2020-01-30, 15:46
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av obscenitet
Jaha så det var judarna som startade kriget och inte Tysklands invasioner och senare Englands krigsförklaring 1939 på grund av detta.
Mitt inlägg hänvisade till bombningar. Eftersom du är intresserad av WW2 så antar jag att du vet var massiva bombmattor släpptes över civila av Tyskland? Ditt försök att få mig till jude är irrelevant och bara ett sätt att ösa hat.

Judarna förklarade krig mot Tyskland och Tyska folket redan 1933, så ja.. Tyskarna hade ALL rätt att sätta fiender och oönskade invånare i fångenskap.

Tycker du det är bra att Judar styr över alla vita nationer p.g.a det som hände dem i WW2? Om, ja.. varför?
Citera
2020-01-30, 15:50
Medlem
obscenitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Talespin
Det är just varför jag går efter vad som är mest logiskt.

Är det logiskt att tyskarna helt plötsligt började att utrota en massa judar när judarna hade följande i Auschwitz:

Pool, fotbollsplan, teater, biograf, orkester, postkontor etc. Dessutom så hade Auschwitz en fotbollscup 1944 enligt judarna själva, så när exakt blev alla "förintade"?

Att tyskarna var med och spelade gör det hela ännu mer bisarrt. Att gå från att spela fotboll och ha kul med judarna till att bestialiskt utrota dem på löpande går helt enkelt inte ihop i mitt huvud. Det är helt omöjligt att tro på ett sådant scenario.

Pool , bordeller och fotbollsplan kan förklaras ungefär med samma förklaring som nedan.
Bordellen är ju redan klarlagt något som inte judar fick besöka! Främst pga raslagar men även pågrund av deras låga status som fångar. Övrigt är myter eller lyx som skulle göra de som tjänstgjorde nöjda samt en del fångar som inte var judar utan skötte sig exemplariskt som medhjälpare. Lägret var stort och för att få ihop logistiken, hålla uppe moralen behövde man tänka strategiskt såklart

They argue that the presence of a swimming pool, with three diving boards, shows that the camp was really a rather benign place, and therefore could not have been a center of extermination. They ignore that the swimming pool was built as a water reservoir for the purpose of firefighting (there were no hydrants in the camp), that the diving boards were added later, and that the pool was only accessible to SS men and certain privileged Aryan prisoners employed as inmate-funcionaries in the camp. The presence of the swimming pool does not say anything about the conditions for Jewish inmates in Auschwitz, and does not challenge the existence of an extermination program with its proper facilities in Auschwitz II.
Citera
2020-01-30, 15:56
Medlem
obscenitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daniel501
Judarna förklarade krig mot Tyskland och Tyska folket redan 1933, så ja.. Tyskarna hade ALL rätt att sätta fiender och oönskade invånare i fångenskap.

Tycker du det är bra att Judar styr över alla vita nationer p.g.a det som hände dem i WW2? Om, ja.. varför?
Jag anser inte att judar styr över alla nationer nej. Däremot har Israel betydelse som nyckelspelare i världspolitiken och jag är inte förtjust i all taktik som görs därifrån. Men jag har förstått att du tycker det. Jag ser större hot än judar och då syftar jag på totalitära stater som Kina, Ryssland,Iran mfl
Hotet från exempelvis den tekniska kapprustningen är enligt mig värre än judiska konspirationsteorier
Citera
2020-01-30, 16:04
Medlem
Daniel501s avatar
Citat:
Jag anser inte att judar styr över alla nationer nej. Däremot har Israel betydelse som nyckelspelare i världspolitiken och jag är inte förtjust i all taktik som görs därifrån. Men jag har förstått att du tycker det. Jag ser större hot än judar och då syftar jag på totalitära stater som Kina, Ryssland,Iran mfl
Hotet från exempelvis den tekniska kapprustningen är enligt mig värre än judiska konspirationsteorier

Okej men jag vet inga Ryssar eller Kineser som sprider HBTQP, invandring och feminism.. vet du några?

Vad har Kina och Ryssland gemensamt? Att de motsäger sig Amerikas hegemoni och deras roll som världspolis? Vem bestämmer över Amerikas utrikespolitik som Ryssland och Kina inte gillar?

Vem la precis fram en fredsplan om Israel-Palestina som innebär att Israel de facto får bosätta sig på Palestinsk mark? Vem är USAs främsta allierad?

https://www.youtube.com/watch?v=53x_zrkJwDs&feature=emb_title

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=XC_XYq3oQUQ&feature=emb_ti tle

https://www.bitchute.com/video/MtRpK4cO9SA4/

https://uploads.disquscdn.com/images/e06c821fedaa4c44653ef4d6b277faca189ef7144cbc93c669 417c73ab162638.jpg

Den enda "icke-Amerikanska" politikern som någonsin har hållit ett tal till den Amerikanska kongressen är ingen annan än Bibi Nethanyahu.. vem tror du egentligen styr i Amerika?

https://www.youtube.com/watch?v=0KMVhb57RqI

Tror du allt detta hade varit möjligt om Judarna inte blivit systematiskt gasade x 6 miljoner gånger i Förintelsen AB?
Senast redigerad av Daniel501 2020-01-30 kl. 16:56.
Citera
2020-01-30, 16:18
Medlem
Talespins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Normalsaltatsocker
Jag har till skillnad från dig träffat och pratat med tyskar krigveteraner

Sådana från Hollywoodfilmer räknas inte.

