2020-02-01, 22:16
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detekarvisst
Givetvis har jag rätt och det finns även kremeringsdata som styrker det. Det tar en viss tid att kremera en kropp och det finns inga trix för att förkorta den utan det krävs i så fall fler mufflar.
Man kanlägga in flera kroppar åt gången.
Auschwitz kapacitet, 4300 kroppar om dygnet. Enligt vittnen så rök det av bara fan och stank satan.
Citera
2020-02-01, 22:18
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Leuchters resultat bekräftades av Germar Rudolf. De var bara ”fel” sett ur judisk synvinkel.
Rudolf och Leuchter.
Hur gick det i rättegången då de skulle vittna?
Citera
2020-02-01, 22:27
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Du har naturligtvis bevis på ditt påstående.

Grillar du med grillkol med roterande spett har du nog rätt.

Citat:
Ursprungligen postat av reptileking
Det står du fast vid? Minst 3000 ppm för att avrätta människor? Källa?

Citat:
Allt var precis tokfel i ditt inlägg.

Citat:
Du ljuger.
Det forskas fortfarande, Hur tror du man kommit fram till siffrorna?
Läs tågtabeller och räkna hur många som levererats till Auschwitz så nog lyssnar man?

Citat:
Man kanlägga in flera kroppar åt gången.
Auschwitz kapacitet, 4300 kroppar om dygnet. Enligt vittnen så rök det av bara fan och stank satan.

Citat:
Rudolf och Leuchter.
Hur gick det i rättegången då de skulle vittna?

Officiella dödssiffran för Auschwitz ligger på 1.1 miljoner idag.

Vart mördades och ligger resten av de 6 miljonerna? Det vill säga, 4.9 miljoner.
Citera
2020-02-01, 22:29
Medlem
Vill tacka skogsvatte för mycket info och seriösa inlägg, du verkar mycket påläst, du svarar och styrker dina påståenden med citat från div sidor.

En fråga ang tvålar, lampskärmar och duschmunstycke kan du eller någon annan kanske svara på?
Stod dessa tre sakerna med som fakta i SKOLBÖCKERNA, jag minns att de alla tre nämdes i skolan, tvål av judefett, lampskärmar av hud och gas från duschmunstycke men minns inte om de togs upp som en myt av läraren. Så, någon som minns vad som verkligen stod i skolböckerna längre tillbaka i tiden?
TS tog ju upp iallafall tvålen i tråden så hoppas det inte är off-topic.
Citera
2020-02-01, 22:36
Medlem
reptilekings avatar
Citat:
Jo, absolut. Bara det att det krävdes minst 3000 ppm cyanväte när man avrättade fångar i amerikanska gaskammare. Men de var ju inte magiska som de tyska förstås.

Så jag behöver inte ens fråga min kompis som doktorerat i toxikologi om lclo på cyanväte eftersom det är runt 3000ppm för att det står så på Flashback?
Citera
2020-02-01, 22:36
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Officiella dödssiffran för Auschwitz ligger på 1.1 miljoner idag.

Vart mördades och ligger resten av de 6 miljonerna? Det vill säga, 4.9 miljoner.
De ligger i massgravar i Polen, Lettlan, Litauen och vad som räknades till sovjet.
Sonderkommando i baltstaterna var ökända och etniskrensning gjordes på vägen mot Ukraina.

Har du hört talas om gettot i Warszawa?
Rätt många dog där, om de ruttnade bort eller grävdes ner vet väl ingen.
Citera
2020-02-01, 22:43
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
De ligger i massgravar i Polen, Lettlan, Litauen och vad som räknades till sovjet.
Sonderkommando i baltstaterna var ökända och etniskrensning gjordes på vägen mot Ukraina.

Har du hört talas om gettot i Warszawa?
Rätt många dog där, om de ruttnade bort eller grävdes ner vet väl ingen.

Jaha? Men så bra.. Förintelsen AB väntar på bättre väder innan man åker runt och samlar in dessa för den sista vilan?

Har nämnligen aldrig hört om någon massgrav som grävts upp som skulle vara fylld med Judar, men jag kan åka till Poltava i Ukraina och efter en kvart kan jag hitta ett mänskligt kranie från runt 300 år sedan, jag var och backpackade i sydost Asien och i Kambodja finns det fortfarande platser där riktiga massgravar är inte mer än en halv meter ifrån ytan.

Men det är säkert som du säger, att samma mängd som Norges hela befolkning ligger begravda någonstans i öststaterna..

Hur mår du egentligen?
Citera
2020-02-01, 23:26
Medlem
reptilekings avatar
Citat:
Jaha? Men så bra.. Förintelsen AB väntar på bättre väder innan man åker runt och samlar in dessa för den sista vilan?

