2020-02-02, 13:52
Medlem
reptilekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Jaha? Men så bra.. Förintelsen AB väntar på bättre väder innan man åker runt och samlar in dessa för den sista vilan?

Har nämnligen aldrig hört om någon massgrav som grävts upp som skulle vara fylld med Judar, men jag kan åka till Poltava i Ukraina och efter en kvart kan jag hitta ett mänskligt kranie från runt 300 år sedan, jag var och backpackade i sydost Asien och i Kambodja finns det fortfarande platser där riktiga massgravar är inte mer än en halv meter ifrån ytan.

Men det är säkert som du säger, att samma mängd som Norges hela befolkning ligger begravda någonstans i öststaterna..

Hur mår du egentligen?

Du kan åka till Iaktoriv i Ukraina också och gräva. Eller bara fundera på hur vittnesmålen från de som såg det passar in i eran bild av den stora lögnen? Varför ljuger de? På vilket sätt är de en del av konspirationen? Blev de torterade för att ljuga om sånt? Vilken av de vanliga konspirationsteorierna passar för dem? Tjänar de någonting på att ljuga om det?
Citera
2020-02-02, 13:58
Medlem
reptilekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Boooom! Där fick du oss..

https://www.bbc.com/news/magazine-30933718

When the Soviet army liberated the Auschwitz death camp 70 years ago many of the prisoners had been killed or marched away by the retreating Nazis. But among those left were some twin children - the subject of disturbing experiments by Dr Josef Mengele.

Varför dödade de vissa men tog med sig andra på flykt??? Logistik hallå?

"Some of the children, now elderly, have little memory of the experiments, others have memories that may not be 100% accurate."

She remembers being ushered into his laboratory. "I was looking at a whole wall of human eyes. A wall of blue eyes, brown eyes, green eyes. These eyes they were staring at me like a collection of butterflies and I fell down on the floor."

The first experiment she was subjected to involved being kept in a small wooden cage with her sister and being given painful injections in her back - she doesn't know why, but thinks it may have been an attempt to change the colour of her eyes.

Moti Alon, who arrived in Auschwitz aged nine in 1944, remembers being forced to watch a dwarf and a Roma woman being made to have sex.

och svaret på den ganska enkla funderingen finns var i din utklippta textmassa om helt andra random saker?
Citera
2020-02-02, 14:41
Medlem
reptilekings avatar
Både kremeringar och avrättningar måste självklart ske på exakt samma sätt och enligt samma rutiner som på moderna fängelser och krematorier allt annat är förstås fysiskt omöjligt.
Citera
2020-02-02, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reptileking
Både kremeringar och avrättningar måste självklart ske på exakt samma sätt och enligt samma rutiner som på moderna fängelser och krematorier allt annat är förstås fysiskt omöjligt.

Exakt! Där har du helt rätt. När jag såg bilder på en riktig gaskammare där dödsdömda fångar avrättats och jämförde det mot "gaskammrarna" med trädörrar i Auschwitz så blev jag chockad. Obegripligt någon kan tro på dessa gasningar i Auschwitz.

Något jag aldrig fått svar på är hur det obeväpnade sonderkommando i Auschwitz kunde få in upp till 4000 judar på en gång i en trång "gaskammare" med endast en dörr (gjord av trä). Trängde judarna ihop sig frivilligt som sillar för att gasas till döds? Nej, naturligtvis inte.

Slog man judarna medvetslösa eller drogade ner dem och bar in dem i "gaskammrarna"? Svar nej.

Var samtliga judar bundna och bars in i "gaskammrarna"? Svar nej.

Myten om att de trodde de skulle duscha är omöjlig då man står inte packad som sillar när man duschar. Detta sätt att lura judarna att de skulle duscha hade kanske fungerat en vecka. Sedan hade alla ryktesvägen vetat om den bluffen.

Så vi skall alltså tro att under flera år så gick tusentals judar i princip frivilligt in i trånga gaskammare, ställde sig där och lät sig gasas till döds?

Då "gaskammrarna" hade endast en ingång och dörren var av trä. Vad händer när tusentals panikslagna personer pressar sig mot denna dörr?

Jag önskar svar på denna viktiga fråga. Hur kunde en trädörr stå emot tusentals panikslagna judar som pressar sig mot den för att undvika dödlig gas????
Citera
2020-02-02, 16:20
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Går denna tråd att dela på sin feja eller riskerar man att få farbror blå på dörren?
Citera
2020-02-02, 16:57
Medlem
Detekarvissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudel-Stuka-Ace
Exakt. Sök "american death row gas chamber" och sedan "Auschwitz gas chamber". Jämför bilder, konstruktion och inte minst säkerhetsåtgärderna som krävs för sköta en riktig gaskammare.

Auschwitz "gaskammare" är ett skämt. De har ingenting av det som krävs hos en riktig gaskammare. Det är också tidskrävande döda folk med gas då noggrana säkerhetsåtgärder krävs för skydda omgivningen.

Om vi låtsas folk gasades till döds i Auschwitz (som i en amerikansk gaskammare, andra sätt fungerar inte) så för bara en person krävs timmar av jobb.

Att tusentals judar frivilligt gick in i gaskammare utan motstånd som vi skall tro är löjeväckande.

