Citat:
Ursprungligen postat av
obscenitet
Du har dubblat antal döda förresten och räknar du ryssar som européer? Eftersom de hade störst förluster. Du får gärna hedra samtliga de döda eller bara de europeiska. Jag hedrar ofta i tanken de engelska soldater som med stort mod osv gjorde stor skillnad och mina släktingar som fick utstå tyskarnas bomber och död.
Bara Ryssland förlorade över 60 miljoner av sina etniskt vita Ryssar, Tyskland förlorade 21 miljoner, då har vi inte kommit till resten av de Kristna länderna som förlorade miljontals vita.. varför? För att onda Hitler påstods använda sig av maskiner som runkade av Judar till döds? Satte Judar i burar med en björn som slaktade Judar och en örn som rensade samma Judars ben av resterna? Tvingade små Judebarn att rymma från dödsläger för att gömma sig i varglyor och äta vargspya för att överleva? Eller hemskheter som att mörda Judar med elektriska golv eller köra berg och dalbana med Judar till sin död? Ja.. dessa är vittnesmål från Förintelsen AB.
Klassikern är ju Elie "Nazistjägaren" Wiesels påstådda förflyttning _MELLAN_ dödsläger, vem fan lägger ner energi och resurser på att förflytta folk som ändå ska dö?????? Och sen hans påstådda _dödsmarch_.. som ingen dog av? Förrutom Anne Frank, nej just det, hon dog ju av tyfus efter att ha besökt hela 3 _dödsläger_. EDIT: Ska tilläggas att självaste Elie "Nazistjägaren" Wiesel hade chansen att rymma till Sovjeterna och bli frå från dödsknarkarnazisterna men valde självmant att följa med dessa onda dödsknarkarnazister på en dödsmarch, Stockholm Syndrom much?
När det gäller att döda fiende soldater så låg Tyskarna i top, men när fienden inte kunde skjuta tillbaka.. var det moralen hos Tyskarna som gjorde att de misslyckades med att ta kål på alla dessa vittnen?
Inom våra dödsknarkarnazister kretsar så brukar vi hävda att Judens modus operandi är att vända folk mot folk (WW2 är ju ett klockrent exempel på det f.ö) och jag tror att Juden planterar dessa obskyra, bisarra WW2 historier för att vända oss dödsknarkarnazister emot våra egna.. men sen när jag ser dessa latterliga dokumentärer på Hitler Discovery Channel osv så är det 99/100 gånger Judar som sitter och predikar dessa sjuka och väldigt Judiskt präglade vittnesmål (Angel of Death försökte byta ögonfärg genom att spruta in färg i våra iris) ??????
Är du Jude?