Citat:
Ursprungligen postat av
Mooon
Det är väl bara att läsa en av alla dessa trådar om "svenska kvinnor" så får du se på galla. Vilka är våra diktatorsfasoner förresten?
Ja, nu är jag inte aktiv i denna avdelning av forumet. Jag halkade in här. Så det kan jag inte utala mig om. Men jag kan tänka mig hur det är. Men tro inte det är endast männen "fel". Jag tro det är från både hållen.
Många i min ålder (50 + ) har haft en del kvinno xperince. Många av de "singlar" jag känner vill helst nu leva ensamma. Det mår bäst av det, att de har provat skaffa sällskap. Men har alltid slutat med samma sak, de har gått i sär. Inte alltid mannen sida, men oftast.
Grunden är oftast kvinnor kräver en massa, annars tar det hus i helvetet. Mannen ska blint lyda annars är de några riktiga egoister. hmmmmm.. Kvinnorna har alltid en ursäkt för något.
- En man nämnde han vågar inte planera något, för hans fru planerade allting i förväg. Han kunde inte gör något huvud taget!! För "hon" hade planerat!! Det slutade med hon kastade ut honom!! För han var inte lyhörd, inte samarbetsvillig när han började prostetera !! Men ingen var lyckligare än han!!
Vilka är våra diktatorsfasoner förresten? Det tyckte jag beskrev det bra i mitt förra inlägg.
Du skrev det bra själv också, vi skulle acceptera era krav.
Har ni ingen stolthet alls? Ta tag i era liv och se till att människor faktiskt kan ställa högre krav på er.