2020-01-19, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Ja, det är lite äckligt. Men han kanske har upptäckt att det är effektivt?

Vill han göra tjejen blind eller?
Våldta tjejen med en dildo och sin penis? Varför drog hon inte redan förra året? Han fick ju kontaktförbud förra året ändå flyttar han med henne till Ockelbo och sedan Gävle.
Citera
2020-01-19, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Efternamn08
Vill han göra tjejen blind eller?
Våldta tjejen med en dildo och sin penis? Varför drog hon inte redan förra året? Han fick ju kontaktförbud förra året ändå flyttar han med henne till Ockelbo och sedan Gävle.
Hon är nog inte så smart. Och taskig självkänsla.
Citera
2020-01-19, 21:50
Medlem
Citat:
Hon är nog inte så smart. Och taskig självkänsla.

Men hon är ju sjuksköterska och enligt förra årets fup så jobbade hon inom psykiatrin på st Göran. Förstår inte hur hon kan få behålla sin sjuksköterskelegitimation. Ska hon vårda psyksjuka med sina egna problem hemma?
Citera
2020-01-19, 21:51
Medlem
Citat:
Men hon är ju sjuksköterska och enligt förra årets fup så jobbade hon inom psykiatrin på st Göran.
Man kan ha dålig självkänsla ändå. Och vara osmart. Kunskap i ett yrke innebär inte att man har alla hästar hemma i allt.
Citera
2020-01-20, 10:47
Medlem
Citat:
Fupen är beställd.

Jag fick veta av tingsrätten att den kostar 1500 spänn drygt.
Citera
2020-01-20, 11:07
Medlem
Citat:
Jag fick veta av tingsrätten att den kostar 1500 spänn drygt.
Fick veta det också i morse. Då är jag inte intresserad i alla fall.
Citera
2020-01-20, 11:15
Medlem
Citat:
Fick veta det också i morse. Då är jag inte intresserad i alla fall.

Fick kontakt med en journalist i HOL tråden som har den så jag ska få den via honom. Så köp den inte.
Citera
2020-01-20, 11:43
Medlem
Pandalina4s avatar
Citat:
Fick kontakt med en journalist i HOL tråden som har den så jag ska få den via honom. Så köp den inte.
Suveränt!
Citera
2020-01-20, 12:32
Medlem
Citat:
Hahaha! Varför förvånar det mig inte?
Citera
2020-01-20, 21:05
Medlem
Citat:
Hahaha! Varför förvånar det mig inte?

Har läst och tittar igenom min väns fup. FO har en förkärlek att spöa på tjejer. Vad som framkommer är att han sysslar med kopplet i. Han sätter ut annonser på BC och DS och Rosa sidorna och erbjuder äckel att ha BDSM sex med hans tjejer. Vissa har råkat ut för att behöva ta emot män hemma men FO har även varit gentleman och skjutsat runt tjejerna till män.
Citera
2020-01-20, 21:09
Medlem
Citat:
Har läst och tittar igenom min väns fup. FO har en förkärlek att spöa på tjejer. Vad som framkommer är att han sysslar med kopplet i. Han sätter ut annonser på BC och DS och Rosa sidorna och erbjuder äckel att ha BDSM sex med hans tjejer. Vissa har råkat ut för att behöva ta emot män hemma men FO har även varit gentleman och skjutsat runt tjejerna till män.
Koppleri. Vilket vidrigt svin. Han är fan inte klok nånstans. Fy för den lede. Tack för sammanfattning.
Senast redigerad av Picasso2 2020-01-20 kl. 21:13.
Citera
2020-01-20, 21:22
Medlem
Citat:
Koppleri. Vilket vidrigt svin. Han är fan inte klok nånstans. Fy för den lede. Tack för sammanfattning.

Den där S@ndra H3idelberg är prostuerad och där ville polisen och åklagaren gå vidare med koppleri men hon älskar ju honom så mycket så hon var ju med på att få en kniv mot halsen och bli utsatt för hård sex bdsm av Fredrik och de män han annonserade efter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in