2020-01-20, 17:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CarrieFisher
Var kan man se dokumentären?

Här:

https://www.youtube.com/results?search_query=this+is+my+flipside
Citera
2020-01-20, 17:13
Medlem
junks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Här:

https://www.youtube.com/results?search_query=this+is+my+flipside

Satan vad uruselt det där var kunde man ju inte ens se mer än några sekunder av, men "bra" att hon talar om varför hon går en viss väg pga. hennes påhittade securityteam eller är det Balders gamla team som påtalat något. Nu förstår jag bättre varför det vara sådana diskussioner om hennes engelskakunskaper hon borde verkligen släpa sig till en kurs i engelska och affärsengelska förmodligen några fler än en kurs behövs det pinsamt uruselt för henne som är såpass ung.
Citera
2020-01-20, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doiten
Hon har ett starkt behov att att ha någon hos sig det berättar hon ju själv.
Ensamhet är något hon inte fixar med så hon
tar den människa som är tillgänglig där
och då och i helgen va det Marisol.

Ja hon kan verkligen inte vara ensam. Samtidigt så säger hon ju själv att hon är ointresserad av andra människor. Vänder på klacken och går ifall samtalet inte intresserar henne osv.. Varför då det tvångsmässiga i att alltid ha människor runt ikring sig? Är det för att DE ska lyssna på HENNE och tillgodose HENNES behov? Jag får inte ihop det...
Citera
2020-01-20, 17:47
Medlem
qutms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kayleigh
Ja hon kan verkligen inte vara ensam. Samtidigt så säger hon ju själv att hon är ointresserad av andra människor. Vänder på klacken och går ifall samtalet inte intresserar henne osv.. Varför då det tvångsmässiga i att alltid ha människor runt ikring sig? Är det för att DE ska lyssna på HENNE och tillgodose HENNES behov? Jag får inte ihop det...
Ja Isabella verkar bli helt ensam den sista anstallda pa lowengrip invest slutar som sagt
https://www.expressen.se/dinapengar/konsument/den-sista-anstallda-pa-lowengrip-invest-slutar/
Citera
2020-01-20, 18:08
Medlem
EndastJag01s avatar
Jomen, tjena...

Trotjänaren lämnar. Men snälla, Marisol anställdes i april förra året. Kan väl inte kallas för trotjänare (i Expressen)?
Citera
2020-01-20, 18:51
Medlem
Många har sagt/skrivit att Isabelle ljugit för och utnyttjat många människor. På vilket sätt har hon det och vilka personer pratar vi om? Jag är inte någon som följt henne så, det är inte min värld men blir nyfiken på vad hon har gjort som är så värt att hata.
Citera
2020-01-20, 18:58
Medlem
Från planerad USA-satsning till noll anställda – på ett drygt halvår. Efter krisen i bolagsgruppen lämnar nu den sista anställda Löwengrip Invest.
https://www.svd.se/den-sista-anstallda-slutar-i-lowengrips-bolag
Citera
2020-01-20, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Från planerad USA-satsning till noll anställda – på ett drygt halvår. Efter krisen i bolagsgruppen lämnar nu den sista anställda Löwengrip Invest.
https://www.svd.se/den-sista-anstallda-slutar-i-lowengrips-bolag
Artikel bakom betalvägg.
Citera
2020-01-20, 20:01
Medlem
Larasofts avatar
Jag läste hennes insta. Hon verkar ha en skön tillvaro trots allt. Några kr har hon på kontot.
Citera
2020-01-20, 20:48
Medlem
Hon är passé och tomhet råder i hennes liv. Hon som är van att vara i rampljuset och vara kommenterad samt hyllad. Visst hon har inte varit populär i alla läger men nu är hon, nästan, bespottad av majoriteten.

Hon som har varit aktiv i branschen i så många år, tror ni inte att hon är beroende av allt som hon nu förlorat? De här kommunikéerna som kommer nu lite halvkvävt, andas de inte lite panik? Hon klämmer nu ut det sista för att skapa något kring sin egen person men verkar lite osäker på om det är av godo eller av ondo. Hon vet inte hur det landar men har inget annat att komma med, ty ”all PR är god PR”.

Hennes kändisskap har kanske en beroendeproblematik, likt spelberoende eller ätstörningar för att nämna ett par jämförelser. Hur ska hon fylla ut sitt liv nu? Fastighetsmogulen försvann, det var säkert en oerhört lovande möjlighet som blev till intet.

Det blir tungt att vända det här och jag ser inte riktigt att hon har den kapaciteten som krävs. Har hon gjort någon lyckad turnaround tidigare?
Citera
2020-01-20, 21:04
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanspippi
Hon är passé och tomhet råder i hennes liv. Hon som är van att vara i rampljuset och vara kommenterad samt hyllad. Visst hon har inte varit populär i alla läger men nu är hon, nästan, bespottad av majoriteten.

Hon som har varit aktiv i branschen i så många år, tror ni inte att hon är beroende av allt som hon nu förlorat? De här kommunikéerna som kommer nu lite halvkvävt, andas de inte lite panik? Hon klämmer nu ut det sista för att skapa något kring sin egen person men verkar lite osäker på om det är av godo eller av ondo. Hon vet inte hur det landar men har inget annat att komma med, ty ”all PR är god PR”.

Hennes kändisskap har kanske en beroendeproblematik, likt spelberoende eller ätstörningar för att nämna ett par jämförelser. Hur ska hon fylla ut sitt liv nu? Fastighetsmogulen försvann, det var säkert en oerhört lovande möjlighet som blev till intet.

Det blir tungt att vända det här och jag ser inte riktigt att hon har den kapaciteten som krävs. Har hon gjort någon lyckad turnaround tidigare?

Nej det har hon inte. Och det kommer hon inte klara denna gången heller.
Citera
2020-01-20, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EndastJag01
Jaha, och där ska Erik Selin få dåligt samvete... Hans fel att hon haft ångest...

Hon gör ett försök tror inte Erik bryr sig nämnvärt om henne. Ångest tror jag inte hon har men kanske hjärtesorg?.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in