Har nämnligen aldrig hört om någon massgrav som grävts upp som skulle vara fylld med Judar, men jag kan åka till Poltava i Ukraina och efter en kvart kan jag hitta ett mänskligt kranie från runt 300 år sedan, jag var och backpackade i sydost Asien och i Kambodja finns det fortfarande platser där riktiga massgravar är inte mer än en halv meter ifrån ytan.

Men det är säkert som du säger, att samma mängd som Norges hela befolkning ligger begravda någonstans i öststaterna..

Hur mår du egentligen?

Ett problem du får om du försöker i Litauen är att även om du hittar platsen för graven så kommer det inte vara poppis att gräva. De som bor där vill hellre minnas sina släktingar som hjältar än mördare. Finns att läsa om.
Citera
2020-02-01, 23:32
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ett problem du får om du försöker i Litauen är att även om du hittar platsen för graven så kommer det inte vara poppis att gräva. De som bor där vill hellre minnas sina släktingar som hjältar än mördare. Finns att läsa om.

Så förbannat typiskt eller hur?? Det ligger enligt er närmare 5 miljoner Judar begravda men ni kan tyvärr inte bevisa det och tysta revisionisterna för all framtid, för att.. gravfrid.

https://streamable.com/cg956

Dr Tinnitus.. vart är du????
Senast redigerad av Daniel501 2020-02-01 kl. 23:38.
Citera
2020-02-02, 00:08
Medlem
reptilekings avatar
Citat:
Så förbannat typiskt eller hur?? Det ligger enligt er närmare 5 miljoner Judar begravda men ni kan tyvärr inte bevisa det och tysta revisionisterna för all framtid, för att.. gravfrid.

https://streamable.com/cg956

Dr Tinnitus.. vart är du????

Gravfrid är nog det mindre problemet (även om jag har läst om det med t ex romska gravar, man har patronhylsorna och ser kroppar men vill inte köra på med bulldozer utan att fråga). Det jag menar är snarare att de som bor där nu inte är så sugna på det eftersom deras släktingar var där och delade på hus, land och saker som "blev över". I just Litauen var många dessutom delaktiga i förföljelsen. Varken vanligt folk eller staten är sugna på att göra för mycket åt det. Du blir inte populär om du hittar gravar med armenier eller efter gulagfångar heller för den delen.

Rekommenderar "Genocide" av Adam Jones igen. Grundkurs i folkmord. Den särbehandlar inte förintelsen heller om du tycker det är jobbigt, utan ger svar på mycket om många folkmord. Blandannat sånt jag skrev om nu.
Senast redigerad av reptileking 2020-02-02 kl. 00:28.
Citera
2020-02-02, 00:41
Medlem
reptilekings avatar
Vittnena till de skjutningarna passar int in i er världsbild heller. Vanliga åldringar som berättar vad de sett utan att ha förhörts eller ha någonting speciellt att vinna på det.
Citera
2020-02-02, 00:45
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Gravfrid är nog det mindre problemet (även om jag har läst om det med t ex romska gravar, man har patronhylsorna och ser kroppar men vill inte köra på med bulldozer utan att fråga). Det jag menar är snarare att de som bor där nu inte är så sugna på det eftersom deras släktingar var där och delade på hus, land och saker som "blev över". I just Litauen var många dessutom delaktiga i förföljelsen. Varken vanligt folk eller staten är sugna på att göra för mycket åt det. Du blir inte populär om du hittar gravar med armenier eller efter gulagfångar heller för den delen.

Rekommenderar "Genocide" av Adam Jones igen. Grundkurs i folkmord. Den särbendlar inte förintelsen heller om du tycker det är jobbigt, utan ger svar på mycket om många folkmord. Blandannat sånt jag skrev om nu.

Skitsnack, Judarna har helt enkelt dragit i sina tyglar och sagt, som de gjorde i Treblinka "här ligger x antal Judar, detta är en helig plats och ni får inte gräva eller bedriva någon form av forskning här, gör ni det så är ni nazister." Att det skulle ligga Judar där är garanterat en lika fet lögn som resten av Förintelsen AB.

Kanske finns det någon av er Förintelsen AB apostlar där ute som kan komma med ett seriöst svar på vart dessa 4.9 miljoner Judar som inte gasades ihjäl och blev till tvål i Auschwitz ligger?

Det är bara en halvmiljon mindre än hela Danmarks befolkning som ligger någonstans och bara väntar på att grävas upp för att tysta alla tvivel och frågor rörande Förintelsen AB, med modern DNA teknik behöver man nog inte ens avlägsna de från "gravarna"..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in