Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-02-01, 20:16
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gissa876
Se och häpna över att denna fullblodsidiot har en egen tråd här. Har inget smaskigt att komma med när det gäller honom så jag bifogar en roast bara om honom.

https://www.youtube.com/watch?v=wuGZs6BEUjk

En mycket bra video av "Arga Blatten". Nära 350 tusen visningar av den här YouTybe-videon.

Nujen: "Kurdistan åt Kurderna!"
"Sverige åt Svenskarna!" ???

Jag håller med Blatten: "Jag fattar inte varför media bjuder in denna jävla nolla".
Citera
2020-02-01, 20:34
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hex30
Om du gillar rasistiska skämt där man hånar och förnedrar svenskar och deras kultur och traditioner så finns det en del klipp.

Nej, vill jag höra svenskhat så lyssnar jag hellre till Mona Sahlin, Fredrik Reinfeldt eller valfri miljöpartist.

Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
Skulle någon kunna länka till ett klipp där Özz Nujen är rolig?

Känner för ett litet garvbröl så här på lördagsförmiddagen och då tänkte jag att Özz kunde vara den som fick roa mig.

Vad som helst där Özz Nujen är rolig, jag är inte kräsen.

Någon?

Ingen?
Citera
2020-02-01, 21:04
Medlem
ArthurFlecks avatar
Han heter väl inte ens Özz på riktigt utan har ett helt annat (dubbelnamn?) i förnamn, tror jag?

Är det bara jag, eller har han inte ett väldigt motbjudande utseende?

Vidare är ovanligt hatisk mot Sverige och svenskarna det land som har gett honom och hans familj allt och ofta och gärna hetsar mot det ena och det andra - det är typ hans affärsidé verkar det som att klanka ned på svenskar - här kan man väl verkligen snacka om hets mot folkgrupp på riktigt?

Det var också ett osedvanligt äckligt beteende han uppvisade mot Janne Josefsson under den där intervjun i Uppdrag granskning tror jag det var, men skönt att han visade sitt sanna jag för hela det svenska folket, tror han förlorade ganska mycket i och med den intervjun?

Slutligen är problemet med denne lille man, i flera bemärkelser, samma som med så många andra så kallade komiker i Sverige (Jonas Gardell, Henrik Schyffert, etc.) att han inte är komisk, har aldrig skrattat åt någonting han någonsin gjort inom komiken när man tvingats skåda den lille hårige kurden i något teveprogram och undrar om någon annan inte heller finner han rolig?
Citera
2020-02-01, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArthurFleck
Han heter väl inte ens Özz på riktigt utan har ett helt annat (dubbelnamn?) i förnamn, tror jag?

Han heter Loran Azad Nujen. Och han bor hemma hos mamma på Värmdövägen. Eller om det var hos farsan? Nä, han är ju skriven i Villa Zetterling i Tingstäde på Gotland. Hursomhelst är det lite skumt att bo hemma hos mamsen när man ska fylla 45.

Mystiskt. Jaja, skenskrivning är väl det vanligaste skattebrottet i Sverige. Så vanligt att myndigheterna gett upp.

Men att en sån högtstående klan som Nujen nedlåter sig till så simpla bidragstricks är lite anmärkningsvärt.

Tråkigt för alla andra kurder i Sverige som har anammat samhällskontraktet att då ev. förknippas med en fuskande kurd-klan.
Citera
2020-02-02, 00:19
Medlem
Villan på Värmdövägen där Özz bor med morsan ligger i värde på runt 9 miljoner. Bara en liten information till "bönderna" (ingen fara, jag gillar er) som tror att en villa kostar 1-1,5 .

Som jag förstår är morsan hemmafru och farsan pensionerad taxichaffis. You do the math.
Citera
2020-02-02, 00:27
Medlem
ArthurFlecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy
Villan på Värmdövägen där Özz bor med morsan ligger i värde på runt 9 miljoner. Bara en liten information till "bönderna" (ingen fara, jag gillar er) som tror att en villa kostar 1-1,5 .

Som jag förstår är morsan hemmafru och farsan pensionerad taxichaffis. You do the math.

Vart kommer alla pengarna från? Kan det verkligen så lukrativt med att vara professionell sverigehatare? Han har väl även också nån typ gård på Gotland med? Eller är föräldrarna på något sätt välbeställda? Eller antyder min gode herre att även dessa ärbara kurder också hållit på med olagligheter på något sätt?
Citera
2020-02-02, 00:41
Medlem
Citat:
Vart kommer alla pengarna från? Kan det verkligen så lukrativt med att vara professionell sverigehatare? Han har väl även också nån typ gård på Gotland med? Eller är föräldrarna på något sätt välbeställda? Eller antyder min gode herre att även dessa ärbara kurder också hållit på med olagligheter på något sätt?

Nja. Dom har ett helt jävla "hotellboende" på Gotland. Finns att läsa i en annan tråd. Plus eget boende i en skola. Tingstäde. Mitt på ön.

Vart pengarna kommer ifrån? Ja, inte fan vet jag. Jag driver själv bolag sen många många år och jag fattar inte hur det går till. I min verksamhet går det inte att göra en krona svart. Omöjligt.

Men att stå på en scen och larva sig ger väl svarta stålar i handen. Jag vet inte. Men vi kan i alla fall konstatera att Nujenklanen lyckats i deras drömland Sverige. Välbeställda.

