2020-01-30, 12:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shishio
Haha, någon neger älskare kände sig visst träffad. Hur känns det att asiatiska kvinnor är bättre än er svenska horor? De är mer feminina, tar hand om sina män och är undergivna. Bättre på sex dessutom. Se så, gå iväg nu och skaffa lite fler mulatt barn med någon savanna neger. Det är sånt ni svenska kvinnor är bra på. Men kom inte och klaga 20 år senare när Sverige ligger i ruiner på grund av allt ni svenska kvinnor förstört, det som vi svenska män byggt upp under flera generationer. Men ni tänker mer med era fittor tyvärr.

Men jag har inget behov av att du ska älska mig.

Om du nu överger Sverige så gör du det. Så varför bryr du dig om Sverige ligger i ruiner för? Har du inte ett nytt land nu med hundratals träffar på en app varje månad och sånt som är viktigt för dig?
Citera
2020-01-30, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anthea
Men jag har inget behov av att du ska älska mig.

Om du nu överger Sverige så gör du det. Så varför bryr du dig om Sverige ligger i ruiner för? Har du inte ett nytt land nu med hundratals träffar på en app varje månad och sånt som är viktigt för dig?

Jag bryr mig inte. Men det gör mig väldigt glad i själen att Sverige får det dem förtjänar. Svenska män gav all makt till kvinnor och extrem fascistisk feminism blev resultatet vilket slutade i katastrof för alla. Men snälla, kom inte och be oss svenska män om hjälp när ni börjar svälta ihjäl pga extrem fattigdom då landet har vanskötts så extremt. Detta kommer hända om 10-20 år, spara denna kommentar och se att jag hade rätt. Vilken person som helst med lite intuition och intelligens kan se att detta kommer bli resultatet med svenskt vanstyre.
Citera
2020-01-30, 13:04
Medlem
Citat:
Jag bryr mig inte. Men det gör mig väldigt glad i själen att Sverige får det dem förtjänar. Svenska män gav all makt till kvinnor och extrem fascistisk feminism blev resultatet vilket slutade i katastrof för alla. Men snälla, kom inte och be oss svenska män om hjälp när ni börjar svälta ihjäl pga extrem fattigdom då landet har vanskötts så extremt. Detta kommer hända om 10-20 år, spara denna kommentar och se att jag hade rätt. Vilken person som helst med lite intuition och intelligens kan se att detta kommer bli resultatet med svenskt vanstyre.

Ja du verkar vara levnadsglad. Och med det tråkiga är för svenskarna i Sverige om tjugo år har du haft tusentals matchningar på en app i tjugo år. Det blir nog underbart för dig.

Men ska du inte träffa några av de här tusentals matchningarna och ha familj och så då? Eller räcker det med appen?
Citera
2020-01-31, 18:04
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Haha, någon mörkhyad älskare kände sig visst träffad. Hur känns det att asiatiska kvinnor är bättre än er svenska h*ror? De är mer feminina, tar hand om sina män och är undergivna. Bättre på sex dessutom. Se så, gå iväg nu och skaffa lite fler mulatt barn med någon mörkhyad från savannen. Det är sånt ni svenska kvinnor är bra på. Men kom inte och klaga 20 år senare när Sverige ligger i ruiner på grund av allt ni svenska kvinnor förstört, det som vi svenska män byggt upp under flera generationer. Men ni tänker mer med era f*ttor tyvärr.

Det är fantastiskt att se snubbar som klagar över att dom inte kan få tjejer. Samtidigt som dom kallar tjejer för horor.
Citera
2020-01-31, 19:37
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skotittare
Det är fantastiskt att se snubbar som klagar över att dom inte kan få tjejer. Samtidigt som dom kallar tjejer för horor.

Vad tror du är hönan och ägget?
Citera
2020-01-31, 20:28
Medlem
skotittares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa

Jag tror att de är puckon och svin som har fått för sig att de är nice guys.
Citera
2020-01-31, 21:24
Medlem
Citat:
1) Sverige är inte ett land där all makt ligger hos kvinnor.

