Citat:
Ursprungligen postat av
Pappadie
Alltså man blir så jävla rasande på detta rättsystem. Socialtjänsten gör sitt jobb och E*meralda har de bra på familjehmet där hon bott sedan födseln. Att kammarrätten kan ha kommit till detta beslut är ett skämt. P.L har inte varit på några drogtester, han bor inte med R.G (officiellt iaf) och har inte träffat E*meralda en enda gång. Sen att de ska vara positivt att storebror också har blivit omhändertagen... Jag gråter fan blod. Man önskar ju att man kunde ställa Kammarrättsråden, C*thrine R*sell (ordförande), J*n Källm*n (referent) och Lin*a Sv*rd samt nämndemännen A*ders Bystr*m och Kj*ll Al*sten inför rätta för medhjälp till dråp.
Tack, du skrev precis hur jag kände när jag läste skiten. Tog lång tid att läsa för jag var så rasande o bara ville röra på mig och göra något annat!
Hur kan kammarrätten tro på allt de säger

...vem fan kan bara byta personlighet från ett år till ett annat? Sen inte göra drogtester , säger ju verkligen en del! Fy fan vilka idioter det är som bestämmer på kammarrätten. De sover säkert gott, trots att de har del i att E(smeralda inte lever längre.

De borde förstått vad som skulle hända.
Esm ..jag gråter så för din skull , det gör så ont att tänka på vad du gått igenom. <3 <3
R.I.P. lilltjejen <3 <3 och många kramar med kärlek till fosterfamiljen, tänker på er också <3 <3