2020-01-24, 19:33
Medlem
SvartaVargens avatar
Många hsr storhetsvansinne

Storlek har självklart betydelse. Men den behöver inte vara enorm för det. Därför är kanske en för liten penis inte roligt för damerna.

Sen finns det såklart kvinnor som vill ha enorma, vissa gillar normala. Allt är relevant.

Många här har nog komplex och kollar porrfilmer sär skådisarna har 22cm. Det äe löjligt.

Ha självförtroende och var nöjda med hur ni ör skapta så kommer ni få ligga.
Citera
2020-01-24, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FakYuToo
Surfade på internet angående storlek och hittade detta inlägg, som jag absolut tror på och bara förstärker verkligheten att storlek visst spelar roll och att afrikaner har lättare än andra män att få kvinnor pga stigmat om deras stora ballar...som ofta stämmer pga deras genomsnitt jämfört med andra män.
Kan du visa till en enda vetenskaplig studie som visar att negrer har större ballar än vita?

Det är gjort ofantligt många studier på kukar upp igenom historien, av alla möjliga skäl, men inte en enda jag har sett som tillsäger att genomsnittet är högra i afrikanska länder. Och då har jag faktiskt letat ordentligt efter det.
Citera
2020-01-24, 23:00
Medlem
Citat:
Så, hade jag också haft minst 19-20 cm så hade jag lätt skaffat hundratals damer att ligga med. LÄTT!!! Varför? Pga ett då ökat självförtroende, mitt mod och charm hade ökat väsentligt.
Jag har inte så mycket tro på det. Min 20 cm långa (och grova) kuk har aldrig gett mig något väsentligt övertag på raggarfronten. Mitt ansikte - ja. Men kuken är rätt värdelös innan det är dags för att hoppa i halmen. Folk kan inte se på dig att du har en stor kuk, och om man inte är bra till att tala för sig från början, är det inte många damer som kommer få se den alls.
Citera
2020-01-25, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvartaVargen
Pingkong. Har du wickr eller annat? En brud bad mig fråga som läat ditt inlägg . Du kan ej nås via pm

Man måste tydligen ha skrivit min. 50 inlägg för att kunna skicka pm... vet inte hur vi ska komma i kontakt
Citera
2020-01-25, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0rrb4gg
Kan du visa till en enda vetenskaplig studie som visar att negrer har större ballar än vita?

Det är gjort ofantligt många studier på kukar upp igenom historien, av alla möjliga skäl, men inte en enda jag har sett som tillsäger att genomsnittet är högra i afrikanska länder. Och då har jag faktiskt letat ordentligt efter det.

Jag har googlat, inget annat. Jag tror på de läkarstudier som utförts.

Utan att ens titta på sk undersökningar, skulle jag ändå utgå ifrån det då männen behöver extra utrymme pga deras damers ofta stora rumpor. Det finns en logik bakom naturen.
Citera
2020-01-25, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N0rrb4gg
Jag har inte så mycket tro på det. Min 20 cm långa (och grova) kuk har aldrig gett mig något väsentligt övertag på raggarfronten. Mitt ansikte - ja. Men kuken är rätt värdelös innan det är dags för att hoppa i halmen. Folk kan inte se på dig att du har en stor kuk, och om man inte är bra till att tala för sig från början, är det inte många damer som kommer få se den alls.

Då har du själv inte förtroendet eller sexdriften nog att uppsöka damer.

Man kan också vara envis. Har en lillebror som får nobben 9/10 gånger, men hans sexdrift är alltid på högvarv, så han än så länge legat med över 400 kvinnor. Han är knäpp. Han säger att om han får ligga på en månad, så kan han lika gärna bli munk eller begå självmord och om han satt i fängelse så skulle hans sexdrift tvinga han att sätta på killar. Heeeh! Bögigt! Han har inte mycket större än medel. Storlek har ingen betydelse? Varför har han då bara vågat vara med en aftikan htav ca 400 ligg? Han skäms, även om han ej erkänner, för han råkade vid ett tillfälle avslöja att en negress påpekade att storleken ej var nog.

Enligt läkare har han hög nivå av testosteron.
Senast redigerad av FakYuToo 2020-01-25 kl. 13:07.
Citera
2020-01-25, 13:03
Medlem
Citat:
Många hsr storhetsvansinne

Storlek har självklart betydelse. Men den behöver inte vara enorm för det. Därför är kanske en för liten penis inte roligt för damerna.

Sen finns det såklart kvinnor som vill ha enorma, vissa gillar normala. Allt är relevant.

Många här har nog komplex och kollar porrfilmer sär skådisarna har 22cm. Det äe löjligt.

Ha självförtroende och var nöjda med hur ni ör skapta så kommer ni få ligga.

Stämmer tyvärr inte.

Har aldrig i media stött på att en vit man beklagar sig för att kvinnor betrsktar han som en sexleksak, vilket negrer gjort flera gånger och jag stöter på negrer ute som uppger att vita kvinnor vill ta hem dom hela tiden. Som en sexleksak.

Har aldrig hört negrer beklaga sig över att ej få ligg, men destovärre känner man till mångs fall där män från andra raser är ensamma och deprimerade, tvingas gifta sig utomlands eller i extremfall tom mörda pga hat och avundsjuka de sk Incels.
Senast redigerad av FakYuToo 2020-01-25 kl. 13:08.
Citera
2020-01-25, 16:31
Medlem
Citat:
Pingkong. Har du wickr eller annat? En brud bad mig fråga som läat ditt inlägg . Du kan ej nås via pm
Kan skaffa wickr, enda är väl hur jag ska urskilja dig från alla andra dårar här inne som ev. skickar medd o hävdar att de är du
Citera
2020-01-25, 19:31
Medlem
SvartaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pingkong
Kan skaffa wickr, enda är väl hur jag ska urskilja dig från alla andra dårar här inne som ev. skickar medd o hävdar att de är du

Skriv din wickr på privnote så får du kontakt med henne direkt
Citera
2020-01-25, 20:27
Medlem
Citat:
Skriv din wickr på privnote så får du kontakt med henne direkt

Ok känner mej extremt oteknisk o korkad.. men vad gör jag av länken?
Citera
2020-01-25, 21:27
Medlem
Citat:
Jag har googlat, inget annat. Jag tror på de läkarstudier som utförts.
Vilka läkarstudier? I alla studier jag har sett om penisstorlek i afrikanska länder, har medelmåttet legat i samma område som européer.

Citat:
Utan att ens titta på sk undersökningar, skulle jag ändå utgå ifrån det då männen behöver extra utrymme pga deras damers ofta stora rumpor. Det finns en logik bakom naturen.
Det hade gett mening, om det var så att man gjorde barn vid att knulla kvinnor i rumpan.

Här är en studie från Nigeria, var ämnet var precis denna hypotesen om att stora rumpor korrelerar med större penisar: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/17191423

Kortfattat: Bland 115 nigerianska män, med en medelålder på 40 år, var genomsnittlig penislängd 13,37 cm, med en spredning från 7,5 cm till 19,5 cm. Inte riktigt "BBC"-territorium, eller hur?
Citera
2020-01-25, 21:34
Medlem
Citat:
Då har du själv inte förtroendet eller sexdriften nog att uppsöka damer.
Känner ingen ångest för att prata med kvinnor, och har en rätt hög sexdrift, skulle jag säga. Men har aldrig haft som mål att ligga med så många kvinnor som möjligt. Jag klarar mig med en, om hon bara är rätt. Problemet är att jag tycker de flesta kvinnor är tråkiga, och de flesta kvinnor tycker jag är tråkig. Hjälper inte med självförtroende då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in