Citat:
Ursprungligen postat av
Adjin
Modigt! Tack för svar
Udda att en ensam tjej på 28 köper en villa. Det huset vill ju ingen människa köpa, om man vet vad som hänt där. Är hon forskare, kände hon familjen? Konstigt val. Antar att hennes kopplingar till familjen är utredda också. Jag kommer aldrig tro på att båda föräldrarna blev utbrända samtidigt, att inte någon av dem stod för sunt förnuft i åtminstone några minuter och kunde larma om vad som skedde i huset, parets skenande tankar.
Att gemensamt planera att ha ihjäl barn som
kan ha en framtid, det är grymt och sjukt. Föräldrarna var sjuka. Om det gäller incest, misshandel eller något annat hemskt får vi aldrig veta. Barnen blev "trötta". Jag vet ju nu, liksom många andra, att vi alla svek de "apatiska" barnen där föräldrarna tvingade barnen att spela sjuka. Tillhörde dem som var övertygad om att föräldrarna missbrukade barnen, tvingade dem att spela. Vi vet nu, det var så.
https://omni.se/apatiska-barn-avsloj...sjuka/a/70Lom8
På samma sätt tror jag att dessa utmattningssymptom handlar om något skevt i familjen, där barnen är mentalt och fysiskt kidnappade. Det skedde mitt framför ögonen på vuxenvärlden, som svek barnen.
Ämnar inte föra någon mer debatt i tråden. Min övertygelse är att oroliga föräldrar gör barnen sjuka.