2020-01-31, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelpump61
Här finns fortfarande mycket kvar från "Alpenfest"

Leberwursten är jättegod. Köpte också Gruyere och gjorde ostpaj, suveränt gott. Köpte också ett strykjärn där man kan koppla loss nätmelon. Det funkar bra änsålänge, hoppas det håller bättre än deras sousvide-pinnar, där är jag inne på min tredje.
Citera
2020-01-31, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billy5
Har LIDL slutat sälja kondomer? Har kollat i två butiker men hittar inga vid kassan.
Har tidigare funnits vid kassan.

Eller har de dem under disken?

Bredvid hand och ansiktskrämer i min butik.

.
Citera
2020-02-01, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billingvar
Leberwursten är jättegod. Köpte också Gruyere och gjorde ostpaj, suveränt gott. Köpte också ett strykjärn där man kan koppla loss nätmelon. Det funkar bra änsålänge, hoppas det håller bättre än deras sousvide-pinnar, där är jag inne på min tredje.

Förbaskade rättstavningsprogram

Nätmelon > nätdelen
Citera
2020-02-01, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tulk
Bredvid hand och ansiktskrämer i min butik.

.

Tack! Då får jag kolla där. trodde de hade dem vid kassan så kollade inte vid krämerna mm.
Citera
2020-02-01, 14:18
Medlem
American week.
Testade lökringarna, yak, ingen smak. Allt annat än löksmak. Som vanligt med deras, "veckor". Produkter av låg kvalitet. Men ibland är det riktigt bra så att pröva och hitta guldkorn är värt.

Gillar Lidl hursom.
Senast redigerad av pchb 2020-02-01 kl. 14:23.
Citera
2020-02-01, 15:45
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pchb
American week.
Testade lökringarna, yak, ingen smak. Allt annat än löksmak. Som vanligt med deras, "veckor". Produkter av låg kvalitet. Men ibland är det riktigt bra så att pröva och hitta guldkorn är värt.

Gillar Lidl hursom.

Tycker lökringarna är goda, men min butik hade inga den här gången
Citera
2020-02-01, 16:15
Medlem
Citat:
American week.

Gillar Lidl hursom.
Jag gillar deras ceasardressing! Annars är väl just amerika-veckor den minst intressanta.
Citera
2020-02-01, 16:31
Medlem
DDRTVs avatar
Citat:
American week.

Gillar Lidl hursom.

Lökringarna i gröna påsarna tycker jag är mycket goda....kommer inte ihåg märke (Crusti?) med de har dem ibland som extra inslag. Brukar kosta typ 10 kr för 100 gr.

Annars gillar jag deras amerikanska glasspinnar de har ibland på Amerikanska veckor typ choklad/ jordnöt

Handlade på Lidl igen.

3*8 st pure beef 100% , frysta som dom har tillfälligt. Fyller på när de har dessa.
Färsk lax helsida med skinn 99 kr kg. Gillar de med skinn.
Billigt classic kaffe ggr 6.

Och lite annat smått.
Citera
2020-02-01, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DDRTV
Lökringarna i gröna påsarna tycker jag är mycket goda....kommer inte ihåg märke (Crusti?) med de har dem ibland som extra inslag. Brukar kosta typ 10 kr för 100 gr.

Annars gillar jag deras amerikanska glasspinnar de har ibland på Amerikanska veckor typ choklad/ jordnöt

Handlade på Lidl igen.

3*8 st pure beef 100% , frysta som dom har tillfälligt. Fyller på när de har dessa.

Och lite annat smått.

Om de är andra än de som de sålde under denna vecka så kommer jag nog prova dem, men dessa "amerikanska" d.o var inget vidare.
Citera
2020-02-01, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BrajenFan
Jag gillar deras ceasardressing! Annars är väl just amerika-veckor den minst intressanta.

Köpte deras remouladsås på flaska, usch, smakade för mycket olja. T.o.m Eldorados d.o smakar bättre.
Citera
2020-02-02, 00:04
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DDRTV

Handlade på Lidl igen.

Och lite annat smått.

Detta är inte löksnacksen, utan dom frysta lökringarna som man friterar själv.
Citera
2020-02-03, 20:48
Medlem
Jag tycker de asiatiska veckorna är lite tama. Nästa gång vill jag ha orm från Kina.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in