Citat:
Ursprungligen postat av
klyban
FRAMERS specifikt sade detta måste man göra impeachment på.
coh trumpen ahr svurits in att upprätthålla konstutionen OCH försvara den.
vi ser inegt av dom två i impeachment, för allt går ut på att förstöra den.
coh detta sade man för många månader sedan, ens innan vi hade nått.
Men helt plötsligt en dag så stod trumpen med en fusk lapp och svamla om jag har inte gjort någon quid pro quo.
Vilket var ovanligt malplacerat och stå skrika quid pro quo på gräsmattan utanför korruptione4ns näste VH.
Dock ser vi att man är rädd för granskas, och rätt lustigt inget har kommit fram tills nu som ädnrar det i impeachment.
Du verkar inte följt nått överhuvudtaget om impeachment och vad det är, du verkar helt clueless.
Och inte heller försöker du ta reda på fakta.
Inte speciellt vis om man vet Demokraterna vill göra en impeahment, och sen göra ett brott som FRAMERS specificerade i konstutionen.
Utan ens starta upp utredning om Bidens, för hade trumpen gjort detta, så hade han kunnat säga kolla jag startade upp en utredning.
Men inte ens idag har det skett, så allt är självförklarande om impeachment då FRAMERS har specificerat brotten man inte fick göra.
Menar om detta är ert försvar för trumpen, så har ni inte en enda sak som har betydelse för sak, vad FRAMERS säger är DEFINITIVT impeachment enligt konstitutionen.
Och du väljer prata om, allt annat än sak, det är så du berättar du redan vet om att trumpen är korrupt och inte tål en granskning som impeachment.
Ni har aldrig tänkt på hur lite ni pratar ämnet sakligt, elelr ens om impeachemt och relevans?
trumpen impeached forever
Framers of the constitution vände sig nog i sina gravar när de såg hur processen förlöpte i representanthuset.
Visionen var att var och en skulle få en rättvis process, men det kan man knappast likställt med vad upptågsmakarna Adam och Jerrold ägnat sig åt den senaste tiden.
Visst kan man med stöd av sin majoritet i representanthuset ta ett svagt case och driva en riksrättsprocess på, men då får man också finna sig i att man i slutänden kommer att stå med brallorna nere vid fotknölarna...
Och det är mycket sannolikt att då detta är över kommer strålkastarljuset riktas mot dem själva, och de brott som under Obama-administrationen tycks ha varit satt i system.
Vad ska vi göra då tycker Klyban?
Kan vara sant att jag inte följer impeachment lika minutiöst som dig, men jag tror att det är minst lika viktigt att stanna upp då och då och reflektera.
Ett tips i all välmening.