2020-01-26, 12:11
Medlem
Finns inget bättre än en halvslirig brud uppstassad i nylon och höfthållare tajt kjol med slitz, slirandes på kullerstenarna i gamla stan! Ni brudar / kvinnor som inte gillar det är bara skittråkiga!
Citera
2020-01-26, 12:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Smaken är ju som baken

Men jag upplever att nätstrumpor/nätstrumbyxor hade sin storhetstid i mitten på 80-talet, så är man extra förtjust i just nätmodellen skulle man kunna vara född på 70-talet, eller så har man fått tycke för just dom bara?

Jag tycker personligen att "äkta" nylonstrumpor med söm mitt bak är snyggast, men dom är svåra att få tag i nu, då det sällan är nylon utan något modernare material.
Nä men 60-70 talet
Citera
2020-01-26, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aanal1
Nä men 60-70 talet
Håller med nät går fetbort äkta nylon med söm gäller. Finns så mycket snyggt ett tips är att gå in på livejasmin och kolla och få lite inspiration!/
Senast redigerad av Monday1 2020-01-26 kl. 13:31.
Citera
2020-01-26, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sereena
För att det är opraktiskt, obekvämt, onödigt och jäkligt dyrt i längden då dom är dyra och går sönder ganska lätt.

Det är dessutom tämligen fult.

Går sönder lätt om man är klumpig kanske ja.. tycker dom är otroligt snygga och det känns inte ens att man har dem på sig
Citera
2020-01-26, 13:09
Medlem
rikastistorstans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grollaren
Ja herregud det har jag inte tänkt på.
Det är ju klart att jag borde ha högklackat och nätstrumpor på mig varje dag, då mitt enda mål här i livet är att vara ett runkobjekt åt kåta män.
Det finns ju inget viktigare faktiskt, när man tänker efter, än att se sexig ut.
Det är ju hela anledningen till att jag föddes faktiskt.

Jag har ju heller inte tänkt på hur lätt det kommer att bli att ge tyngd åt min kunskap i ekonomi, om jag kommer till anställningsintervjun klädd som en prostituerad från Polen?
Jag har inte skänkt en tanke åt att männen jag ska jobba åt faktiskt behöver nåt att titta på.

Dumma mej.

Okej, vi förlåter dig nu när du gjort avbön. Se till att ta tag i det nu bara.
Citera
2020-01-26, 14:50
Medlem
hippilis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Förstår inte det. Ni vet ju att alla killar gillar det och det passar till allt. Nätstrumpor, antingen i form av stayups eller strumpbyxor.
Herregud, det är väl bara att ha det! Vad är problemet?

(Smygtransor och snusförnuftiga betahannar behöver inte svara.)
Njaee alla gillar inte det. Bättre utan.
Citera
2020-01-26, 16:45
Medlem
RedZoneBerserks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monday1
Finns inget bättre än en halvslirig brud uppstassad i nylon och höfthållare tajt kjol med slitz, slirandes på kullerstenarna i gamla stan! Ni brudar / kvinnor som inte gillar det är bara skittråkiga!

Ja, jättesexigt att vackla omkring som en nyfödd kalv.
Varför skulle man vilja ha något på sig för att "pleasa" allmänheten?
Citera
2020-01-26, 16:52
Medlem
För att det är fult.
Citera
2020-01-26, 17:59
Medlem
SvartChilis avatar
Det är inte bekvämt och inte snyggt. Varför har inte du på dig slips var du än är? Det är ju så manligt?
Citera
2020-01-26, 18:02
Medlem
Sereenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lilly2001
Går sönder lätt om man är klumpig kanske ja.. tycker dom är otroligt snygga och det känns inte ens att man har dem på sig

Dom tål inte mycket nej, ofta så är friktionen mot tex skor/golv nog för att dom ska pajja.

Är inte snyggt att springa omkring med ben som ser ut som som att man försöker härma en jäkla kassler.

Har man turen att hitta en storlek som passar exakt så är dom okej, annars är dom skitobekväma.
Citera
2020-01-26, 18:27
Medlem
paggans avatar
Var på ett affärsmöte en gång när en attraktiv dam i sällskapet hade kavaj och knälång kjol. När hon satte sig ner drogs kjolen upp något och såg då att hon hade svarta stay-ups. Just då funderade jag på om detta var ett vanligt fenomen men fick sen klarhet i att det är ganska ovanligt.

Det satte sig på minnet dock.
Citera
2020-01-26, 18:45
Medlem
Necropoliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogna-Meloner
Jag har förlorat kunder för att jag vägrar strumpbyxor. Och det må vara hänt.

Blir man lite nyfiken vad du jobbar med

Citat:
Ursprungligen postat av paggan
Var på ett affärsmöte en gång när en attraktiv dam i sällskapet hade kavaj och knälång kjol. När hon satte sig ner drogs kjolen upp något och såg då att hon hade svarta stay-ups. Just då funderade jag på om detta var ett vanligt fenomen men fick sen klarhet i att det är ganska ovanligt.

Det satte sig på minnet dock.

sjukt bra story!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in