Citat:
Ursprungligen postat av
Ok99
Och, varför antar vissa att det är anhöriga finns kanske några med lite mer vårdat prat och lite sunt snack , och det innehåller inte att slänga ur sig om grisar och pappor som super och beter sig ta reda på RIKTIG FAKTA utan en massa skitprat lite låter det som ni pratar som ni är ointelligenta språk mässigt
Så du menar alltså att det som står i förundersökningen om alla de tre inblandades problematik rörande alkohol- och drogmissbruk och kriminalitet är rena påhittet?
Att du sitter inne med ”sanningen” (då du verkar kunna avgöra Vad som sanning )?
För då du i ett tidigare inlägg ”förvånades” över min ”kunskap” om de inblandade så visade det ju bara på att du inte läst förundersökningen. Allt jag presenterat här kommer därifrån. Och jag litar ju mer på vad som framkommit i utredningen än på dina ”FAKTA”. Du har ju helt klart en viss agenda.
Men det går inte att sudda ut en persons missgärning. Ett mord är begånget, och ett synnerligen bestialiskt sådant. Det går inte att backa tiden, för varken Joakim, Mattias, Markus eller Jimmy, eller deras föräldrar eller barn.