Gasoffret måste fängslas och sedan föras in i gaskammaren av vakter för att spännas fast. Sedan skall gas släppas in och sedan sugas ut när offret har dött. När liket sedan tas ut måste vakterna ha skyddsutrustning. Gaskammaren är också tillverkad i tjockt stål med luftsluss och tjock gummitätning.

Jämför detta mot hur "gasningarna" i Auschwitz gick till.

Det fanns ju faktiskt en riktig gaskammare i Auschwitz. En avlusningskammare för kläder. Den var ju ändamålsenligt konstruerad med ventilation och allt. Tydliga spår av cyanväteanvändningen finns också kvar i form av fällningen prussian blue. Kort och gott. Allt som inte finns i de påstådda gaskamrarna för människor i Auschwitz.
Senast redigerad av Detekarvisst 2020-02-02 kl. 17:00.
Citera
2020-02-02, 17:11
Medlem
reptilekings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudel-Stuka-Ace
Exakt! Där har du helt rätt. När jag såg bilder på en riktig gaskammare där dödsdömda fångar avrättats och jämförde det mot "gaskammrarna" med trädörrar i Auschwitz så blev jag chockad. Obegripligt någon kan tro på dessa gasningar i Auschwitz.

Något jag aldrig fått svar på är hur det obeväpnade sonderkommando i Auschwitz kunde få in upp till 4000 judar på en gång i en trång "gaskammare" med endast en dörr (gjord av trä). Trängde judarna ihop sig frivilligt som sillar för att gasas till döds? Nej, naturligtvis inte.

Slog man judarna medvetslösa eller drogade ner dem och bar in dem i "gaskammrarna"? Svar nej.

Var samtliga judar bundna och bars in i "gaskammrarna"? Svar nej.

Myten om att de trodde de skulle duscha är omöjlig då man står inte packad som sillar när man duschar. Detta sätt att lura judarna att de skulle duscha hade kanske fungerat en vecka. Sedan hade alla ryktesvägen vetat om den bluffen.

Så vi skall alltså tro att under flera år så gick tusentals judar i princip frivilligt in i trånga gaskammare, ställde sig där och lät sig gasas till döds?

Då "gaskammrarna" hade endast en ingång och dörren var av trä. Vad händer när tusentals panikslagna personer pressar sig mot denna dörr?

Jag önskar svar på denna viktiga fråga. Hur kunde en trädörr stå emot tusentals panikslagna judar som pressar sig mot den för att undvika dödlig gas????

Det kommer jag inte kunna eftersom ni har underkänt de faktiska vittnesmål som finns som fejkade och inte behöver ta hänsyn till dem? :-)

Tog 20 sekunder att googla fram. Stod också en liten varning om att du skulle vägra tro på det och om du mot förmodan skulle bli övertygad hitta någon annan mutter eller tegelsten som du kräver att få förklarad och som då väger tyngre än de berg av bevis som redan finns.
Senast redigerad av reptileking 2020-02-02 kl. 17:23. Anledning: Sista meningarna
Citera
2020-02-02, 17:52
Medlem
reptilekings avatar
Men jag gjorde det iaf. Jag hittade vittnesmål om ståldörrar.

Du kan väl som motprestation läsa Genocide (Jones), Polisbataljon 101 (Browning), hitta en riktig forskare som säger att 3.000 ppm hcn är lägsta dödliga mängd. Sammanfatta den riktiga forskningen kortfattat och berätta vilka källor som är falska. Både Jones och Browning lyssnar säkert eftersom de redovisat dem öppet och fått dem granskade förut.
Citera
2020-02-02, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Precis allting
Förväntat svammelsvar, så snacka om att gå rakt i fällan. Fast nu går det enkelt att verifiera siffrorna eftersom de är officiell statistik. Så gnäll på forskarna ist. Men tydligen har du gott och blivit en förnekare nu helt plötsligt.
Citera
2020-02-02, 18:29
Medlem
reptilekings avatar
Hittade ni nån skit på Jan Markiewicz som gjorde den senaste mätningen av cyanid? Visade det sig att han bara hittat på att han var professor fast han inte var det? Använde han metoder som riktiga forskare underkände? Fick han ge sig och börja arbeta som telefonförsäljare? Nåt sånt?
Citera
2020-02-02, 18:45
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Hittade ni nån skit på Jan Markiewicz som gjorde den senaste mätningen av cyanid? Visade det sig att han bara hittat på att han var professor fast han inte var det? Använde han metoder som riktiga forskare underkände? Fick han ge sig och börja arbeta som telefonförsäljare? Nåt sånt?

Nej tyvärr vi är upptagna med att försöka lösa gåtan om vart de 4.9 miljoner Judarna som inte mördades i Auchwitz är.. har du någon aning?

Jag hörde om någon massgrav i Vitryssland på 1000 Judar.. så bra, då saknas det bara 4 miljoner 8 hundra 90 niotusen 999 Judar..

Glöm dock inte det viktigaste, dessa Judar ligger någonstans för ingen vill ju förneka eller förminska detta faktum och riskera fängelse i majoriteten av alla länder inom EU.

https://en.wikipedia.org/wiki/Laws_against_Holocaust_denial
Citera
2020-02-02, 19:19
Medlem
Detekarvissts avatar
Citat:

Kritiken mot honom är lika enkel som förödande. Rent fusk. Han uteslöt helt enkelt prussian blue vilket är det enda tekniska bevis för cyanväteanvändning som kan finnas. ”Avsaknad av bevis är bevis”. Ridå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in