2020-01-25, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0rrb4gg
Vilka läkarstudier? I alla studier jag har sett om penisstorlek i afrikanska länder, har medelmåttet legat i samma område som européer.

Det hade gett mening, om det var så att man gjorde barn vid att knulla kvinnor i rumpan.

Här är en studie från Nigeria, var ämnet var precis denna hypotesen om att stora rumpor korrelerar med större penisar: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17191423

Kortfattat: Bland 115 nigerianska män, med en medelålder på 40 år, var genomsnittlig penislängd 13,37 cm, med en spredning från 7,5 cm till 19,5 cm. Inte riktigt "BBC"-territorium, eller hur?

??? Wtf?

Ok, jag skrev en mening i Google och tryckte på FÖRSTA länken och dessa uppgifter TROR jag på. Ex. tänk på att Syd-Amerika består mycket också av afrikanska gener från slavtiden.

https://www.worlddata.info/average-penissize.php
Citera
2020-01-25, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0rrb4gg
Känner ingen ångest för att prata med kvinnor, och har en rätt hög sexdrift, skulle jag säga. Men har aldrig haft som mål att ligga med så många kvinnor som möjligt. Jag klarar mig med en, om hon bara är rätt. Problemet är att jag tycker de flesta kvinnor är tråkiga, och de flesta kvinnor tycker jag är tråkig. Hjälper inte med självförtroende då.

Om man är tråkig, då uppfattas man mer som en kompis.

Ja, om du är nöjd så har du inget att bry dig om.

En är bättre än noll...alltid.
Citera
2020-01-26, 01:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
??? Wtf?

Ok, jag skrev en mening i Google och tryckte på FÖRSTA länken och dessa uppgifter TROR jag på. Ex. tänk på att Syd-Amerika består mycket också av afrikanska gener från slavtiden.

https://www.worlddata.info/average-penissize.php
Det där är ingen vetenskaplig studie. Det är bara en lista som någon har kastat ihop. Varför TROR du på de uppgifterna? Har du legat med många negermän?
Citera
2020-02-02, 23:28
Medlem
Swe1227s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaVargen
Många hsr storhetsvansinne

Storlek har självklart betydelse. Men den behöver inte vara enorm för det. Därför är kanske en för liten penis inte roligt för damerna.

Sen finns det såklart kvinnor som vill ha enorma, vissa gillar normala. Allt är relevant.

Många här har nog komplex och kollar porrfilmer sär skådisarna har 22cm. Det äe löjligt.

Ha självförtroende och var nöjda med hur ni ör skapta så kommer ni få ligga.
Jag tror att i de flesta fall så är det mannen, och inte kvinnan i ett förhållande som vill ha större. De flesta kvinnor nöjer sig med medel, men hur kul hade det inte varit som man att ha en över medel. Dels för självförtroende, dels för att man bättre kan dominera kvinnan.
Citera
2020-02-03, 08:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Swe1227
Jag tror att i de flesta fall så är det mannen, och inte kvinnan i ett förhållande som vill ha större. De flesta kvinnor nöjer sig med medel, men hur kul hade det inte varit som man att ha en över medel. Dels för självförtroende, dels för att man bättre kan dominera kvinnan.

Kan bara hålla med

Självklart finns det kvinnor som vill ha stora, men jag tror att en majoritet är nöjd med medel, så länge mannen den sitter på vet hur man använder den och sin kropp i övrigt.

Jag tror att det till stor del är psykologiskt för många män, om än inte alla, men jag önskar att alla är nöjda med den dom har.
Ingen av mina väninnor har någonsin antytt att dom är missnöjda med storleken hos sin man, och jag har heller aldrig råkat ut för det, så jag tror faktiskt att det är mest en myt.
Citera
2020-02-03, 10:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Kan bara hålla med

Självklart finns det kvinnor som vill ha stora, men jag tror att en majoritet är nöjd med medel, så länge mannen den sitter på vet hur man använder den och sin kropp i övrigt.

Jag tror att det till stor del är psykologiskt för många män, om än inte alla, men jag önskar att alla är nöjda med den dom har.
Ingen av mina väninnor har någonsin antytt att dom är missnöjda med storleken hos sin man, och jag har heller aldrig råkat ut för det, så jag tror faktiskt att det är mest en myt.

