2020-01-23, 20:51
  #85
Medlem
magandtors avatar
Blir glad av att folk som röstat för degenererad mångkultur också får ta konsekvenserna av den. Vidriga sossesvin som vill förstöra för oss alla genom sin ofantliga dumhet, arrogans och naivitet.
Citera
2020-01-23, 20:54
  #86
Medlem
Pausaniass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B.R.Donut
"Två storvuxna män och en kvinna" enligt vittnen. Lutar väl åt att dessa fega kräk knappast talar flytande svenska i alla fall. Öst-statare kan man väl förmoda? Kan detta ha en koppling till Vallentuna? De verkar leta upp avskilda gårdar där endast en person är skriven.
Om inte jag minns fel så är väl greven själv ganska storvuxen, närmare två meter.
Citera
2020-01-23, 22:09
  #87
Moderator
blomvattnares avatar
Brott och brottsbekämpning --> Aktuella brott och kriminalfall

Trådar sammanfogade.

/Moderator
Citera
2020-01-23, 23:36
  #88
Medlem
PeterNosters avatar
Enligt ADHD-generationen så är det BO som får skylla sig själv i många trådar.
Påminner mig om Romen som uttalade sig om att om någon inte håller uppsikt på sin egendom så är det rätt att ta den och den är din.

Som uppskattning av släkten Pipers insatser för Sverige får jag äran att presentera den här:

Adliga ätten nr 1058
Adliga ätten nr 1899
Grevliga ätten nr 46

Imponerande CV för hela släkten:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Piper_(sl%C3%A4kt)

Leve Greven!! Leve Sverige!!
https://sv.wikipedia.org/wiki/Carl_Piper_(f%C3%B6dd_1946)
Citera
2020-01-23, 23:52
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magandtor
Blir glad av att folk som röstat för degenererad mångkultur också får ta konsekvenserna av den. Vidriga sossesvin som vill förstöra för oss alla genom sin ofantliga dumhet, arrogans och naivitet.

Vad ska i göra med sådana som dig. Inser du inte att det får konsekvenser. Svin kan du vara själv!
Citera
2020-01-23, 23:54
  #90
Medlem
Hulkapulkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterNoster
Enligt ADHD-generationen så är det BO som får skylla sig själv i många trådar.
Påminner mig om Romen som uttalade sig om att om någon inte håller uppsikt på sin egendom så är det rätt att ta den och den är din.

Som uppskattning av släkten Pipers insatser för Sverige får jag äran att presentera den här:

Adliga ätten nr 1058
Adliga ätten nr 1899
Grevliga ätten nr 46

Imponerande CV för hela släkten:
https://sv.wikipedia.org/wiki/Piper_(sl%C3%A4kt)

Leve Greven!! Leve Sverige!!
https://sv.wikipedia.org/wiki/Carl_Piper_(f%C3%B6dd_1946)

Visst har adeln bidragit med mycket positivt Sverige-bygget. Nu bör de också träda fram och försöka rädda Sverige från att förstöras helt. Inte bara kämpa mot att Söderlen drabbas av gruvbrytning utan även protestera mot att Sverige (utan motstånd) låts ockuperas av främmande krafter.

Varför går inte adeln och kapitalister in och köper en tidning eller tv-kanal (inom gammelmedia) och stöper om det så att Sverige får ett konservativt och nationalistiskt nyhetsalternativ (typ Fox News) som gammelmedia inte kan runda på samma sätt som de kan strunta i Lamotte, Fria Tider och Samnytt?

Är adeln rädda för att komma i mediala skottlinjen? Varför lämnar man walk-over till vänsterliberala ägare som Schibsted, Bonnier och regimkontrollerade medier (SVT+TV4)? Bryr man inte sig om hur Sverige utvecklas?

Tyvärr: Är det något som adeln och miljardärer gör så är det att fjäska runt på Nobelfest och samla in pengar till några fattiga för att få godhetspoäng. Det hjälper inte för att bromsa framväxten av den kriminalitet som kommer drabba dem mer och mer... det blir som i Brasilien men värre eftersom det är så transparent vem som äger vad och är förmögen i Sverige och var hen bor.
Citera
2020-01-24, 00:05
  #91
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magandtor
Blir glad av att folk som röstat för degenererad mångkultur också får ta konsekvenserna av den. Vidriga sossesvin som vill förstöra för oss alla genom sin ofantliga dumhet, arrogans och naivitet.

Vad ska i göra med sådana som dig. Inser du inte att det får konsekvenser. Svin kan du vara själv!
Citera
2020-01-24, 00:18
  #92
Medlem
Verkar skumt detta .
Rån + Misshandel men det verkar också vara Människorov.

" Under själva rånet tvingade de också Carl Piper att följa med gärningsmännen för att visa dem vägen till andra tillhörigheter."

Vilka tillhörigheter skule det vara .. Är det inte till närmaste uttagsautomat ..Där finns väl en kamera kan man tänka Karln är väl rik som ett troll ..
Det skall bli skoj att se när " Greverånen " Med Sossarna i Bolagsstyrelsen.. Eskalerar ..

