Citat:
Ursprungligen postat av
sebastian66
Jag har liksom inget intresse att berika ditt huvud med mer huvudbry och bekymmer du redan verkar ha.
Finns ingen anledning att lägga ut mitt CV här.Frågan är kanske vad du ens gör på denna sida.
Frågar en massa du har ju redan arbete varför grinar du dö dömer gapar och lipar för att dessa
företag INTE är registrerade i sverige.
Chilla man jag skiter i om du gillar hembränt sol vår vinter inget av intresse.
Har inte så mycket bekymmer, gäller bara att hitta riktiga och rätta annonsörer av dessa bög-arbeten. I stället för att sitta och titta på sidor som är gjorda av dagislärare i syfte att bedra.
Ingen vill se ditt CV, håll det för dig själv. Jag kan vara här och ge mina åsikter så länge jag håller mig till ämnet, jag kan fråga om sidorna och ge min syn på det hela. Frågan är kanske varför du fortsätter att besvara mig trots att du sagt att du skulle lämna över det.
Lär dig att använda kommatecken och punkter. Tänk att det alltid finns ett mönster till alla dessa jobben, bara en massa lata avloppsmaskar till parasiter som inte ens kan skriva ordentligt och samtidigt vill ni lura in andra till just chattoperatörer.
"aYyy dEt äR s0L oCh 32 gRaDeR hÄÄr"
Inte alla som gillar ett sånt liv sebastian66666 sexhundrasextiosextusen