Citat:
Ursprungligen postat av
kornblomst
Ja. I Sloraveien 4.
Jeg tror politiet har vært i huset med 3D-skanneren flere ganger. Da vil de avsløre selv ørsmå forandringer på overflatene over hele huset. Også i kjelleren.
TH flyttet tilbake like før jul 2018 og bodde der en stund. Kanskje han bor der fremdeles. Vet ikke. Kanskje TH har blitt fristet til å forbedre eller pynte på overflaten rundt et eventuelt skjulested feks i kjelleren.
Men, politiet vil neppe få en frivillig tillatelse til å slå ned vegger og/eller slå opp støpte golv i kjelleren. Jeg regner med at de vil måtte ta ut siktelse for å skaffe seg tvangshjemmel.
Hvis politiet i nær fremtid starter søk innomhus i Sloraveien, tror jeg bakgrunnen er at 3D-skanningene har gitt politiet klare indikasjoner på hvor i boligen det har skjedd forandringer. Mest sannsynlig i kjelleren.
Dette er uhyggelig, synes jeg. Jeg ønsker veldig at de finner henne, men ikke nedgravd under huset, barndomshjemmet til barna. Så trist ...
Husker noen har snakket om en gammel grunnmur på tomta, som ble brukt til platting i hagen? Var det Orderud, mon tro?
Men så er det likhunden .. den ville vel ha markert?