Citat:
Ursprungligen postat av
CaptenMorgan911
Förlåt mig gurkan, hade tagit en Morgan för mycket igår.
Men allvarligt, det är som att jämföra att man t.ex. jobbar på Konsum och plockar upp varor.
Ska man tänka att man endast får några öre per upplockad vara, och lägga dom huller om buller i i kyldiskarna. Sedan förundras man om man får sparken, eller att många kunder slutar komma och handla där.
Min nya vän morgan jag får nog bjuda på ett motargument i form av en mer passande analogi.
Om du arbetar på systembolaget och välter en pall med Sofiero och helt sonika lämnar skiten på golvet huller om buller kommer då a-lagarna vända på klacken när dom får se ditt verk? Njaeh inte riktigt va? Samma med våra kära gubbar vet du när dom får halvdana mess. Dom lämnar när pengarna är slut eller när dom inser att det är tvärstopp med både mail, tele samt träff, detta efter att ha frågat femti olika profiler varje dag i flera månader. Hela premissen för denna verksamhet är ju att det inte står helt rätt till med kunderna, då behöver knappast din kommunikation med dom vara helt "rätt", eller hur? Hur många tusenlappar torskar du på att försöka hålla någon sorts kvalitetsnivå bara för sakens skull? Det är ju sorgligt rent ut sagt. Är du på väg ut så får du varning först, annars är det ju bara att köra på. Vem vill du vara duktig för? Runkgubbarna eller dom ljusskygga skojarna som äger sidorna?
Citat:
Ursprungligen postat av
Capitanogaliano86
I understand the captain Morgan to 110 % but Gurkan been 3 years at the ship 😉
Citat:
Ursprungligen postat av
CheeseHD
Ingen merit att ha varit här i 3 år det är sanningen..Inte toppjobbet man vill berätta till ungarna direkt
Citat:
Ursprungligen postat av
Ictura
För någon som Gurkan så blir inte livet så mycket bättre, han arbetar med sin stora passion. Det är få förunnat att kunna göra det. Alla är vi olika.
Först blir man upplyft sen nedtryckt lika kvickt. Vet inte om jag klarar av såna här svängningar, kan ni försöka vara lite försiktiga med mig istället hädanefter?