2020-02-03, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ResareBengt
Vilken sida snackar du om nu?

50 meddelanden? Alltså besvara 50 meddelanden som andra har ställt frågor på? Vad rör sig detta om? Dejtingsidor eller?

Jag har mesta dels problem med ID delen här som sagt, jag behöver träffa någon som kan bekräfta att dom gjort detta själva för att jag ska kunna tro på det.

Ja Jobba hemifrån som du länkade till tidigare. Har du inte förstått vad det går ut på??
Vi snuskar oss ju med kåta gubbar och ser gubbkukar dag ut och dag in Men tror du att tråden skulle få 174 sidor om det bara var fake? Vi är många i tråden som jobbar där och alla har skickat in id såklart.
2020-02-03, 03:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Shroomhead2k
Ja Jobba hemifrån som du länkade till tidigare. Har du inte förstått vad det går ut på??
Vi snuskar oss ju med kåta gubbar och ser gubbkukar dag ut och dag in Men tror du att tråden skulle få 174 sidor om det bara var fake? Vi är många i tråden som jobbar där och alla har skickat in id såklart.
Jaha du menar denna skitsidan > https://jobba-hemifran.com/signup-form/ ?

Och vad går det ut på? Varför gör ni det?
Hur många sidor som dessa har skickats in i tråden ungefär?
Förutom de två vilken den andra är cloudworkers.
Du menar att hela tråden handlar om den första länken > jobba hemifrån och inte andra sidor?
2020-02-03, 04:13
Medlem
Men vad fan är problemet? Bengt om detta inte känns bra så låt bli bara. Jävla icke diskussion.
2020-02-03, 07:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Men vad fan är problemet? Bengt om detta inte känns bra så låt bli bara. Jävla icke diskussion.
Jag har en stark känsla av att det är samma person som skriver till mig hela tiden fast med olika konton. Korspostning?
2020-02-03, 08:01
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Jag har en stark känsla av att det är samma person som skriver till mig hela tiden fast med olika konton. Korspostning?
Du har inte funderat på det att om flera påpekar saker för dig att du är ute på hal is?
Alla som postat till dig har koll på läget.
Du famlar i blindo och ränner bland messen och blir bara mer förvirrad.
Satsa på fabriksarbetet det blir bäst för alla parter.
Har du inte tänkt på det att ingen delar din uppfattning om ditt tänk.
Kanske dax att ta ett steg tillbaka korspost haha du är en frisk fläkt i tråden vill jag lova.
Undra vad det poppar upp för ideer i ditt huvud nästa gång?För att ge dig ett råd,engagera dig inte
för mycket det gör dig bara mer förvirrad
2020-02-03, 10:28
Medlem
Citat:

Jag har en känsla av att du är starkt påverkad av narkotika. Det är helt ok, men kan du lämna tråden? Finns massa annat kul att göra jag lovar.
2020-02-03, 14:35
Medlem
Citat:

Du menar att hela tråden handlar om den första länken > jobba hemifrån och inte andra sidor?

Ja precis den skitsidan! Har du läst rubriken på den här tråden ens? Börjar tvivla du har alla hästar hemma
2020-02-03, 15:43
Medlem
DonLatinos avatar
Hur fan lyckas ni få upp mot 150-200 i timmen? Jag lyckas med 75 och jag skriver 132 ord i minuten. Kanske bör tilläggas att jag försöker alltid nå mellan 130-150 tecken. Någon som inte gör detta?
2020-02-03, 15:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonLatino
Hur fan lyckas ni få upp mot 150-200 i timmen? Jag lyckas med 75 och jag skriver 132 ord i minuten. Kanske bör tilläggas att jag försöker alltid nå mellan 130-150 tecken. Någon som inte gör detta?

Haha vem får 150-200 i timmen? Vad har du nu drömt pojke lilla. Var glad om du får över 70
2020-02-03, 17:05
Medlem
CYBERTECs avatar
Citat:

Nej det är det inte, jag är bland annat ny i diskussionen, och har koll på läget!
Så det är väl bra? eller vad tycker du?
Hör av dej senare?
Senast redigerad av CYBERTEC 2020-02-03 kl. 17:09.
2020-02-03, 17:16
Medlem
CYBERTECs avatar
Citat:

Hej.
Kul att följa diskussionerna här. Skall se om jag kan svara på några av dina frågor!
- Det beror på från vilken sida du ser det från, som operatör antar jag då det är det tråden handlar om så kan ju svaret variera från person till person.
I mitt fall enkla pengar!

- De svarade jag på just men okej Enkla pengar
- Sidor som skickats in! Vet ej
- Cloudworkers funkar på liknande vis, men viss skillnad bl.a på utbetalningstider på intjänad lön
- Den här trådens namn är ju Chattoperatör - Jobba hemifrån så vi kan ju anta att det är tanken

Hoppas du har blivit något klokare av mina svar?
Hör av dej om du funderar på något? Okej?
2020-02-03, 17:20
Medlem
CYBERTECs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DonLatino

Det får du inte, ligger du på 70-75 skall du vara glad, Jag gissar på att de flesta ligger på runt 30-40 i timmen.
Du skall gärna över 150 tecken i varje meddelande vilket du borde veta och ha fått både information om och kunnat läsa dej till när du loggar in

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in