Citat:
Pool , bordeller och fotbollsplan kan förklaras ungefär med samma förklaring som nedan.
Bordellen är ju redan klarlagt något som inte judar fick besöka! Främst pga raslagar men även pågrund av deras låga status som fångar. Övrigt är myter eller lyx som skulle göra de som tjänstgjorde nöjda samt en del fångar som inte var judar utan skötte sig exemplariskt som medhjälpare. Lägret var stort och för att få ihop logistiken, hålla uppe moralen behövde man tänka strategiskt såklart

They argue that the presence of a swimming pool, with three diving boards, shows that the camp was really a rather benign place, and therefore could not have been a center of extermination. They ignore that the swimming pool was built as a water reservoir for the purpose of firefighting (there were no hydrants in the camp), that the diving boards were added later, and that the pool was only accessible to SS men and certain privileged Aryan prisoners employed as inmate-funcionaries in the camp. The presence of the swimming pool does not say anything about the conditions for Jewish inmates in Auschwitz, and does not challenge the existence of an extermination program with its proper facilities in Auschwitz II.

Men hur förklarar du att judarna spelade fotboll och hade kul med SS-männen då?

De säger ju själva att de spelade fotboll med SS-män 1944. Det finns ju videobevis på det i tråden.
Citera
2020-01-30, 16:26
Medlem
Detekarvissts avatar
Citat:
Hittade nu, Tobias Bratt. Verkligen opartisk snubbe som undersöker utan agenda

Men du menar att de som propagerar för det officiella förintelsenarrativet skulle vara opartiska och sakna agenda?
Citera
2020-01-30, 16:49
Medlem
Tanuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pollenper
Varför ljuger du om att inte få framföra kritik över forskningen om förintelsen.
Lägg fram seriösa argument så lyssnar forskningen, men det kräver ju en del av dig.
Att du inte får stå på torget i Tyskland och förneka förintelsen är en annan sak.
Kom med fakta.

Att använda orden forskning och förintelse i samma mening är ett riktigt klavertramp.

Forskning handlar om att sätta upp det rimligaste scenariot för att sedan hitta allt man kan som motsäger tesen. Håller ursprungliga antagandet så kan det sedan ur akademisk synvinkel anses gällande.

Förintelsen däremot handlar om att sätta upp det orimligaste scenariot och sedan förbjuda all form av kritik och ifrågasättande.

Förintelsen innehåller alltför mycket orimligheter och allt för lite rimligheter för att kunna tas på allvar.

Att de påstådda offren som en liten bonus blev av med anklagelsen om verklig förintelse i Sovjetunionen, kunde plundra den tyska nationen och fick stjäla ett land av det semitiska folkslaget palestinierna, gör historien än mer otrolig. Maskirovkan är fulländad.
Citera
2020-01-30, 16:56
Medlem
Citat:

De säger ju själva att de spelade fotboll med SS-män 1944. Det finns ju videobevis på det i tråden.

Att det fanns judar som spelade fotboll med SS-män motbevisar inte förintelsen.

Frågan är: enligt tyskarna själv och enligt de dokument som finns och de undersökningar man gjort, skickades runt en miljon personer till Auschwitz. Vad hände med dessa? Dog de i tyfus allihop?
Citera
2020-01-30, 17:00
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detekarvisst
Fast det stämmer ju inte alls. Bland revisionister finns en uppsjö av akademiskt skolade inom olika områden. Som historia, kemi och fysik. Och de har tveklöst använt sig av beprövad vetenskaplig metodik när de har undersökt olika aspekter av förintelsenarrativet. Problemet är ju att det rent vetenskapligt inte går att bevisa att något inte har hänt.
Skicka några namn på vetenskaliga revisionister.
Citera
2020-01-30, 17:05
Medlem
obscenitets avatar
Citat:

Om det hände att de spelade fotboll så berodde det troligen på något eller flera av detta:
För att höja moralen hos tjänstgörande soldater
För att det kroppsliga idealet inom nazismen var god fysik och därför var det viktigt att soldater sysselsatte sig med fysiska aktiviteter (där fotboll är passande).
Strategiskt drag för att motivera fångar till att sköta sig för att få belöningar. Samt för att lugna massorna sas

Att det skulle vara för att sysselsätta fångar och göra dem glada är ologiskt
Citera
2020-01-30, 17:08
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eyecreate
Jag tror att de flesta är överens om att människor dog i dessa arbetsläger. Även revisionister.
Problemet Tyskland stog inför var att efter att ha byggt upp en blomstrande ekonomi efter det totala förfallet efter WW1 så motarbetades Tyskland som nation och ekonomi inifrån av kulten som vi är vana att kalla judar, zionismen är nog ett korrrektare namn.
Teorierna är många men eftersom denna kult/sekt som lever och frodas än idag (de äger och styr våra medier exempelvis) så kan man kanske tänka sig att det naturliga draget för att stävja denna mörka kraft som vägrar ge sig till känna helt enkelt var att deportera dem till arbetsläger och således förhindra dem att ställa till mer oreda.
Vi lever idag med samma dilemma, judar styr världen och vad vi ska tänka och tycka genom sina finurliga sätt, utan att vi kan stoppa dem. Hitler såg kanske den mest effektiva lösningen på problemet?

Det finns ett gammalt citat som stämmer lika bra då som nu,
"the greatest trick the devil ever pulled was that he doesnt exist"

Om det besvarar dina funderingar vet jag inte, och alla judar i världen är inte onda,
Däremot är samtliga världens problem, krig, folkutbyten och medial hjärntvätt tack vare "judar" än idag.
Hur skulle du lösa det problemet om du blev kung över världen?
Homosexuella, romer, jehovas vittnen och opposition, dödades också.

Varför satt de i lägren?
Citera
2020-01-30, 17:57
Medlem
Holocaust Remembrance Day: because you never get reminded of the Holocaust the other 364 days of the year.

But just in case for a brief moment, you may have forgotten about the six million.....l

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7900713/The-days-hell-Survivors-account-final-hours-Auschwitz-Birkenau.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in