2020-01-23, 08:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollet081417
Fråga istället så kan du få sanningen istället för att du ska lägga ut ännu mer falsk information 😘

Så du menar att förundersökningen är falsk?
Jag ska lägga ut förundersökningen om Sandra, bara för att du säger att den är falsk.
Citera
2020-01-23, 08:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Så du menar att förundersökningen är falsk?
Jag ska lägga ut förundersökningen om Sandra, bara för att du säger att den är falsk.

Fattar inte varför du lägger ut människors liv så här. Fattar du inte vad detta gör med andra?
Vill du veta något så fråga i stället.

Nu är det jag som sitter bakom skärmen så varsågod, dom som vill ha sanningen.
Väntar på att få frågor istället för saker som människor tydligen tror om än
Citera
2020-01-23, 08:40
Medlem
Citat:
Fattar inte varför du lägger ut människors liv så här. Fattar du inte vad detta gör med andra?
Vill du veta något så fråga i stället.

Nu är det jag som sitter bakom skärmen så varsågod, dom som vill ha sanningen.
Väntar på att få frågor istället för saker som människor tydligen tror om än

Jag? Vem är jag? Frågorna kommer nog efter att Fup publiceras. Nå jag ska fråga
Senast redigerad av Efternamn08 2020-01-23 kl. 08:42.
Citera
2020-01-23, 08:42
Medlem
Citat:
Jag? Vem är jag?

Vem tror du?

Kan det kanske vara så att jag tröttnat på alla dina jävla lögner om mig, att bli utlagd så här på nätet.

Så fråga på istället nu när du har chansen istället för att försöka förstöra mitt liv
//Sandra
Citera
2020-01-23, 08:45
Medlem
Finns så många frågor

Koppleriutredningen, vad har du att säga om den?

Finns eller fanns du på Rosa sidorna?

Har du legat med män som FO hittat på BC och DS?

Har ni varit i en chatgrupp på kik där FO lagt ut bilder på dig och erbjudit män att få ha sex med dig?

Tog du droger ?

FO hotade att anmäla dig till socialtjänsten för att vara en dålig mamma, varför?

Varför ljög du för Gävlepolisen?
Senast redigerad av Efternamn08 2020-01-23 kl. 08:49.
Citera
2020-01-23, 08:46
Medlem
Citat:
Vem tror du?

Kan det kanske vara så att jag tröttnat på alla dina jävla lögner om mig, att bli utlagd så här på nätet.

Så fråga på istället nu när du har chansen istället för att försöka förstöra mitt liv
//Sandra

Du påstod tidigare inlägg att du var vän med Sandras kompis. Men du är alltså hon påstår du?

Har du själv läst utredningen?

Jag kan inte förstöra ditt liv, det har du ordnat på egen hand. Jag bara offentliggör hur du skyddar en farlig person som Fredrik. Hur kan du skydda och försvara Fredrik? Förstår du hur många kvinnor han skadat?
Senast redigerad av Efternamn08 2020-01-23 kl. 08:55.
Citera
2020-01-23, 08:48
Medlem
Citat:
Finns massor om Sandra, ska lägga upp Fup.

Har du möjlighet att lägga upp Fup? Eller om det finns flera Fup i denna soppa? Väntar med spänning. Minfil borde väl funka bra?
Citera
2020-01-23, 08:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Har du möjlighet att lägga upp Fup? Eller om det finns flera Fup i denna soppa? Väntar med spänning. Minfil borde väl funka bra?

Den kostar 1500kr och det vill jag inte betala, en journalist som jag fick kontakt med i HOL tråden har den och ska kopiera den till mig så jag hoppas kunna lägga upp dom i helgen. Det är många förundersökningar, så den är stor.
Citera
2020-01-23, 08:53
Medlem
Citat:
Den kostar 1500kr och det vill jag inte betala, en journalist som jag fick kontakt med i HOL tråden har den och ska kopiera den till mig så jag hoppas kunna lägga upp dom i helgen. Det är många förundersökningar, så den är stor.

Oki 🙏🏻 Tänkte om du fått den från journalisten!
Citera
2020-01-23, 08:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rullgardajna
Oki 🙏🏻 Tänkte om du fått den från journalisten!

Jag kommer läggs ut den. Nu när Sandra påstår att den är fel så är det ju bra att ni i tråden får läsa hela förundersökningen.
Citera
2020-01-23, 09:03
Medlem
Citat:
Nu börjar jag bli jävligt less på efternamn08s anklagelser och förtal.

Att denna människa kan vara så sjuk i huvudet och lägga ut allt h*n gör. Det h*n gör är att lägga ut så jävla mycket lögner som kan förstöra en annan persons liv.

Undra om efternamn08 kan ha köpt Sandra av FO eftersom h*n verkar vara så insatt i att hon är prostituerad?
Redan från första början så har efternamn08 lagt ut mycket fel information om FO och nu även om Sandra.

Talar du om dig i tredje person nu?
Citera
2020-01-23, 09:27
Medlem
Citat:
Finns så många frågor

Koppleriutredningen, vad har du att säga om den?

Jag har tyvärr inte tagit del av undersökningen än, jag har då som sagt ingen aning var de kan ha fått detta ifrån.

Finns eller fanns du på Rosa sidorna?

Har vart medlem på Rosa sidorna förr men det var säkert 2år sen

Har du legat med män som FO hittat på BC och DS?

Nej, det har jag inte

Har ni varit i en chatgrupp på kik där FO lagt ut bilder på dig och erbjudit män att få ha sex med dig?

Nej, jag har inte vart med i dessa grupper, har sett de efteråt

Tog du droger ?

Nej, tar inte droger. Riskerar då att bli av med den hjälp jag fått/får tidigare/nu. Plus det viktigaste att jag skulle riskera att förlora mina barn

FO hotade att anmäla dig till socialtjänsten för att vara en dålig mamma, varför?

Varför tror du att han gjorde det? Han var arg?

Varför ljög du för Gävlepolisen?

Det var väl ändå en ganska dum fråga eller?
Rädsla och ja man kan ju inte bara stänga av känslor trots att man gärna skulle vilja göra det efter allt man fått reda på i det här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in