Näe kanske, men ingen av dina väninnor berättar väl heller inte hur dålig ekonomi de har? Vissa saker kanske inte ens de bästa väninnorna delar med varann

För övrigt, jag som besitter en åtminstone normalstor balle, hade inte haft något emot att ha en ännu större, hade jag haft en ännu större så hade jag förmodligen inte varit nöjd iallafall..
Citera
2020-02-03, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pingkong
Näe kanske, men ingen av dina väninnor berättar väl heller inte hur dålig ekonomi de har? Vissa saker kanske inte ens de bästa väninnorna delar med varann

För övrigt, jag som besitter en åtminstone normalstor balle, hade inte haft något emot att ha en ännu större, hade jag haft en ännu större så hade jag förmodligen inte varit nöjd iallafall..

Jag vet nog det mesta om mina väninnor, då dom är mina närmaste vänner oxå. Vi luftar både högt och lågt ☺ det vi inte vet om varandra är inte värt att veta.

Däremot är det kanske så att man sällan är nöjd med vad man har...
Citera
2020-02-03, 23:07
Medlem
Libbenlibbens avatar
Orolig över min storlek

Min tjej säger att hon är jättenöjd med min storlek men jag vågar inte tro på henne. När jag var mindre fick jag höra från folk att jag har en liten kuk. Det var av sådana som inte ens hade sett den. De sa så bara. Jag fick höra det från flera håll. Saken är den att det här satt sig. Av någon anledning tror jag på dem.

Min storlek i erektion (den är hälften så liten slak): 18 cm längd (7.1 inches) och 13 cm omkrets (5.1 inches girth). Jag förstår om folk här skulle tycka att jag är löjlig som tar upp detta men jag känner mig verkligen påverkad av det som sades när jag var mindre.

Som sagt min tjej är jättenöjd och vi har tittat runt på nätet efter "normalstorlek" och kommit fram till att jag har över genomsnittet. Jag menar, hon säger hela tiden att det är den perfekta kuken för henne. Jag kan ännu inte låta bli att känna mig påverkad från det folk sagt från när jag var mindre. Har jag något skämmas över eller borde jag bara vara tacksam att jag fick den här storleken och sluta gnälla över att den är så liten?
Citera
2020-02-03, 23:08
Medlem
OldMKenseys avatar
Ja den är liten men vad ska du göra? Lev med det!
Citera
2020-02-03, 23:09
Avslutad
Du har googlat runt och kommit fram till att den är över medel. Vad förväntar du dig ska komma upp i den här tråden?
Citera
2020-02-03, 23:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libbenlibben
Min tjej säger att hon är jättenöjd med min storlek men jag vågar inte tro på henne. När jag var mindre fick jag höra från folk att jag har en liten kuk. Det var av sådana som inte ens hade sett den. De sa så bara. Jag fick höra det från flera håll. Saken är den att det här satt sig. Av någon anledning tror jag på dem.

Min storlek i erektion (den är hälften så liten slak): 18 cm längd (7.1 inches) och 13 cm omkrets (5.1 inches girth). Jag förstår om folk här skulle tycka att jag är löjlig som tar upp detta men jag känner mig verkligen påverkad av det som sades när jag var mindre.

Som sagt min tjej är jättenöjd och vi har tittat runt på nätet efter "normalstorlek" och kommit fram till att jag har över genomsnittet. Jag menar, hon säger hela tiden att det är den perfekta kuken för henne. Jag kan ännu inte låta bli att känna mig påverkad från det folk sagt från när jag var mindre. Har jag något skämmas över eller borde jag bara vara tacksam att jag fick den här storleken och sluta gnälla över att den är så liten?

Känns som att det är rimligt att du tror på det din tjej säger Varför skulle hon ljuga?
Jag vill påstå, att storleken är mindre viktig för många tjejer, tvärtemot vad killar ofta tror.
Citera
2020-02-03, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libbenlibben

till att börja med jag och min kusin gämförde storleken på våra kukar han hade större än mig så i stället för att tänka på storleken kom jag att tänka på förspel och smekningar under spelets gång så med det sagt det är inte storleken utan det är hur du använder den som räknas men förövrigt min är19-20 i givakt,,,

men du kan liksom lära dig ge brudarna fontän orgasm genom att bara använda 2 fingrar eller pippa hårdare och längre eller både pippa och smeka samtidigt jag själv gillar att smeka och suga på en bröstvårta när jag pippar då blir dom lite mer hugget,,, du kan även lära dig kamazutra ställningar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in