2020-01-27, 11:38
Medlem
fattar inte varför idates inte fungerar på min laptop utan bara min stationära??? någon som har varit med om liknande?
2020-01-27, 11:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaoznazz3
fattar inte varför idates inte fungerar på min laptop utan bara min stationära??? någon som har varit med om liknande?

Kolla url. Ta bort /login på slutet.
2020-01-27, 16:33
Medlem
Jobba-H, vill endast väl och att du som operatör skall bli en vass medarbetare, för att kunna ge dig en gyllene framtid, inom företaget.

Jobba-H erbjuder feta bonusar, per vecka, också.
2020-01-27, 16:42
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capitanogaliano86
Jobba-H, vill endast väl och att du som operatör skall bli en vass medarbetare, för att kunna ge dig en gyllene framtid, inom företaget.

Jobba-H erbjuder feta bonusar, per vecka, också.

Vill man ha vassa medarbetare så bjuder man inte bara på negativ feedback, utan man väljer även att lyfta sina medarbetare!
2020-01-27, 17:16
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IvrigVarghona
Vill man ha vassa medarbetare så bjuder man inte bara på negativ feedback, utan man väljer även att lyfta sina medarbetare!
JH är en liten sån besservisser vill visa makt sedan dom som sitter där som gnäller
är i regel dom som fått förtroende av att arbeta där innan
Många är ganska vassa ger mest kritik inget wow kanon bra arbetat
men så är det på massa arbetsplatser man ska jobba hålla käft och bara flyta med
Gör bara det bästa av allt och säg ok tack bra ok tack igen bara glid med
2020-01-27, 17:27
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian66
JH är en liten sån besservisser vill visa makt sedan dom som sitter där som gnäller
är i regel dom som fått förtroende av att arbeta där innan
Många är ganska vassa ger mest kritik inget wow kanon bra arbetat
men så är det på massa arbetsplatser man ska jobba hålla käft och bara flyta med
Gör bara det bästa av allt och säg ok tack bra ok tack igen bara glid med

Ja, jag håller fullständigt med, men samtidigt ska du inte begära att jag ska göra ett gratisjobb och skicka med screens på folk som loggar fel, skriver helt irrelevanta saker eller till och med skriver något man inte ska skriva om. Jag tänker inte göra ett sådant gratisjobb och det bara som tack ska klagas tillbaka. Har man bra chefer/coacher, vill man per automatik ge något tillbaka!
2020-01-27, 17:34
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ja, jag håller fullständigt med, men samtidigt ska du inte begära att jag ska göra ett gratisjobb och skicka med screens på folk som loggar fel, skriver helt irrelevanta saker eller till och med skriver något man inte ska skriva om. Jag tänker inte göra ett sådant gratisjobb och det bara som tack ska klagas tillbaka. Har man bra chefer/coacher, vill man per automatik ge något tillbaka!
Coacherna ser er bara som idioter gör ert arbete håll käften passar det inte så hittar vi ändå nya
det är liksom deras policy.
det är ju liksom den policyn och stuket som gäller
JH för mig är rena skämtet hellre CW där är det som det är inte samma tuggande
2020-01-27, 17:41
Medlem
Citat:

Jaha, trodde dem gav både ris och ros för att få bra agenter. Tur jag valde CW
2020-01-27, 17:46
Medlem
Citat:

Har aldrig haft problem med coacherna. Så länge man sköter sig så är det ju ingen fara. Man får ju feedback, klart dom blir lack om man inte förbättrar sig. Är sjukt less på operatörer som inte loggar och skriver skitmess. Rapporterar varenda en.
2020-01-27, 18:17
Medlem
sebastian66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jannos1992
Har aldrig haft problem med coacherna. Så länge man sköter sig så är det ju ingen fara. Man får ju feedback, klart dom blir lack om man inte förbättrar sig. Är sjukt less på operatörer som inte loggar och skriver skitmess. Rapporterar varenda en.
Du vet om att det finns känsliga coachher som tror dom är bättre än alla andra.
Guds gåva till JH.Sedan att rapportera alla då blir du ju snabbt deras favorit och sitter kanske som coach framöver.Det är därför man blir kallad för slynor och folk gnäller på coacher
2020-01-27, 18:25
Medlem
Skulle aldrig falla mig in, att anmäla en annan agent.
2020-01-27, 18:33
Medlem
IvrigVarghonas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Capitanogaliano86
Skulle aldrig falla mig in, att anmäla en annan agent.

+1 Tänker inte slösa min tid på det!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in