Citat:
Ursprungligen postat av
Graniiit
Tja, mitt namn är.... är 31 år, tränat mestadels kampsport i flera år men är sugen på att bygga upp mig. Tänkte köra som första kur endast testo e, fronta med 500-600 mg och sen 250-300 mg e4d i 12-14 veckor, eller testo c, fronta med 500 mg och 250 mg e3d i 12-14 veckor, med en pct på Nolvadex i 50 dagar med start 7-14 dagar efter sista sticket, dag 1 en front på 60 mg, dag 2-7 40 mg och sen dag 8-50 20 mg. Funkar detta som ett bra upplägg? Har läst igenom trådarna så gott det går och har lite problem med att läsa bokstavs kombo... Sen en annan fråga är det vanligt att BT kommer under en testo kur, eller är det endast efter kuren gyno känningar kommer? Jag är 120% säker på att jag vill ta någon av kurerna, men avvaktar tills jag är tillräckligt påläst om BT och gyno känningar. Mvh...
Ganska svårläst textmassa ovan, men:
* Om du kör Testo C - varför ska du köra E3D? Förstår inte logiken.
* Varför, som första kur, kör du inte E5D upplägg snarare än E4D som är signifikant högre nivåer?
* Om frontning tvistar de lärde. Jag frontar i regel, men även kört kurer utan att fronta.
* Nolvadex 50 dagar med 7-14 dagar efter start: Varför så lång nolvadex session? Varför bara vänta 7 dagar? Ska du ta blodprov och basera på detta menar du? Det vore ju grymt. Men om du skippar blodprovet skulle jag rekommendera att du startar nolvan mellan dag 14-21 efter sista stick.
* BT - vanligt? Det kan ingen av oss svara på.
* AI - har du inte tänkt köra någon AI ihop med kuren? Långt vanligare att folk skriver om BT, kliande bröst etc när de inte kör AI. Räkna kallt med att ditt östradiol skjuter upp till 400-600pmol på en kur likt den du tänker om du inte kontrar med AI.
Hoppas det ger dig svar på några frågor.
Mvh E