Citat:
Ursprungligen postat av
POlROT
Ja, og på noen steder innendørs vil det kanskje bli søkt mer omfattende enn på andre steder innendørs, av de stedene de har bestemt seg for å søke på?
Tror dere at avisene kommer til å offentliggjøre hvilke adresser det blir søkt på, mens det søkes der?
Ja. I Sloraveien 4.
Jeg tror politiet har vært i huset med 3D-skanneren flere ganger. Da vil de avsløre selv ørsmå forandringer på overflatene over hele huset. Også i kjelleren.
TH flyttet tilbake like før jul 2018 og bodde der en stund. Kanskje han bor der fremdeles. Vet ikke. Kanskje TH har blitt fristet til å forbedre eller pynte på overflaten rundt et eventuelt skjulested feks i kjelleren.
Men, politiet vil neppe få en frivillig tillatelse til å slå ned vegger og/eller slå opp støpte golv i kjelleren. Jeg regner med at de vil måtte ta ut siktelse for å skaffe seg tvangshjemmel.
Hvis politiet i nær fremtid starter søk innomhus i Sloraveien, tror jeg bakgrunnen er at 3D-skanningene har gitt politiet klare indikasjoner på hvor i boligen det har skjedd forandringer. Mest sannsynlig i kjelleren.