Citat:
Ursprungligen postat av
Efternamn08
Du skrev tidigare i tråden att polisen velat tvinga dig att säga saker, vilka saker? Du påstod att människor misshandlat dig pga Fredrik Olafsen, varför gjorde de det ?
Fredrik hotade att skära en golgrimma på dig, borde du inte ha reagerat då? Eller när han trycker en kniv mot din hals? Allt detta lägger han ut i en grupp för torskar? Ändå säger du nu att han inte visar tendenser? Är det normalt att män gör sådant mot sina kvinnor?
Polisen har inte tvingat mig att säga något, de har endast vart på mig väldigt mycket och tidigare förstod jag inte varför. Åklagaren gjorde en anmälan om mig, inte jag.
Det började med att jag fick samtal om att jag skulle anmäla honom/att jag skulle vara målsägande om jag visste mitt bästa (idag förstår jag varför men inte då innan jag visste vad han var misstänkt för). Ja, jag fick en rejäl spark i magen.
Ja jag vet vad han gjorde mot mot mig men allt handlade om ett missförstånd men självklart vet jag att det inte är någon anledning för honom att göra det han gjorde.
Jo jag reagerade då men efteråt blev han den jag känner och bad om ursäkt många gånger om, tyvärr så trodde jag honom.
Tidigare under vår relation med varandra så har han ALDRIG visat några tendenser till detta. Alltid vart helt underbar när vi har vart med varandra så denna person känner jag inte.
Nej man behandlar verkligen inte än person på det här sättet som man påstår sig att älska.