Citat:
Ursprungligen postat av
mollydexter
Men det handlar ju om det FYSISKA. Den fysiska attraktionen som vissa män endast har för tonåriga flickor och kvinnor upp till tjugofem.
DE männen har problem med att leva i ett kärnfamilj där mor och far åldras tillsammans och ser släkten växa.
Det gör ju inte det. Du har förmodligen missförstått trådstarten.
Dessa individer vill inget mer än att grina över att män har sexuella preferenser.
Och faktum är att alla män tänder på unga kvinnor som är vackra och beter sig feminint. Den största anledningen till att dessa kvinnor har det så jävla bra ifrån första början är för att dom vet hur man ska vara feminina.
En skitful tjej kan få gott om killar så länge hon bara är feminin..
Hon kan vara världens trashigaste brud. Hon kan gå runt och vara klädd i soppsäckar. Men så länge hon har kvinnliga former och beter sig som en riktig kvinna. Så kommer hon alltid ha män som vill sätta på henne.
Detta är en möjlighet som varenda kvinna har. Precis som män har möjlighet att bete sig som en man och därmed bli mera attraktiv.
Tyvärr har så har kvinnor idag tappat det helt. Och era dagar går ut på att pissa över män och deras beteenden. Och det är inte kvinnligt..
En man och en kvinna har ett energiutbyte med varandra. Det är som två poler i en magnet. Vi dras instinktivt till varandra.. Och att unga kvinnor lyckas är för att de fortfarande har förmågan att vara feminina.
Det har ingenting med barnavel att göra eller att bilda familj. Jag kan gott fixa ett förhållande med en mogen 25 åring och göra barn med henne om jag vill. Och dessa barn har även dom förmågan att bli väldigt framgångsrika om både hon och jag spelar korten snyggt.
Trodde ni det hade med åldern att göra?