Christinehof Fideikommiss AB (eget).
I den sistnämnda styrelsen sitter också den tidigare jordbruksministern Annika Åhnberg (S).

Där ser man i stora stycken vad som är fel i detta landet En Socionom som inte vad som är upp och ner på en Sockerbeta .. https://sv.wikipedia.org/wiki/Annika_%C3%85hnberg
och informations tjosan på Alfa :laval
Hedersdoktor
6 ungar ...
Uppväxt i Vasastan i Stockholm ALDRIG HAFT ETT JOBB
Nu åker hon på att ringa svetsarn ..som åker på att ringa RIPO Chefen som åker på att ringa Snuten Ystad.
" Är någon Gripen ?? "
Det kör jag Mexikanska vågen på .." Korrupta lata Dumskallars Nepotisters 50 åriga Konspiraton med fingrarna i kassalådan " Mot samhället..
" Gottebor " som man säger / sade på sydkusten.
Väntar vi på Sydsvenskan ... Löpet " Kan det vara Robin Hood .2.0 " eller det är Apaj..n igen ??? "
Vi förväntar oss en förundersökningsexpansion har ni köpt inflytande i Regeringen ..hur mycket kostade det.. ??
LÅT HÖRA ....
Citera
2020-01-24, 01:24
  #93
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CPJesus
Är det "Röde Greven" Piper som är drabbad har han i s f fått skörda frukterna av det samhälle han varit med om att skapa...

Kanske får honom och andra gåsleverkommunister att tänka om en smula...

https://www.sydsvenskan.se/2009-12-24/rode-greven-pa-osterlen

Ja, Socialist-Greven fick nu äntligen se konsekvenserna av den massinvandring han har förespråkat.

Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Att införa gränskontroller igen - som vi hade tidigare - borde bli en av de större valfrågorna.
EU kommer motsätta sig detta till 100%. Och även hela JÖKEN.
Men det är som du säger, landets vidöppna gränser är förödande. Som någon tulltjänsteman sa; "Sverige är ett exklusivt smörgåsbord för utländska kriminella. De kommer med färja eller bil, begår rån och stölder, och åker sedan ut ur landet utan att kontrolleras på något som helst sett".
Citera
2020-01-24, 02:46
  #94
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrStreamer
Inte förvånad alls.
Med tiden kommer ingen att våga bo på landet.
Har släktningar på landsbygden och dessa berättar om;
-Hur okända bilar stryker förbi med krypfart.
-Att de ser okända personer på sina tomt
-Hur grannar har fått sina garage länsade
-Hur folk i byn har utsatts för inbrott.

Bara tur än så länge att ingen har kommti till skada.
Försäkringspremierna kommer att rusa i höjden för de som bor utanför städerna.

Att införa "öppna gränser" leder på sikt till en mer eller mindre total glesbygdsdöd.
De som går i tankar att slippa staden med allt negativt där, och flytta till "lugna landet" får vackert tänka om.

Jag bara hatar att Sverige numera inte har några gränskontroller att tala om.
Att införa gränskontroller igen - som vi hade tidigare - borde bli en av de större valfrågorna.
Edit. Kanske man inte får hata på nätet längre utan att bli brottsmisstänkt?
Här i Kina där jag bor för tillfället är det kameror överallt. Sitter fullt med bågar äver vägarna. Numera har vi ju fiber även på landsbygden så en lösning är ju att de som bor ensligt sätter upp egna kameror.

Även om det inte är tillåtet att själv utan tillstånd övervara allmän plats tror jag anmälningsbenägenheten är låg. En annan sak vi har i Kina är blixtar lite överallt som blixtrar till när du kör förbi och tar en bild där man ser fordon, regplåt och förare. Tror detta skulle verka avskräckande på löskerfolket om de vet att de är övervakade. Samtidigt kan man ju skicka in bilder till polisen.

Sedan kan man ju använda kamera med teleobjektiv, kostar inte mycket nuförtiden. Tyvärr tror jag att säkerheten på landet i mångt och mycket kommer hänga på att de som bor där går samman och övervakar själva. Samt att man skaffar beväpning med t ex automathagel och karbiner. Och givetvis att man håller ett öga på varandra.

Detta skrämmer ju inte de somaliska gängen från Rinkeby med här snackar vi snarare avskrap från forna sovjetrepubliker som bottentrålar. Skulle man ha större tillgångar kommer saken i ett annat läge.
Citera
2020-01-24, 04:57
  #95
Medlem
Herostratoss avatar
Nu verkar brotten börja drabba sosse-eliten också. Bättre det än oss som inte röstat för skiten.
Citera
2020-01-24, 05:25
  #96
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Herostratos
Nu verkar brotten börja drabba sosse-eliten också. Bättre det än oss som inte röstat för skiten.

Fast vad spelar det för roll, egentligen? De kommer inte att ändra på sig för det. De är mycket sjukare och mer störda än de flesta friska människor ens kan föreställa sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in