Citat:
Ursprungligen postat av
enhalvboj
Ja, precis. Sinnessvaga, frihetshatande moralister med psykopatiska drag som hittar "fel" hos andra som inte ens påverkar dem själva. Man förstår ju också varför de allra flesta på jorden avskyr och ser ner på sådan idioter som IS-Krigare och dig själv. Hur skadad måste man inte vara som människa för att kunna störa sig så mycket på andras livsval och gå runt och hata dagarna i ända?
Lugna ner dig några hekton, sköt dig själv och skit i om andra vill leva sina liv på ett annat sätt vad du vill, så blir världen en bättre plats.

Ge dina medmänniskor lite jävla Liebesraum...
Sverige invaderas, kommunistiska folkförrädare i riksdagen håller på att totalförstöra landet, kvinnor och ungdomar blir våldtagna, misshandlade och bestulna.
Vad gör männen? De går på pedikyr och tänker "klimatsmart". Vad fan är det som pågår i det här landet? Har folk totalt tappat det?
"Skit i andra"; nej, jag är förbannat trött på att alla skiter i varandra hela tiden. Det viktigaste vi har är vårt eget folk. Och då måste man börja samtala med varandra. Man måste bry sig, det är vår skyldighet som medborgare, som svenskar. Att vi talar ut när vi ser något som är så uppenbart fel i landet att vi bokstavligen talat håller på att förlora greppet om oss själva och vårt land. En äkta man bryr sig. Han säger ifrån. Han skiter inte i andra. Jävla fjolla, fattar du inte att muslimerna skrattar åt oss? Hela världen skrattar åt oss? Har ni "män" ingen skam i kroppen! Det är dags att vi rycker upp oss!
Citat:
Ursprungligen postat av
NovaOculus
Jag vill bara berika mig själv, leva i frid och njuta av livet, är det fel?
Berika dig själv med vad? IS-krigare? Islamism? Multikultur? Prideparader? Leva i frid? Livet är ingen frid. I döden finner du frid. Inte här. Du har blandat ihop begreppen. Du är så borttrallad att du inte ens förstår vad liv innebär.
Citat:
Ursprungligen postat av
Slacker-
Låter som metrosexuella killar, det är inget fel med det.
"Meterosexuell"? Nu får ni väl fan ta och ge er. Jag skäms å dina vägnar. Riktigt pinsamt. Fy fan vad jag skäms av att läsa era inlägg. De är så patetiska att jag instinktivt vill sticka ut ögonen på mig själv.