Citat:
Ursprungligen postat av
Kefalonia
Bra tips!
Skulle precis skriva att jag saknar Estrellas paprikachips. Får bli ett inköp där nästa gång det är dags för ett sådant inköp.
Estrellas grillchips var mer smakrika förr.
Vet inte vad det kommer sig, men recepten ändras väl över tid.
Estrellas grillchips har alltid, på en skala 0-100, smakat 0! Helt smaklösa, totalt noll. Och jag är född på 60-talet. De har alltid varit riktiga skitchips. Min nostalgi, vad gäller chips, finns inte. Och ändå älskar jag chips!!!