Hursomhelst: de har "lyckats". Som det heter. Men att de gång på gång avslöjas med brister i sitt förhållande till det samhällskontrakt vi andra bekänner oss till är illa. Mycket illa. Med en jurist i klanen så borde dom hålla sig för goda för det uppenbara fusket. Men vi är ju några som undrar varför de verkar skyddade av staten?
Citera
2020-02-02, 08:50
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Slutligen är problemet med denne lille man, i flera bemärkelser, samma som med så många andra så kallade komiker i Sverige (Jonas Gardell, Henrik Schyffert, etc.) att han inte är komisk, har aldrig skrattat åt någonting han någonsin gjort inom komiken när man tvingats skåda den lille hårige kurden i något teveprogram och undrar om någon annan inte heller finner han rolig?

Jag är inte heller särskilt förtjust i Gardell eller Schyffert, grovt överskattade båda två precis som de flesta svenska "komiker".

Men!

I jämförelse med Özz Nujen så är de rena skrattfesten. En oavbruten orgie i brölgarv. Jag gissar att jag åtminstone skulle dra en smula på munnen åt vissa fjantiga dumheter på ett framträdande med t ex Gardell. Jag är också helt övertygad om att jag skulle sitta igenom ett helt framträdande med Özz utan att röra en min.

Återigen: Finns det någon som skulle kunna länka till ett klipp där Özz är rolig? Eller åtminstone halvrolig?

Någon?

Det skulle uppskattas. Tack på förhand.

Citat:
Ursprungligen postat av MannishBoy

Vart pengarna kommer ifrån? Ja, inte fan vet jag. Jag driver själv bolag sen många många år och jag fattar inte hur det går till. I min verksamhet går det inte att göra en krona svart. Omöjligt.

Men vi är ju några som undrar varför de verkar skyddade av staten?

Det här är något som hela det svenska folket borde undra. Jag har också företag, och med tanke på hur nitiska skatteverket är till minsta slarv eller försening så vågar jag inte ens föreställa mig hur de skulle komma sättande om det kom fram att jag som svensk betalat ut 85 000:- i svarta pengar till illegal arbetskraft.

Men det här gäller inte Özz med klan.

Han är skyddad och fridlyst av staten. Det du som svensk skulle få dryga böter för kommer han gapskrattande undan med. Och han vet om att han är skyddad. Det är därför han hånflinande kostar på sig att vara så häpnadsväckande arrogant.
Citera
2020-02-03, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nordanvindarna
J

Han är skyddad och fridlyst av staten. Det du som svensk skulle få dryga böter för kommer han gapskrattande undan med. Och han vet om att han är skyddad. Det är därför han hånflinande kostar på sig att vara så häpnadsväckande arrogant.

Jo, men det hela är ju märkligt.Mycket märkligt.

En annan deltagare i en annan tråd förde ju fram en hypotes att de skulle vara deltagare i nån slags SÄPO-konspiration eftersom de hade kunskap om Palmemordet, dvs Hasse Holmers kurdspår.

Långsökt enligt min mening. Men man vet ju inte.

Men att de håller på med de vanligaste svenska skattefuskarmetoderna är ju i alla fall klarlagt. Nåt har de lärt sig. Sen att Özz med sitt bolag inte fattar att den kåk han köpt (dvs Gazeligården) numera är en näringsfastighet och ska beskattas därefter. Och det borde herr revisor Nilsson också förstå.

Men..... smartheten är ju begränsad. Mycket begränsad. Undrar hur man kan gå igenom en juristutbildning och bli advokat med så begränsat förstånd.

Och hur kan en VD på ett Telia-dotterbolag vara så inihelvete pantad?

Många frågor Özz. Men du kan ju uppdatera oss?

Nä, tyvärr, IP-adressen går till nåt land du aldrig satt din fot i. Försök igen. Fattar du att jag hatar dig? Eller?
Senast redigerad av MannishBoy 2020-02-03 kl. 01:23.
Citera
2020-02-03, 11:35
Medlem
Till alla surputtar och kvasirasister :

Ikväll leder Özz Humorgåvan 2020. Intiman, Odengatan 81.

showtic.se för biljetter. Özz har f ö valt politiiskt och religiöst obundna Kurdiska
Biblioteket som välkgörenhetsmål.

Men det är bara för er att fortsätta inbilla er själv och andra att Özz är slut. Lycka till !
Citera
2020-02-03, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheChelsea

showtic.se för biljetter. Özz har f ö valt politiiskt och religiöst obundna Kurdiska

Men det är bara för er att fortsätta inbilla er själv och andra att Özz är slut. Lycka till !
På grund av att Nujens försåg Akilov med svarta löner vilket bidrog till att han kunde genomföra terrordådet på Drottninggatan så kan jag inte delta i skrattkalaset. Myndigheternas agerande i affären gör dock att jag slipper känna sorg när samhället i sin nuvarande skepnad faller samman och det känns befriande.
Citera
2020-02-03, 20:51
Medlem
Ollonets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheChelsea

Säg det till Ebba Åkerlunds far och mor som blev terroristen Rakhmat Akilovs offer på Drottninggatan och fick 60000kr för att plåstra såren efter att dottern hamnat under Akilovs lastbil.Om man betalat en terrorist svart antagligen indirekt men det spelar ingen roll. Han ska inte få fler uppdrag utan ska dras in förrätta och stå till svars.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in