2020-01-22, 23:27
Medlem
Novotars avatar
Kan... vara ngn som knuffat ut denna person, tjej som är död, tanken går åt ett visst håll...känns lite märkligt att en kvinna vill göra denna uppmärksamhet på detta sätt.
Citera
2020-01-22, 23:30
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qaa
Obehagligt minst sagt! Undra varför man checkar in på Upper House som ändå är duktigt dyrt för att begå självmord?

Jag har spenderat en helg där uppe och det är jävligt dyr. Kan inte minnas att det finns öppna områden som gör det möjligt för sånt här? Utomhuspoolen hade höga räcken kan jag minnas, så där borde det inte kunna gå. Iofs var det 3 år sedan jag var där, minnet sviker kanske lite.

Ville väl avsluta med en dyr drink innan det var dags att ta farväl av livet, det är ju inte så att hon behöver oroa sig för räkningar imorgon.

Usch, det är sorgligt, må hon vila i frid.
Senast redigerad av Svarta-Skatan 2020-01-22 kl. 23:33.
Citera
2020-01-22, 23:31
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Obehagligt minst sagt! Undra varför man checkar in på Upper House som ändå är duktigt dyrt för att begå självmord?

Jag har spenderat en helg där uppe och det är jävligt dyr. Kan inte minnas att det finns öppna områden som gör det möjligt för sånt här? Utomhuspoolen hade höga räcken kan jag minnas, så där borde det inte kunna gå. Iofs var det 3 år sedan jag var där, minnet sviker kanske lite.

Man behöver inte checka in för att hänga i baren/restaurangen Upper House
Citera
2020-01-22, 23:32
Moderator
Schlesiens avatar
Aktuella brott och kriminalfall --> Olyckor och katastrofer

/Moderator
Citera
2020-01-22, 23:35
Medlem
Citat:

Hon hade lämnat telefonen på bardisken. Man kan misstänka att hon fick ett dåligt besked på telefonen. Kanske hade hon planerat att träffa någon där och den personen sa något på telefon som gjorde henne helt förkrossad.
Citera
2020-01-22, 23:58
Medlem
AstridErikssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nefalim
Tjej i 20-årsåldern som hoppade från Upper House. Tragiskt. Någon har fått ett fruktansvärt besked ikväll. Hon lämnade sin telefon på bardisken. Strax efter hon hoppat så fick hon SMS med frågan ”Varför svarar du inte?”

Smällen som några skriver om är antagligen ljudet från när hon slog i taket över entrén
Hur vet du detta?
Citera
2020-01-22, 23:59
Medlem
Citat:

Sälj allt du har, ta in på hotell och lev gott tills allt är slut?
Dumt att dö(alls egentligen, men du fattar poängen) med tillgångar.
Citera
2020-01-22, 23:59
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket

Hon behöver inte betala räkningen heller, gissar att baren ser det som springnota eller kanske kallas hoppnota i detta fall.

Trist när sånt händer men gissningsvis trist sms eller något som var bestämt långt innan.
Citera
2020-01-23, 00:01
Medlem
AstridErikssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HaraldMeH
Sånt skrivs inte i media ärthjärna
Vad är det som inte skrivs i media? Självmord? Marcus Jannes rapporterades det flitigt om. Robin Williams också för den delen. Han den där Ari eller vad han hette som var gift med någon prinsessa rapporterades det om också. Så vad snackar du om egentligen?
Citera
2020-01-23, 00:03
Medlem
Nefalims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AstridEriksson
Hur vet du detta?
Konstigt. Fått samma fråga tidigare. Bekanta satt bredvid henne i baren innan hon klättrade över räcket och hoppade.
Citera
2020-01-23, 00:03
Medlem
Nefalims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novotar
Kan... vara ngn som knuffat ut denna person, tjej som är död, tanken går åt ett visst håll...känns lite märkligt att en kvinna vill göra denna uppmärksamhet på detta sätt.
Nej, hon hoppade själv
Citera
2020-01-23, 00:05
Medlem
Nefalims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket

Korrekt, man kan vara gäst i restaurangen utan att bo på hotellet
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera