2020-02-02, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guell2
Precis min tanke! Måste varit fruktansvärt att behöva lämna tillbaka till de biologiska när man känner till deras bakgrund och när man knutit såna känslomässiga band till den lilla flickan! Haft henne sen hon bara var någon dag gammal. Säkert blivit kallade mamma och pappa av henne och sett allt hon lärt sig de första åren! Sen slutar det så här! Hjärtskärande! ❤️❤️ Sov gott lilla hjärtat❤️❤️

Ja ..stackars familj som även sa att flickan såg deras familj som hennes egen , snyft <3 <3
Citera
2020-02-02, 14:22
Medlem
Morriisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurrtil
Fått lite inside info från en vän som jobbar inom blåljus personal i norrköping, tydligen ska flickan ha legat inlindad i plast under barnsängen.
Mamman hävdar att flickan dött av att hon blivit tappad.

Hur 17 tappar man ett snart 4 årigt barn så att barnet dör? Har dom busat och svängt runt barnet hållandes i fötterna? Det måste i vilket fall som helst gått sjukt vilt till... Sjukt sjukt sjukt!
Citera
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Kan inget annat än hålla med dig.
Det är helt ofattbart att det bara kan få hända man kan alltid önska socialen får sig en
känga.
Men det hjälper inte flickebarnet kommer
inte tillbaka.

Socialen tyckte att flickan skulle stanna kvar i familjehemmet men föräldrarna överklagade beslutet till kammarrätten tror jag det var.
Citera
Medlem
meas19s avatar
Socialnämnden ville att barnet skulle vara kvar. Det var kammarrätten som ändrade till föräldrarnas fördel

Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Kan inget annat än hålla med dig.
Det är helt ofattbart att det bara kan få hända man kan alltid önska socialen får sig en
känga.
Men det hjälper inte flickebarnet kommer
inte tillbaka.
Citera
2020-02-02, 14:23
Medlem
Citat:
Fått lite inside info från en vän som jobbar inom blåljus personal i norrköping, tydligen ska flickan ha legat inlindad i plast under barnsängen.

Inlindad i plast?! Vad i helvete?!
Citera
2020-02-02, 14:23
Medlem
Citat:
Därav alltså advokatens "tappat", som då är bokstavligt menat.

Hur man nu tappar ihjäl sitt barn, utan att ringa ambulans. Och sen hellre virar in och gömmer.. Stackars alla berörda
Citera
2020-02-02, 14:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tinkyminky
Ja, iofs.. Det är ju faktiskt möjligt att det är så som du skriver. Tidningarna skriver att flickan bott i FH i 2,5 år. Omhändertagen nära efter födseln april 2016. Lvu upphörde sep/oktober 2018.

Kan ju vara så att dom bara haft umgänge den först tiden och flytt skett i somras. Så jag ber om ursäkt, du har förmodligen rätt i det du skrev.

Det gör inget ..man blir så förvirrad mellan varven helst när det gäller ett litet barn.
Citera
2020-02-02, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Morriiss
Hur 17 tappar man ett snart 4 årigt barn så att barnet dör? Har dom busat och svängt runt barnet hållandes i fötterna? Det måste i vilket fall som helst gått sjukt vilt till... Sjukt sjukt sjukt!

Det där med tappad är såklart en lögn. Även om det går rätt vilt till är en 4-åring rätt tålig. Är väl i så fall om man lekt väldigt hårt och barnet farit in nåt illa med huvudet eller landat väldigt fel med nacken.
Citera
2020-02-02, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MCL85
Inlindad i plast?! Vad i helvete?!
Finns inte på kartan att detta är en olycka pga ett tappat barn. Jag har begärt häktningsframställan samt häktningsprotokoll på dessa två. Men det kommer nog inte förrän imorgon pga söndag idag. Vi får veta efter obduktionen förhoppningsvis, om föräldrarna ljuger. Inplastad under sängen. Fy för den lede.
Citera
2020-02-02, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Finns inte på kartan att detta är en olycka pga ett tappat barn. Jag har begärt häktningsframställan samt häktningsprotokoll på dessa två. Men det kommer nog inte förrän imorgon pga söndag idag. Vi får veta efter obduktionen förhoppningsvis, om föräldrarna ljuger. Inplastad under sängen. Fy för den lede.

Nej, det tror jag verkligen inte att det är. Tappat en 4-åring så den dör och sen linda in barnet i plast. Jo tjena!
Citera
2020-02-02, 14:28
Medlem
Bekanta är inte förvånade. Bad man kvinnan hugga så högg hon, bad man henne hoppa så hoppa hon... Hon slog med all säkerhet ihjäl barnet, psykos missbrukare som hon säkert FORTFARANDE VA.

Tro mig när vi alla fasade över att dom fick tillbaka vårdnaden.
Citera
2020-02-02, 14:29
Medlem
Ser framför mig hur barnet ständigt var utsatt för psykisk och fysisk misshandel, till slut brast det och gick för långt från någon av föräldrarna och flickan dog 😢
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in