2020-02-02, 12:47
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Questioneer
Jag förstår inte varför folk blir så upprörda, det är ju så kapitalismen fungerar, folk utnyttas och luras ju hela tiden. Det finns ingen ärlighet kvar i det här samhället, om du jobbar som advokat, försäkringsskadehandläggare, investor eller typ nästan varannat job i service sektorn så lurar du folk på deras pengar och välmående. Om man inte vill tjäna pengar på andras eländen så får man jobbar inom industrin eller landbruket, där man faktiskt jobbar med att skapa något av värde istället för att flytta runt kapital och ta en oförtjänat procenttal av kapitalet.
Bra beskrivning men det är ju det vanliga mesiga svensken ska klaga på det mesta.
En del folk kan inte acceptera förändringar och att vi lever på 2000 talet.
Vi vinner vi förlorar oftast på ett eller annats sätt.
Man ska vara glad för att hälsan är ok sedan inte fokusera på att grina och klaga
2020-02-02, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Bra beskrivning men det är ju det vanliga mesiga svensken ska klaga på det mesta.
En del folk kan inte acceptera förändringar och att vi lever på 2000 talet.
Vi vinner vi förlorar oftast på ett eller annats sätt.
Man ska vara glad för att hälsan är ok sedan inte fokusera på att grina och klaga
Jaja men lite heder får man väl ändå ha eller hur sebbe eller försvann det någonstans påvägen
2020-02-02, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ResareBengt
En annan person som alltså är registrerad sen 2005/2006, är du kanske en annan "chef" och bedragare som vill lura andra genom att berömma dom lite smått och gott?

Cloudworkers har samma skitiga layout som den första skiten.
Låter så white trash allt detta. Bättre att skaffa jobb som en man.
Såklart dom bara vill kapa dit id och i nästa steg måste du lämna ditt visakortsnummer så gå vidare och leta efter ett seriöst arbete.
2020-02-02, 16:13
Bannlyst
Citat: