2020-08-23, 18:11
Bannlyst
Gjorde nyss mitt graviditetstest och jag vart inte gravid (som man).

Vilket ju d indikerar p jag inte har HCG i kroppen . Fast jag tagit 6000 enheter sedan i fredags.
Tycker jag vl det borde ha visat ett positivt resultat?

Nu visade det negativt.
S ja. D lutar det mot jag har ftt fake HCG.
Citera
2020-08-24, 20:28
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LisaLucky
Gjorde nyss mitt graviditetstest och jag vart inte gravid (som man).

Vilket ju d indikerar p jag inte har HCG i kroppen . Fast jag tagit 6000 enheter sedan i fredags.
Tycker jag vl det borde ha visat ett positivt resultat?

Nu visade det negativt.
S ja. D lutar det mot jag har ftt fake HCG.

Blanda ut en HCG lsning, doppa grav-stickan i den. Ger det inte utslag d r det sannolikt fake eller en produkt som misshandlats s till den grad under transporten att den blivit verkningsls. Sannolikt det frstnmnda.
Citera
2020-08-24, 20:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Hypotesus
Blanda ut en HCG lsning, doppa grav-stickan i den. Ger det inte utslag d r det sannolikt fake eller en produkt som misshandlats s till den grad under transporten att den blivit verkningsls. Sannolikt det frstnmnda.

Hej.
Tack fr tips.
Jag testade imorse kpa nytt grav-test och sedan droppade jag rent HCG p stickan och d gav den svag men nd positivt utslag. S jag tror det r kta om n kanske lite svagt.

F kpa det frn de "lagliga" apoteken hr nere verkar ju vara totalt omjligt sjag fr vl vara glad att jag nd fick d halvdligt HCG n fake.
De f lagliga skall ha sna priser s det r ljligt.

Bara reagerade igr p varfr det inte gav utslag frn min urin.
Citera
2020-09-01, 08:48
Medlem
Tips p var man kan f tag p ngon lsning att blanda ut HCG med? Rkade ha snder ampullen med vtskan nr jag skulle ppna den. Ovanligt vek var den. Brukar pppna likadana ampuller med testo utan problem.. bara kpa vanlig koksaltlsning p apoteket?

Str hr nu med pulvret men ingen lsning.
Citera
2020-09-07, 17:41
Medlem
Tjena gnget!

Tnkte kolla med er angende HCG kur och Nolva terigen, fick lite svar av Fnyrr tidigare och fattat delvis vad jag ska kra.

Krt 12 veckor snart, med 250mg testo enanthane/5 dagar, tnkte kra 16 veckor eftersom jag fortfarande r kluven exakt hur jag ska gra sista veckorna med den hr ovigil grejen jag har (hcg) sen kolla vilken typ av Nolva Clomid kan ska kpa till sig?

HCG r den intramuskulr eller ska den injekteras i t.ex bukfettet?

Hr r den jag kollar p just nu:
https://apoteksbutiken.info/produkt/...phene-citrate/

r super rookie, men jag tar vl typ lgsta dosen av testo jmfrt med det vanliga va? 250mg r vl rtt lite?

Alla typer av tips uppskattas
Citera
2020-09-07, 18:30
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anon-sajag
Tjena gnget!

Tnkte kolla med er angende HCG kur och Nolva terigen, fick lite svar av Fnyrr tidigare och fattat delvis vad jag ska kra.

Krt 12 veckor snart, med 250mg testo enanthane/5 dagar, tnkte kra 16 veckor eftersom jag fortfarande r kluven exakt hur jag ska gra sista veckorna med den hr ovigil grejen jag har (hcg) sen kolla vilken typ av Nolva Clomid kan ska kpa till sig?

HCG r den intramuskulr eller ska den injekteras i t.ex bukfettet?

Hr r den jag kollar p just nu:

r super rookie, men jag tar vl typ lgsta dosen av testo jmfrt med det vanliga va? 250mg r vl rtt lite?

Alla typer av tips uppskattas

Nouveaux r ett bra mrke just nu iaf, sen r Nolva/Clomid rtt billigt s brukar inte fejkas. Kp den nu

Hcg gr utmrkt subkutant, ltt som en pltt med insulinspruta. Du kan stta en i arslet om du vill, mste inte vara magen.
Citera
2020-09-07, 21:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnyrr
Nouveaux r ett bra mrke just nu iaf, sen r Nolva/Clomid rtt billigt s brukar inte fejkas. Kp den nu

Hcg gr utmrkt subkutant, ltt som en pltt med insulinspruta. Du kan stta en i arslet om du vill, mste inte vara magen.

Alright du gav tidigare ett schema typ som skulle pass "40 40 20 20 20" fr veckorna som jag anvnder, om tabletterna r 50mg, delar man upp dem eller hur ser det ut?

Ska google lite p subkutan injektion fr arslet, knns lite svrare att n eller kanske inte?
Citera
2020-09-07, 23:30
Medlem
fnyrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anon-sajag
Alright du gav tidigare ett schema typ som skulle pass "40 40 20 20 20" fr veckorna som jag anvnder, om tabletterna r 50mg, delar man upp dem eller hur ser det ut?

Ska google lite p subkutan injektion fr arslet, knns lite svrare att n eller kanske inte?

Med insulin r det ltt, om du inte r kolossal!? Jag r nd 100kg och gr det utan problem

40 20 var nolva. Clomid en 50 25. S bara att bryta p mitten.

Nolva 40 40 20 20 20
Clomid 50 50 25 25 25

Mvh
Citera
2020-09-11, 11:40
Medlem
Hehe s dessa 3?

https://apoteksbutiken.info/produkt/...-20mg-30-tabs/
https://apoteksbutiken.info/produkt/...-sprutor-10st/

Haha fan man kanske inte ska lnka sidor, men ah s jvla snurrig. Ovigil och snt har jag, sen r det saltlsning fr mix som stts in i Insulin spruta fr subkutan injektion?

Citera
2020-09-21, 07:49
Medlem
Pct

Hej!

Jag har en fundering kring nr man ska starta pct efter sin kur. Dom flesta sger att man ska vnta ungefr 12 dagar efter sissta injectionen av test/e.

Varfr jag frgar r p grund av att half life p test test E r 5 dagar och 5x5=25 innan allt test r ute ur koppen.

Hur r det egentligen?
Citera
2020-09-21, 09:22
Medlem
AdrianVonAs avatar
Tnkte jag svarar hr i vntan p ngon som har erfarenhet som kan stmma in i mitt pstende. Jag har sjlv aldrig kurat frr men frn vad jag har frsttt s ska man vnta 2 veckor efter sista testo-e sticket. Antar att 2 veckor inte r absoluta givet fr dr tycks var dom som vntar lite lngre.

Jag frsker sjlv samla all info jag kan innan jag tar min frsta kur. Jag har trnat i mnga r men r fortfarande natty.
Citera
2020-09-21, 09:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spallow
Hej!

Jag har en fundering kring nr man ska starta pct efter sin kur. Dom flesta sger att man ska vnta ungefr 12 dagar efter sissta injectionen av test/e.

Varfr jag frgar r p grund av att half life p test test E r 5 dagar och 5x5=25 innan allt test r ute ur koppen.

Hur r det egentligen?
Jag tycker helt klart att det r dosrelaterat.
Sg att du anvnder 500mg varje vecka, nr det d har gtt 5 dagar efter sista injektion s har du 250mg kvar, och 5 dagar efter de 125mg osv.

Desto hgre dos du anvnder, desto senare br du allts starta din pct. Men vid 500mg varje vecka tycker jag att ca 2 veckor efter sista stick r rtt rimligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in