2020-02-02, 12:47
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Questioneer
Jag förstår inte varför folk blir så upprörda, det är ju så kapitalismen fungerar, folk utnyttas och luras ju hela tiden. Det finns ingen ärlighet kvar i det här samhället, om du jobbar som advokat, försäkringsskadehandläggare, investor eller typ nästan varannat job i service sektorn så lurar du folk på deras pengar och välmående. Om man inte vill tjäna pengar på andras eländen så får man jobbar inom industrin eller landbruket, där man faktiskt jobbar med att skapa något av värde istället för att flytta runt kapital och ta en oförtjänat procenttal av kapitalet.
Bra beskrivning men det är ju det vanliga mesiga svensken ska klaga på det mesta.
En del folk kan inte acceptera förändringar och att vi lever på 2000 talet.
Vi vinner vi förlorar oftast på ett eller annats sätt.
Man ska vara glad för att hälsan är ok sedan inte fokusera på att grina och klaga
2020-02-02, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
Bra beskrivning men det är ju det vanliga mesiga svensken ska klaga på det mesta.
En del folk kan inte acceptera förändringar och att vi lever på 2000 talet.
Vi vinner vi förlorar oftast på ett eller annats sätt.
Man ska vara glad för att hälsan är ok sedan inte fokusera på att grina och klaga
Jaja men lite heder får man väl ändå ha eller hur sebbe eller försvann det någonstans påvägen
2020-02-02, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ResareBengt
En annan person som alltså är registrerad sen 2005/2006, är du kanske en annan "chef" och bedragare som vill lura andra genom att berömma dom lite smått och gott?

Cloudworkers har samma skitiga layout som den första skiten.
Låter så white trash allt detta. Bättre att skaffa jobb som en man.
Såklart dom bara vill kapa dit id och i nästa steg måste du lämna ditt visakortsnummer så gå vidare och leta efter ett seriöst arbete.
2020-02-02, 16:13
Bannlyst
Citat:
Med detta menar du att vi andra inte arbetat hårt och slitit?Förutfattade meningar de lux.
Lurar vet jag inte hur du får ihop livet är ju som det är du får betala för en tjänst,detsamma om du vill skita på stan då kostar det 5:-.
Bra du arbetar hårt och sliter det gillar man att höra ladda för pensionen.
Ha en bra dag har inte tid ska lägga mig i poolen det är mer soft för solen lyser
tempen står på +32 Ciao gullet
Det låter inte som du har arbetat hårt och slitit, du låter som en av dom där deltagarna i paradise hotell som dyrkar amerikansk kapitalist-penis och drömmer om att få lura folk genom jobb som telefonsäljare.

Vet inte varför du gillar att skriva om temperaturen? Jag älskar kalla länder, och börjar få panik och ångest vid mars då jag vet att sommaren ligger nära och väntar.

Du låter ännu mer som ett troll to be honest.
2020-02-02, 16:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DonLatino
Är du smart och har rationellt tänkande, vilket, jag inte kan se utifrån dina tidigare inlägg, så suddar du dina 4 sista, och suddar ansiktet på ditt ID och visar ditt namn i samband med födelsedatum.

Dumma jävel.
Det går att göra en del trots detta. Dessutom så accepteras inte sådana ID handlingar.
2020-02-02, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Extremefly
Hahaha kom du med fallskärm eller??
Söker du jobb så brukar du väl ALLTID få lämna ut personuppgifter? Hur ska din arbetsgivare annars veta att du är grön , ostraffad eventuellt om du söker vissa jobb, göra utbetalningar med mera.
Sätt dig utanför Ica istället med en kopp så slipper du visa ID.
Jo, det gör man, men då vet man vilka företag man lämnar ut sina handlingar till. Dom är registrerade på skatteverket eller gula sidorna, och dom är välkända och det finns tusentals recensioner på dom.

"utanför ICA med en kopp"

fin logik du har där, som att det inte finns andra jobb och som att jag inte har ett jobb just nu.
2020-02-02, 16:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CrystalineAA
Såklart dom bara vill kapa dit id och i nästa steg måste du lämna ditt visakortsnummer så gå vidare och leta efter ett seriöst arbete.
Kanske inte på alla, men en av dessa sidor ser extremt suspect ut.
2020-02-02, 16:26
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Det låter inte som du har arbetat hårt och slitit, du låter som en av dom där deltagarna i paradise hotell som dyrkar amerikansk kapitalist-penis och drömmer om att få lura folk genom jobb som telefonsäljare.

