2020-01-26, 06:17
Medlem
Okej. Har väl dragit iväg ca 500 meddelanden nu på 3 dagar, men det är fördelat på många timmar. Mycket fler timmar än vad jag känner kanske behövs. Jag skriver ca 200 tecken per meddelande, loggar precis allt, dubbelkollar osv. Jag vill inte göra ett enda fel, ifall dom får för sig att kicka mig. Jag undrar hur ni anser, eller hur mycket det verkligen betyder att ha så mycket text i ett meddelande? Håller coacherna koll på precis allt man skriver tex? Vad kan man göra för att bli ännu mer effektiv? Jag skriver väldigt snabbt, så den biten är inte problemet.
2020-01-26, 06:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jonaseriking
Gurka111. Kan jag på nåt sätt komma i kontakt med dig? Skulle behöva fråga lite saker om jobba-hemifrån. Har precis börjat där. Kan ej skriva privata meddelanden då min användare är ny här.

Fråga i tråden, finns inga hemligheter. Och det är inget avancerat detta. Skriv 150 tecken, ha med en fråga. Beröm gråhåriga lille gubbkuken, och vänta på löningsdag. Gör inte en höna av en fjäder.
2020-01-26, 06:20
Medlem
Okej. Kvaliten är mindre viktigt i meddelanden överlag? Så länge gubbarna har något som dom kan svara på och bli kåta utav? Coacherna är inte så petiga med att det ska va perfekta meddelanden?
2020-01-26, 06:22
Medlem
Citat:
Okej. Kvaliten är mindre viktigt i meddelanden överlag? Så länge gubbarna har något som dom kan svara på och bli kåta utav? Coacherna är inte så petiga med att det ska va perfekta meddelanden?

Ja att du följer riktlinjerna är viktigt, i övrigt förstår jag inte varför du oroar dig? Det är lite som att stå i kassan på ICA, när du sagt "hej" och blippat alla varor och tagit betalt känner du att du måste sjunga en sång och ge kunden en kindpuss också?
2020-01-26, 06:24
Medlem
Jag har läst igenom den här tråden ett par gånger nu, och det är återkommande att folk har fått varningar/kicken på märkliga grunder enligt dem själva. Då det här jobbet är rätt viktigt för mig, och jag känner att det passar mig bra, så vill jag bara känna mig säker på saker.
2020-01-26, 06:29
Medlem
Citat:
Jag har läst igenom den här tråden ett par gånger nu, och det är återkommande att folk har fått varningar/kicken på märkliga grunder enligt dem själva. Då det här jobbet är rätt viktigt för mig, och jag känner att det passar mig bra, så vill jag bara känna mig säker på saker.

Kan inte minnas att jag läst att någon fått sparken. Du får inte sparken om du missar ett kommatecken eller att logga nåt enstaka. Marginalen för misstag är rätt bred, det måste den vara, blir ineffektivt att sparka folk och ta in nya hela tiden och träna upp. Invänta din första feedback, utgå ifrån den. Får du en varning för något så vet du vad du ska tänka extra mycket på. Återigen brorsan gör inte en höna av en gubbkuk, förlåt, fjäder.
2020-01-26, 06:41
Medlem
Citat:
Jonas min lilla prins, Ett tips är att kommentera gubbarnas snoppar så får du + från coacherna
2020-01-26, 07:00
Medlem
Okej. Vilken dag är det lön hos JH?
2020-01-26, 07:18
Medlem
Citat:
Okej. Vilken dag är det lön hos JH?

Du får din lönespec på tisdag. Pengarna brukar vara hos Payoneer på onsdag eller torsdag, sen olika tid när du får pengar på ditt bankkonto (om du för över dit från Payoneer), ofta på fredag eller måndag veckan efter).
2020-01-26, 07:58
Medlem
Sen glöm inte att ha kul också! Vi är flera här i tråden som lever för detta. Tänk dig känslan när du öppnar Aladdin asken och tar en, sen en till , och en till och en till! Så är det för mig med små gråhåriga, Sebbe och Capitan vet vad jag pratar om. Sen har vi Ortengrabb som tagit det ett steg längre, den killen behöver hjälp, typ avgiftning.
2020-01-26, 08:18
Medlem
Klart, jag tar det seriöst. Haha, ja jag kan tänka mig att det blir till en viss besatthet hos vissa, kommer nog kunna inkludera mig själv där.
2020-01-26, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ictura
Du får din lönespec på tisdag. Pengarna brukar vara hos Payoneer på onsdag eller torsdag, sen olika tid när du får pengar på ditt bankkonto (om du för över dit från Payoneer), ofta på fredag eller måndag veckan efter).
Så allt nollställs på ens statistisk på måndag då eller?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in