste hade tre barn och naturligtvis hade kontakt med mamman till dessa barn.
Att föräldrar hjälper varandra ska man bara vara tacksam för. Förmodligen fick även UW hjälp av LW så tider ska passa alla. Misstänker att MH inte skrivit något om det isf när det passade hennes schema och umgänge med UW.

Jag tror inte att UW valde LW... tror mer att han valde bort MH och detta innan de ens hunnit flytta ihop!

Varför tror du det?
Kan du motivera dig?
Finns det någonting som stödjer den tron
eller är det fria fantasier?
Senast redigerad av gloriouslife 2020-02-04 kl. 08:28.
Citera
2020-02-04, 08:24
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tufsankatt
Har det framkommit namn i tråden på "extradottern"?

Ja. HW.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in