Citat:
Ursprungligen postat av
Hanbak
...
Naturligtvis är förintelsen sann oavsett om det är 4 eller 6 miljoner. Ni blundar ju bara för alla bevisen. Ingen mening att nämna några med andra ord. Förintelsen är ju väl dokumenterad.
Svårt att förstå alla ni nassars hat mot omvärlden och egna landet. Vore ju lätt att säga att ni är psykopater men känns som att det behöver förklaras mer.
Och där drar du alla som är intresserade av historiska fakta eller lögner över en kam, vi är psykopater eller nazister. Väldrillat men själv skiter jag i vad ni kallar varandra och det är tjusningen med flashback, anonymiteten.
För mig är det fascinerande läsning och jag är varken nazist, psykopat, rasist, antisemit eller kvinnofientlig även om det ibland kan uppfattas så beroende på vilket humör man är på.
Jag tyckte uppgiften om sternligan var intressant, likaså tidningsartiklarna från 1915-1938 om 6,000,000 judar. Även Tanus långa inlägg om ryska revolutionen var spännande fast det kommer att kräva en del kontroll av fakta innan jag sväljer det. Man har hört det förut men denna gång ska jag ta en titt på det hela.
Du sväljer bara det du ska svälja enligt vad dagens historia förtäljer och ifrågarsätter inget även om du vet att det är dom som vunnit krigen som skriver historien. Historien är också berättad av företag inom media och underhållningsbranschen som domineras av just judar här i väst. Att också judar är överepresenterade inom bankväsendet förstärker bilden att något skummt finns i allt detta.
Jag förnekar inte att många judar dog under andra världkriget, jag förnekar inte heller att kroppar eldades upp, kremerades. Gas användes troligen också men knappast i industriell skala för det är bara att låsa in en massa människor så dör dom av allt möjligt, framför allt om "vänner" bombar sönder infrastruktur. Gas användes troligen då utbrott av sjukdommar riskerade tyska soldater liv, men vem vet, kanske för nöjes skull också som en del påstår. Man kan dock ta en funderare över antalet och varför det kallas "förintelsen" då judar fortfarande finns kvar och frodas som aldrig förr. Lidandet och mördandet i Sovjetunionen glöms bort, folkmordet i Rwanda där 800 000 dödades helt utan gas och så många andra folkmord, inklusive judarnas egna då dom erövrade sitt förlovade land en gång i tiden (eller rättare sagt, många gånger). Nu är det palestiniernas tur att landsfördrivas (som tur är ingen utrotning denna gång). 1948 kan det ha bott mellan 700 000 och 900 000 araber i de områden som senare kom att utgöra Israel och efter kriget bara 160 000 kvar, resten i läger eller på flykt. Man kan ju suga på detta en stund och då jämföra med nazisternas första försök att landsförvisa judar från Europa. Ingen ville ha så många och det gick som det gick. Troligen är det detta dåliga samvete från övriga världen som gjort det så lätt att etablera förintelsen som varumärke för judarna.
Allt är forfarande grymt men det var inte bara judar som drabbades av alla grymheter under detta andra världskrig och föregående. Straffen för att förneka denna "förintelse" bara ökar med åren och man undrar varför. Människor förnekar eller ignorerar allt möjligt annat som tex. klimatförändringar eller darwinism. Är det inte bäst att gå vidare och låta Tyskarna och andra slippa detta plågsamma ansvar dom inte längre förtjänar. Straffet ska tydligen vara evigt enligt judarna och det är väl inte konstigt att det ser ut som det gör i mellanöstern då förlåtelse inte finns på kartan. Nu pysslar ju judarna och Israel med en hel del man kan ifrågasätta och då passar väl denna förintelsehistoria fortfarande bra. Man ska helt enkelt inte utan påföljd kritisera Israel. Att fortfarande hålla på med detta gråtande och utan att gräva i fakta är märkligt. Nu är väl det för sent i många fall då vittnen för och emot redan är döda, framför allt dom som hade en annan historia att berätta. Folkmord kommer tyvärr att ske i framtiden med och nu finns det många fler metoder. Judarna försöker förhindra att dom drabbas igen men bryr sig lite om andra och att skapa en bättre värld där hat inte frodas.