Citat:
Ursprungligen postat av
LuluBrooksie
Intressant. Berätta ngt annat han förutspått?
Jag är en aning dystopisk just nu. Jag tror väldigt många kommer ryka med. Knappast att de designat att bara kineser ska dö av skiten.
Jävla kommunistsvin. Lita aldrig på en kommunist. De är världsledande i att döda folk.
Jag vet inte jättemycket, men han förutspådde som sagt att Jack Ma skulle bli utkörd från Alibabas ledning (företaget han själv grundade) med hot om livet, och en kort tid därefter så lämnade Jack Ma med stor fanfar. Vid tidkoden 07:20 i detta klipp så berättas det att han förutspått att ordföranden i HNA Group China skulle mördas, vilket också skedde (han föll från en mur i Provence):
https://youtu.be/4cwXifDaCjE?t=440
Guo Wengui kan nog ses som en hyfsat trovärdig dissident i stil med Mikhail Khodorkovsky eller Garry Kasparov. Vi får väl se om påståendet från gnews.org stämmer. Men det är inte enbart foliehattar som tycker att det är något skumt med detta virus, utan det finns rätt trovärdiga personer på Twitter och liknande som har ställt samma fråga.
Jag är verkligen nyfiken på
hård fakta gällande hur HIV-genom eventuellt kan dyka upp i nCov. Än så länge förstår jag inte hur, men det lär dyka upp någon snart som kan förklara om det är naturligt eller endast kan ske i laboratorium - om den indiska rapporten stämmer dvs.