2020-01-20, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Den där S@ndra H3idelberg är prostuerad och där ville polisen och åklagaren gå vidare med koppleri men hon älskar ju honom så mycket så hon var ju med på att få en kniv mot halsen och bli utsatt för hård sex bdsm av Fredrik och de män han annonserade efter.
Kära nån.
Citera
2020-01-20, 22:11
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Den där S@ndra H3idelberg är prostuerad och där ville polisen och åklagaren gå vidare med koppleri men hon älskar ju honom så mycket så hon var ju med på att få en kniv mot halsen och bli utsatt för hård sex bdsm av Fredrik och de män han annonserade efter.
Finns resultatet av hans P7 med eller nämns?
Citera
2020-01-20, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pandalina4
Finns resultatet av hans P7 med eller nämns?

Nej inte ett ord.
Citera
2020-01-22, 18:03
Medlem
Mussolinifys avatar
Citat:

Intressant tråd! Jag blir lite nyfiken på den här S@andra H3ikelberg, vad vet du mer om henne? Hur vet du att hon är prostituerad? Vad mer kan man gräva fram om henne?
Citera
2020-01-22, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mussolinify
Intressant tråd! Jag blir lite nyfiken på den här S@andra H3ikelberg, vad vet du mer om henne? Hur vet du att hon är prostituerad? Vad mer kan man gräva fram om henne?

Ja det vore intressant att få veta mer!!
Citera
2020-01-22, 23:37
Medlem
Nu börjar jag bli jävligt less på efternamn08s anklagelser och förtal.

Att denna människa kan vara så sjuk i huvudet och lägga ut allt h*n gör. Det h*n gör är att lägga ut så jävla mycket lögner som kan förstöra en annan persons liv.

Undra om efternamn08 kan ha köpt Sandra av FO eftersom h*n verkar vara så insatt i att hon är prostituerad?
Redan från första början så har efternamn08 lagt ut mycket fel information om FO och nu även om Sandra.
Citera
2020-01-22, 23:38
Medlem
Citat:

Fråga på
Citera
2020-01-22, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av midsommarkransen65
Ja det vore intressant att få veta mer!!

Bara att fråga på. Vad vill du veta?
Citera
2020-01-23, 00:16
Medlem
AstridErikssons avatar
Finns det bild på Fredrik?
Citera
2020-01-23, 05:50
Medlem
Citat:

Finns massor om Sandra, ska lägga upp Fup.
Citera
2020-01-23, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AstridEriksson
Ja jag lägga ut det om du vill.
Senast redigerad av Efternamn08 2020-01-23 kl. 06:24.
Citera
2020-01-23, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AstridEriksson

Citat:
Finns massor om Sandra, ska lägga upp Fup.

Fråga istället så kan du få sanningen istället för att du ska lägga ut ännu mer falsk information 😘
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in