2) Det finns ingen ”fascistisk” feminism. Fascism är en ideologi i sig, som står för något. Läs på lite tack.

3) Sverige har ingen ”katastrof”

4) Sverige är inte heller vanstyrt.
Citera
2020-01-31, 21:50
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
1) Sverige är inte ett land där all makt ligger hos kvinnor.

2) Det finns ingen ”fascistisk” feminism. Fascism är en ideologi i sig, som står för något. Läs på lite tack.

3) Sverige har ingen ”katastrof”

4) Sverige är inte heller vanstyrt.

Jo
Citera
2020-01-31, 22:17
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Haha, någon mörkhyad älskare kände sig visst träffad. Hur känns det att asiatiska kvinnor är bättre än er svenska h*ror? De är mer feminina, tar hand om sina män och är undergivna. Bättre på sex dessutom. Se så, gå iväg nu och skaffa lite fler mulatt barn med någon mörkhyad från savannen. Det är sånt ni svenska kvinnor är bra på. Men kom inte och klaga 20 år senare när Sverige ligger i ruiner på grund av allt ni svenska kvinnor förstört, det som vi svenska män byggt upp under flera generationer. Men ni tänker mer med era f*ttor tyvärr.

Det känns alldeles utmärkt, tackar som frågar
Citera
2020-01-31, 22:20
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hardusettminapa

Ja ägget är iallafall inte att de legat med för många så att de har fog för att kalla svenska tjejer horor.
Men det är den där "manliga" logiken som oftast inte hänger ihop, men det är inte ert fel. När sexuella tankar övertar era hjärnor så klarar ni inte av att varesig tänka eller agera klart. Så blir det när man är slav under sin sexualdrift 😬
Citera
2020-01-31, 22:24
Medlem
Moment22x22s avatar
Citat:
TS du har helt rätt! Jag har redan för några år sedan insett att svenska kvinnor är skit och jag flyttade till Kina istället. Bästa jag gjort i mitt liv, vi må ha ett virus här just nu men det är ändå 100x bättre att leva här med feminina kvinnor istället för Sverige. Kommer aldrig tillbaka till sosse Sverige med feminister som knullar negrer överallt. Blir så jävla äcklad av svenska kvinnors beteende.

Alla unga svenska män borde flytta till Asien, spelar inte så stor vilket land, ni kommer bli extremt populära hur som helst. Jag använder en app som heter TanTan (kinesiska Tinder) och får hundratals matchningar per månad. Jag är ingen modell utan ganska genomsnittlig skulle jag säga.

Sverige och svenska kvinnor är förlorade. Ge upp.

Det är fruktansvärt hur det ser ut här ska du veta. Det är negrer som knullar vita horor i varje gathörn. Det går knappt att gå utanför dörren längre!
Stanna du i Kina, det blir nog bäst så. Svenska kvinnor, ja de vill ändå inte ha dig. För du är väl inte en neger?
Har du någon annan hudfärg än svart går det inte an, usch, väck med dig!
Citera
2020-02-01, 02:50
Medlem
hardusettminapas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moment22x22
Ja ägget är iallafall inte att de legat med för många så att de har fog för att kalla svenska tjejer horor.
Men det är den där "manliga" logiken som oftast inte hänger ihop, men det är inte ert fel. När sexuella tankar övertar era hjärnor så klarar ni inte av att varesig tänka eller agera klart. Så blir det när man är slav under sin sexualdrift 😬

Ojojoj, nu är det sexism på hög nivå. Det är det jag säger, även s k traditionella/konservativa kvinnor bär på ett djupt mansförakt idag.

Sen, varför måste man ha legat med tjejer för att få kalla dom för hora? Hur går den logiken ihop? Det räcker för guds skull att se hur svenska tjejer klär sig och viker ut sig på sociala medier för att ha allt fog i världen att kalla dem horor. Iofs är det förolämpande mot prostituerade att jämföra dem med svenska kvinnor, så jag skulle vilja byta ut "hora" mot något annat ord för att beskriva unga svenska kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in