2020-01-31, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Hon bor ensam. Och ingen över 15 år bor på adressen. Det är två som anhållits. Och en anhörig som anmälde. Om jag hittat rätt person alltså. Men det vore inte första gången en ensamstående mamma tagit livet av sitt barn pga sociala och mentala omständigheter.
Det behöver ju inte vara föräldrarna till barnet.
Citera
2020-01-31, 11:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anniesbrev
Det behöver ju inte vara föräldrarna till barnet.
Barnvakter? Nej, visst har du rätt. Som vanligt spekulerar vi vilt. Men vi får försöka vara lite försiktiga här. Helt rätt.

Edit: Kan vara en ny pojkvän som inte stod ut med skriket? Jösses, finns hur många scenarios som helst. Jävligt otäckt.
Senast redigerad av Picasso2 2020-01-31 kl. 11:38. Anledning: Edit
Citera
2020-01-31, 11:40
Medlem
FatPPLrHrdrTkidnaps avatar
Citat:

Edit: Kan vara en ny pojkvän som inte stod ut med skriket? Jösses, finns hur många scenarios som helst. Jävligt otäckt.

Nej det kan det inte vara, kolla på brottsrubriceringen. Hade barnets död orsakats av att någon inte orkat med skriket så hade brottsrubriceringen varit mord.
Citera
2020-01-31, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MCL85
Nej men då är det namnet jag var inne på förut, ensam kvinna med ett barn. Försökte hitta på FB och hittade en kvinna med samma namn i samma stad, med två små flickor. Det var bara det att hon skrivit ett annat bostadsområde på sin FB. Fast där kan man ju förstås skriva vad som helst eller så är det gammalt.

Fast jag misstänker starkt att det är fel person jag hittat. Avvaktar
Citera
2020-01-31, 11:46
Medlem
tinkyminkys avatar
Citat:
Fast jag misstänker starkt att det är fel person jag hittat. Avvaktar

Har hittat samma person som du. Rätt ålder på flickan men det finns ju en lillebror också... men det kan ju lika gärna vara så att media inte nämner honom.
Citera
2020-01-31, 11:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larsa80
Säker på att det är 34?
100%
Citera
2020-01-31, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Djurgardaren
100%
Säker på namnet också? Finns en familj L*ambert med treårig dotter.
Citera
2020-01-31, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tinkyminky
Har hittat samma person som du. Rätt ålder på flickan men det finns ju en lillebror också... men det kan ju lika gärna vara så att media inte nämner honom.

Hm, är det samma vi kikat på? Den jag tittat på har två flickor, en som fyllde 3 och en som fyllde 1.
Citera
2020-01-31, 11:52
Medlem
5549s avatar
Kan man dömas för vållande om man exempelvis vägrar sina barn sjukvård, eller vaxineringar?
Citera
2020-01-31, 11:53
Medlem
Citat:
Hm, är det samma vi kikat på? Den jag tittat på har två flickor, en som fyllde 3 och en som fyllde 1.
Finns bara en med rätt stavning. Men folk stavar ju sina namn som de vill på Fejan. Bäst är att avvakta tills vi har mer information.
Dessutom behöver det inte vara nån förälder inblandad.
Citera
2020-01-31, 11:54
Medlem
Citat:
Ja, var uppe och kollade på dörren
Citera
2020-01-31, 11:54
Medlem
Citat:

Var hittade du det? L*mbert jag tittat på verkar ha pojkar, finns en bild med två pojkar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in