Vet inte varför du gillar att skriva om temperaturen? Jag älskar kalla länder, och börjar få panik och ångest vid mars då jag vet att sommaren ligger nära och väntar.

Du låter ännu mer som ett troll to be honest.
Jag har liksom inget intresse att berika ditt huvud med mer huvudbry och bekymmer du redan verkar ha.
Finns ingen anledning att lägga ut mitt CV här.Frågan är kanske vad du ens gör på denna sida.
Frågar en massa du har ju redan arbete varför grinar du dö dömer gapar och lipar för att dessa
företag INTE är registrerade i sverige.
Chilla man jag skiter i om du gillar hembränt sol vår vinter inget av intresse.
2020-02-02, 16:50
Medlem
Är nog lika bra resaren inte blir en del av vår familj. Verkar ju inte palla trycket och vara allmänt skitnödig. Tror inte du klarar av jobbet i längden du verkar spela väldigt mycket på känslor och ha ett samvete Vi som jobbar me skiten är hyfsat avtrubbade zombies
2020-02-02, 16:56
Bannlyst
Citat:
Jag har liksom inget intresse att berika ditt huvud med mer huvudbry och bekymmer du redan verkar ha.
Finns ingen anledning att lägga ut mitt CV här.Frågan är kanske vad du ens gör på denna sida.
Frågar en massa du har ju redan arbete varför grinar du dö dömer gapar och lipar för att dessa
företag INTE är registrerade i sverige.
Chilla man jag skiter i om du gillar hembränt sol vår vinter inget av intresse.
Har inte så mycket bekymmer, gäller bara att hitta riktiga och rätta annonsörer av dessa bög-arbeten. I stället för att sitta och titta på sidor som är gjorda av dagislärare i syfte att bedra.

Ingen vill se ditt CV, håll det för dig själv. Jag kan vara här och ge mina åsikter så länge jag håller mig till ämnet, jag kan fråga om sidorna och ge min syn på det hela. Frågan är kanske varför du fortsätter att besvara mig trots att du sagt att du skulle lämna över det.

Lär dig att använda kommatecken och punkter. Tänk att det alltid finns ett mönster till alla dessa jobben, bara en massa lata avloppsmaskar till parasiter som inte ens kan skriva ordentligt och samtidigt vill ni lura in andra till just chattoperatörer.

"aYyy dEt äR s0L oCh 32 gRaDeR hÄÄr"

Inte alla som gillar ett sånt liv sebastian66666 sexhundrasextiosextusen
2020-02-02, 17:06
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Har inte så mycket bekymmer, gäller bara att hitta riktiga och rätta annonsörer av dessa bög-arbeten. I stället för att sitta och titta på sidor som är gjorda av dagislärare i syfte att bedra.

Ingen vill se ditt CV, håll det för dig själv. Jag kan vara här och ge mina åsikter så länge jag håller mig till ämnet, jag kan fråga om sidorna och ge min syn på det hela. Frågan är kanske varför du fortsätter att besvara mig trots att du sagt att du skulle lämna över det.

Lär dig att använda kommatecken och punkter. Tänk att det alltid finns ett mönster till alla dessa jobben, bara en massa lata avloppsmaskar till parasiter som inte ens kan skriva ordentligt och samtidigt vill ni lura in andra till just chattoperatörer.

"aYyy dEt äR s0L oCh 32 gRaDeR hÄÄr"

Inte alla som gillar ett sånt liv sebastian66666 sexhundrasextiosextusen
Du får mig att le dina mess livar upp tillfället och gör min dag.
Såna som dig äter man till frukost,sedan lyssnar jag sällan på folk som gnäller för komma eller punkt.
Sånt folk har jag redan valt bort.
Dom som arbetar med detta är redan vana vid det och bara garvar åt folk som sliter röven av sig
som fabriksarbetare.
Fanns det inget annat för dig som blev över!!!??////
2020-02-02, 17:07
Medlem
Lugna ner dig lite nu Bengt. Det är solklart nu att du faktiskt varit medlem på en av dessa dejtingsidor och letat efter kärleken. Jag tror jag känner igen dig? Du var den Bengt som älskar kiss i munnen och gärna vill klä dig i blöjor va?

Förstår att du är bitter för att du aldrig fick ligga, trots att du spenderade dina fabrikspengar och två år av ditt liv på att chatta med din drömkvinna och ditt livs kärlek. Det är ingen som klandrar dig för att du är sur. Men det blir väl inte bättre av att du hänger här och bråkar nu? Du får inse ditt misstag och gå vidare bara? Det är nog bäst för alla tror jag.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in