2020-01-23, 09:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Du påstod tidigare inlägg att du var vän med Sandras kompis. Men du är alltså hon påstår du?
Det är inte jag Sandra som skrivit tidigare men efter allt som lades ut som jag fick höra av mina vänner och att jag sedan gick in själv och läste så bad jag om att få skriva ut själv.

Har du själv läst utredningen?
Nej, jag har inte läst den

Jag kan inte förstöra ditt liv, det har du ordnat på egen hand. Jag bara offentliggör hur du skyddar en farlig person som Fredrik. Hur kan du skydda och försvara Fredrik? Förstår du hur många kvinnor han skadat?
Hur har jag ordnat det? För att jag var med honom?
Jag hade ingen aning om att han var misstänkt för detta och skulle aldrig ha trott detta om honom men efter att jag kunde få ta del av häktningsframställan så blev jag chockad och förstod även att detta kunnat vara min framtid men jag hade tur i oturen. Som tidigare har skrivits så har vi träffats fram och tillbaka ett tag och han har aldrig tidigare visat tendes till något sånt här.
Citera
2020-01-23, 09:34
Medlem
Citat:
Talar du om dig i tredje person nu?

Jag ville först inte skriva ut att det var jag Sandra som började skriva men jag har inget att förlora längre så kände att det var bättre att tillslut erkänna att det nu var jag som satt bakom skärmen och att jag har tröttnat på allt som skrivs/sägs om hela situationen och om mig.
Citera
2020-01-23, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet081417
Jag ville först inte skriva ut att det var jag Sandra som började skriva men jag har inget att förlora längre så kände att det var bättre att tillslut erkänna att det nu var jag som satt bakom skärmen och att jag har tröttnat på allt som skrivs/sägs om hela situationen och om mig.

Du skrev tidigare i tråden att polisen velat tvinga dig att säga saker, vilka saker? Du påstod att människor misshandlat dig pga Fredrik Olafsen, varför gjorde de det ?
Fredrik hotade att skära en golgrimma på dig, borde du inte ha reagerat då? Eller när han trycker en kniv mot din hals? Allt detta lägger han ut i en grupp för torskar? Ändå säger du nu att han inte visar tendenser? Är det normalt att män gör sådant mot sina kvinnor?
Citera
2020-01-23, 10:11
Medlem
Citat:
Du skrev tidigare i tråden att polisen velat tvinga dig att säga saker, vilka saker? Du påstod att människor misshandlat dig pga Fredrik Olafsen, varför gjorde de det ?
Fredrik hotade att skära en golgrimma på dig, borde du inte ha reagerat då? Eller när han trycker en kniv mot din hals? Allt detta lägger han ut i en grupp för torskar? Ändå säger du nu att han inte visar tendenser? Är det normalt att män gör sådant mot sina kvinnor?

Polisen har inte tvingat mig att säga något, de har endast vart på mig väldigt mycket och tidigare förstod jag inte varför. Åklagaren gjorde en anmälan om mig, inte jag.
Det började med att jag fick samtal om att jag skulle anmäla honom/att jag skulle vara målsägande om jag visste mitt bästa (idag förstår jag varför men inte då innan jag visste vad han var misstänkt för). Ja, jag fick en rejäl spark i magen.
Ja jag vet vad han gjorde mot mot mig men allt handlade om ett missförstånd men självklart vet jag att det inte är någon anledning för honom att göra det han gjorde.
Jo jag reagerade då men efteråt blev han den jag känner och bad om ursäkt många gånger om, tyvärr så trodde jag honom.
Tidigare under vår relation med varandra så har han ALDRIG visat några tendenser till detta. Alltid vart helt underbar när vi har vart med varandra så denna person känner jag inte.
Nej man behandlar verkligen inte än person på det här sättet som man påstår sig att älska.
Citera
2020-01-23, 10:34
Medlem
AstridErikssons avatar
Citat:
Fråga istället så kan du få sanningen istället för att du ska lägga ut ännu mer falsk information 😘
Varför citerade du mig?
Citera
2020-01-23, 10:35
Medlem
AstridErikssons avatar
Citat:
Ja jag lägga ut det om du vill.
Ja, gärna. Nu hann du dock bli avstängd.
Citera
2020-01-23, 10:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AstridEriksson
Varför citerade du mig?

Det var absolut inte meningen, vet inte vad som hände där. Ber om ursäkt
Citera
2020-01-23, 10:56
Medlem
En sak vet vi utifrån hur Trollpackans inlägg är skrivna. Hen uppnår inte normalbegåvning.
Citera
2020-01-23, 12:03
Medlem
AstridErikssons avatar
Citat:
Det var absolut inte meningen, vet inte vad som hände där. Ber om ursäkt
Nu är den här tråden ganska rörig. Den ska handla om en Fredrik och Julia, men handlar alltså även om en Sandra som du påstår att det är du. Vad är din del i den här historien? Har du dejtat Fredrik och på så sätt hamnat här? Anmärkningsvärt är att många tjejer inte bryr sig ett dugg om att kolla upp sina partners.
Citera
2020-01-23, 14:28
Medlem
Citat:
Nu är den här tråden ganska rörig. Den ska handla om en Fredrik och Julia, men handlar alltså även om en Sandra som du påstår att det är du. Vad är din del i den här historien? Har du dejtat Fredrik och på så sätt hamnat här? Anmärkningsvärt är att många tjejer inte bryr sig ett dugg om att kolla upp sina partners.

Hon blev hotad med kniv och misshandlad av FO.
Citera
2020-01-23, 22:16
Medlem
Citat:

Det började helt plötsligt handla även om mig när jag och andra drogs upp i den andra tråden och bara för att min vän rättade efternamn08 i saker som h*n påstod i denna tråd var sann trots att det var falsk information.
Tillslut kom det fram att han haft en hel del fel i den informationen han lagt ut.

Nu eftersom jag tog över och började skriva var för att jag var less på efternamn08 förtal och lögner.
Därför skrev jag i denna tråd för att om människor vill veta något så fråga mig istället nu när jag ändå kollar denna tråd och svarar på de jag tycker att ni borde veta.
Citera
2020-01-23, 23:21
Medlem
AstridErikssons avatar
Citat:
Det började helt plötsligt handla även om mig när jag och andra drogs upp i den andra tråden och bara för att min vän rättade efternamn08 i saker som h*n påstod i denna tråd var sann trots att det var falsk information. Tillslut kom det fram att han haft en hel del fel i den informationen han lagt ut.

Nu eftersom jag tog över och började skriva var för att jag var less på efternamn08 förtal och lögner.
Därför skrev jag i denna tråd för att om människor vill veta något så fråga mig istället nu när jag ändå kollar denna tråd och svarar på de jag tycker att ni borde veta.
För att du också har dejtat Fredrik?

Vad är falskt då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in